Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C19] Commander 2019

Jeff
4 jaren geleden
Meer reprints alvast:
Angel of Sanctions
Trostani, Selesnya's Voice

Coole nieuwe kaarten:
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Die Atla is super vet! Leuk voor een Devour deck o.i.d.!
LeKrutes
4 jaren geleden
Dat is wel een coole/unieke abilty die tangrath heeft.
Morph
4 jaren geleden
Zo, het Naya deck heeft wel wat mooie kaarten:


 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic Commander 2019 spoiler is weer bijgewerkt! Je kunt de nieuw toegevoegde kaarten al in je decks doen en heel spoedig ook preorderen!
marcoboth
4 jaren geleden
Commander's insignia wil ik . Zat al tijden te twijfelen om wit in mijn commander storm deck te doen, extra kaart en reden om het echt eens om te bouwen!
DarthosOfMeletis
4 jaren geleden
Ik durf er op te wedden dat Atla Palani, Nest Tender de volgende competitieve commander wordt. Skullclamp op die tokens is insane: 2 kaarten op hand en een creature op het veld. Met Thornbite Staff + Ashnod's Altar leg je elk creature uit je deck op het veld. Daarbij mag je de Staff zelfs nog gratis attachen, want ze is een shaman. In zitten zat creatures die alles haste geven en Archetype of Aggression, heeft Avacyn, Angel of Hope en Archetype of Courage en heeft Archetype of Endurance. Nu nog even iets bedenken om Craterhoof Behemoth onderop je deck te leggen zodat die als laatste op het veld komt en dan voila, met een heel leger +X/+X en trample iedereen in een klap van tafel te vegen.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat zijn heel veel onderdelen die los van elkaar niet superveel doen, dus ik denk dat het wel mee zal vallen . Maar we gaan het zien!
Flappie1
4 jaren geleden
Quote:
21 dagen geleden
Als er geen Doubling Season of een vergelijkbaar effect (misschien als Commander?) in het Populate deck zit klaag ik Wizards aan


errrm ik reken een Growing Ranks niet tot token verdubbelaar zoals een Parallel Lives, Doubling Season, Anointed Procession of een Primal Vigor dat wel zijn..... advocaatje regelen maar want ik wil je wizards wel zien aanklagen nu lolz. En Growing Ranks is hetgene wat het dichtste bijkomt in het hele deck.

Ok nu over naar de decks.

Zelf was ik op voorhand van plan om het token deck te halen maar verzon me dat ik al heel veel token kaarten heb en misschien beter los kon bestellen.... toch te veel nieuwe kaarten gezien die te leuk zijn en miste ook nog een paar kaarten die gereprint worden dus besteld.

Morph ook besteld ziet er leuk uit.

De flashback.... ik heb al een jeskai spellsling deck.... dit was een nee voor mij vanaf het moment dat ik wist welke kleuren het was..... misschien een paar losse kaartjes maar ja.

Madness..... heb ik niks mee en doet me niks... laat ik daarom ook links liggen.

Tot zo ver vind ik het leuke decks met een paar leuke goede reprints. Nee echte hele dure kaarten zitten er niet in (of dat komt nog als blijkt dat commanders of losse kaarten wel erg goed zijn).

Ik zie dit steeds meer als intro decks voor commander. Nieuwelingen kun je opzadelen met dure kaarten die in dat deck goed zijn maar ik heb liever kaarten als Lightning Greaves die ook wat waard zijn in andere decks hetzelfde met Sakura-Tribe Elder waarom vroegen mensen zich af want hij kost haast niks. Dat klopt maar: een nieuwe speler wil hem graag en hoeft dan niet te gaan zoeken of apart online te bestellen als hij een andere commander wil waar groen in zit.

tot zo ver leuke goede decks met soms verrassende/interessante nieuwe kaarten.
MarcelN
4 jaren geleden
Ik ben tot nu toe ook enthousiast over het Morph deck en 't Populate deck. Op de een of andere manier kan 't Flashback deck me nog niet echt bekoren.. Is ook niet helemaal "mijn stijl" denk ik.

Ben wel erg benieuwd naar de decklist van het Madness deck. Een stapel wheel-effecten erin hoop ik. Vind dat soort combo achtige dingen altijd wel aantrekkelijk. + Rakdos is een kleurcombi waar ik wel van kan genieten.

Growing Ranks is veel meer in thema met dit deck dat liever hoog gaat, dan breed (misschien wel beetje van beide hoor). Toch had ik wel gehoopt dat er een Parallel Lives of Anointed Procession in had gezeten. Zijn qua budget niet helemaal van het kaliber niet-te-betalen en zouden in dit tokendeck absoluut niet misstaan hebben.
Morph
4 jaren geleden
Nog wel een mooie:

 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Hmmm, ik zit te denken om m'n Helm of the Host om te bouwen van Roon of the Hidden Realm naar Ghired, Conclave Exile... Ik moet blauw inleveren helaas, maar we fixen de carddraw wel op een andere manier
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic Commander 2019 spoiler is weer bijgewerkt! Je kunt de nieuw toegevoegde kaarten al in je decks doen en heel spoedig ook preorderen!
Nissa333
4 jaren geleden
Weten jullie wanner de deckboxes en sleeves te bestellen kunne worden van Commander 2019, dan kan ik hem meschien nog tijdens de voorverkoop bijbestellen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Die zijn er al!

Nissa333
4 jaren geleden
Thanks
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic Commander 2019 spoiler is compleet en alle kaarten zijn direct te reserveren voor scherpe prijzen.

De tokens en basic lands komen dit weekend nog online.
stefke78
4 jaren geleden
Zijn er ergens decklijsten van c19 op de bom?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nog niet, ik ga ze dit weekend online zetten!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top