[C19] Commander 2019

MagnusMagicus
4 jaren geleden
De tokens van Commander 2019 staan ook online! En snel met prijzen en voorraad ook
Dordledum
4 jaren geleden
De nieuwe tokens zijn erg mooi. Viel me bij M20 al op.
LeKrutes
4 jaren geleden
Vind tof dat ze tokens fuller art maken. Zier ee echt vet uit.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wat is jullie grootste want van de nieuwe C19 Commanderkaarten?

Voor mij wel Idol of Oblivion voor Brudiclad, Telchor Engineer, Ohran Frostfang voor Ezuri, Claw of Progress en Dockside Extortionist voor Firesong and Sunspeaker.

Verder weet ik nog niet precies waar ik Thieving Amalgam in ga spelen, maar ik kijk er nu al naar uit om die op tafel te hebben .
Dordledum
4 jaren geleden
Voor mij ook Ohran Frostfang, voor het snow-commander deck wat ooit nog eens moet komen.
bartist
4 jaren geleden
De Frostfang is populair, ik wil hem ook voor m'n Ezuri, Claw of Progress. Als iemand zijn Scroll of Fate kwijt wil dan wil ik die ook best testen in m'n Ezuri
Ik ben ook van plan Pendant of Prosperity te testen in Arcades, the Strategist. Het deck moet iets meer grouphug-elementen krijgen, en deze kaart lijkt me daar ideaal voor.
nielsvd
4 jaren geleden
Anje Falkenrath, Chainer, Nightmare Adept en Bone Miser zijn wel erg tof om mijn madness edh aan te vullen. Zelfde voor Archfiend of Spite, heb nu al zin in de eerste keer dat deze in reactie op Blasphemous Act op de battlefield komt

Dockside Extortionist voor Brudiclad, Telchor Engineer

En heb erg veel zin in Grismold, the Dreadsower in mijn Ghave, Guru of Spores
BluezamX
4 jaren geleden
Telt Oathbreaker? Dan wil ik graag een Mandate of Peace voor Venser, the Sojourner!

Verder zit er een boel leuks in het Morph deck, Apex Altisaur lijkt me vet. Al heeft de ETB weinig toegevoegde waarde in Yarok, the Desecrated
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Ik heb nu al besloten dat Grismold, the Dreadsower en Rayami, First of the Fallen mijn nieuwe commanders worden; Grismold omdat je daar op een budget ontzettend stoere dingen mee kunt doen en Rayami omdat Sultai en omdat ie zo goed is met creatures die anders volslagen waardeloos zouden zijn Ik zie ook veel potentie in Greven, Predator Captain, maar deze twee zijn eerst.

Qua nieuwe kaarten voor bestaande decks kan ik niet wachten om Apex Altisaur met Mayael the Anima te spelen.

En ik wil voor Oathbreaker Idol of Oblivion hebben, want carddraw is nice en steeds Saheeli, Sublime Artificer's servo's in Idols veranderen zodat ik die voor 10/10 eldrazi kan saccen klinkt best wel als een wincon
LeKrutes
4 jaren geleden
De idol is denk ik ook prima in mijn Sai, Master Thopterist edh deck. Al heb ik zelden te weinig card draw.
Saint
4 jaren geleden
Voor mij alleen Sevinne's Reclamation.

Al vind ik Greven, Predator Captain ook erg interessant.
Daar zou ik dan wel eerst een heel deck omheen moeten bouwen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Als iemand zijn Scroll of Fate kwijt wil dan wil ik die ook best testen in m'n Ezuri

Helemaal niet aan gedacht, goed plan!
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Wat is jullie grootste want van de nieuwe C19 Commanderkaarten?
(...)

Mass Diminish: de enige Legacy-speelbare non-reprint...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Alle Commanderkaarten zijn speelbaar in Legacy hoor!
Jeff
4 jaren geleden
Ohran Frostfang en Apex Altisaur gaan wel een plekje vinden in mijn Ruric Thar, the Unbowed deck denk ik. Sevinne's Reclamation wil ik wel hebben als ik Teshar, Ancestor's Apostle ga bouwen en waarschijnlijk ook voor het Atla Palani, Nest Tender eitjes en changelings deck waar ik mee in gedachten speel.
Morph
4 jaren geleden
Idol of Oblivion voor mijn Queen Marchesa token deck.

Ohran Frostfang kan in ieder groen deck, als ik er een heb zoek ik wel ergens een plekje.


En ik vind Full Flowering, Selesnya Eulogist en Song of the Worldsoul heel interessant. Maar ik heb al 3 decks die om tokens draaien.
Maar die gaan meer in de breedte (als in veel 1/1's) dan grote tokens die je wilt populaten. Dus passen ze niet echt.
En om nou een vierde Token-commander deck te maken is ook weer zoiets...

Ik ben wel aan het denken een Marisi, Breaker of the Coil te bouwen.
speel ik niet zoveel, en hij heeft een grappig multiplayer effect.
 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Song of the Worldsoul is alleen goed met grotere tokens. Met 1/1tjes kan je net zo goed of beter Increasing Devotion, Conqueror's Pledge of Secure the Wastes.

Maar maak je 4/4tjes of forter wordt het best een toffe kaart.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
marcoboth
4 jaren geleden
Commander's Insignia en Skyfire Phoenix gaan samen in een deck rondom het hebben van commander's ! Ze zijn wat beter en leuker als je partners hebt!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat wordt dus een deck maken met Akiri, Line-Slinger en Thrasios, Triton Hero, de twee goedkoopste Partners
marcoboth
4 jaren geleden
Dat is inderdaad wel een reden waarom ik aan die twee zat te denken. Helaas heeft akiri wel specifieke eisen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top