Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[CC1] Commander Collection: Green

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Commander Collection: Green komt ergens in Q3 van 2020.



Coming later in 2020 is something for Commander players that you'll only find in WPN stores: the Commander Collection!

These are eight reprint cards in a box, themed to a color. For this first one, we've selected green—the color of ramp, big creatures, and all kinds of things you probably love if you play Commander!

There's all new art on these cards, and one of my favorite parts is that many of the cards reference popular legends. For example, check out this piece of art:



On this spell (you'll have to take your own guesses as to which spell it is), you have Yisan, the Wanderer Bard casting it. You get another look at these popular characters . . . and they will be pretty fun to play alongside their legendary counterparts.

Or take a look at this one:


This is a Kamigawa creature (here's a hint: the creature was not originally from Kamigawa), and if you look closely at its shape, you'll notice a subtle nod to Azusa, Lost but Seeking's headpiece.

If you're a green player, you're going to want to get your hands on this box.

So where can you find it? Well, there are two versions: a premium and a regular edition.

All WPN stores will get the regular edition, which contains all eight cards in nonfoil. WPN premium stores will also get a blinged-out premium version, which contains all eight cards in foil!

So whether you want them in foil or nonfoil, there's a version of this product for you. You'll have to chew on just those two pieces of art for now. Let the rampant speculation begin! Its expansion code is CC1. (Which certainly implies good things about the possibility of future ones, doesn't it?)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De speculaties over welke twee kaarten dit zijn:

1. Chord of Calling
2. Seedborn Muse
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Blizzardfox
4 jaren geleden
Yisan, the Wanderer Bard maar hij cast een spell, mijn gok is dat het zal zijn:
Bestial Menace
Chord of Calling
Shamanic Revelation

Valt me nu pas op met het kroontje van Azusa, Lost but Seeking, maar ik gok zo:
Greenwarden of Murasa
Seedborn Muse
Magus of the Vineyard
Ergens stiekem ook Vengevine, maar voor EDH lijkt me dat niet logisch.

En veder zie ik kaarten zoals Paragon of Eternal Wilds, Primeval Bounty, Eternal Witness, Revive, Pulse of the Tangle en planeswalkers zoals Garruk Wildspeaker dat typisch groen en relatief niet al te duren kaarten wel verschijnen in Commander Green.
 bijgewerkt door Blizzardfox 4 jaren geleden
sibrand
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden

So where can you find it? Well, there are two versions: a premium and a regular edition.

All WPN stores will get the regular edition, which contains all eight cards in nonfoil. WPN premium stores will also get a blinged-out premium version, which contains all eight cards in foil!


Tot welke van deze twee categorieën behoort de bazaar?
RedRax
4 jaren geleden
Zolang de Bazaar maar de non foil krijgt vind ik het prima. Ik heb niks met Foils.....
Maar als ik het goed begrijp gaat het dus om 8 kaarten in de Commander Collection: Green?
NJSilverbird
4 jaren geleden
Zou het tweede stuk art Bloom Tender zijn?
FabianvL
4 jaren geleden
Quote:
14 dagen geleden
Quote:
16 dagen geleden

So where can you find it? Well, there are two versions: a premium and a regular edition.

All WPN stores will get the regular edition, which contains all eight cards in nonfoil. WPN premium stores will also get a blinged-out premium version, which contains all eight cards in foil!


Tot welke van deze twee categorieën behoort de bazaar?


Sinds kort is Bazaar een Premium-store. Toen jij de vraag stelde, zei locator.wizards.com nog niets bijzonders, nu staat Bazaar er in als WPN Premium.
 bijgewerkt door FabianvL 4 jaren geleden
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
14 dagen geleden
Quote:
16 dagen geleden
...


Tot welke van deze twee categorieën behoort de bazaar?


Sinds kort is Bazaar een Premium-store. Toen jij de vraag stelde, zij locator.wizards.com nog niets bijzonders, nu staat Bazaar er in als WPN Premium.


Dat klopt! Niet iedereen hier bezoekt natuurlijk de FNMs van de Bazaar, maar op vrijdag 30 augustus hebben de heren van de Bazaar dit heugelijke nieuws tijdens de FNM bekend gemaakt!
Dordledum
4 jaren geleden
Deze week was er zelfs een actie om te vieren dat de Bazaar nu echt WPN premium is geworden. Foils dus van deze kaarten!

Ben benieuwd of ze in normale frameworks komen of dat daar ook weer aan gesleuteld is.
RedRax
3 jaren geleden
Deze set is ook vertraagd, komt nu pas 4 December uit.
Van de Wizards website:
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/commander-collection-green-rescheduled-december-4-2020-07-13
 bijgewerkt door RedRax 3 jaren geleden
Archranex
3 jaren geleden
De acht kaarten in Commander Collection: Green, elk met alternative art, zullen zijn:
- Command Tower
- Sol Ring
- Worldly Tutor
- Seedborn Muse
- Freyalise, Llanowar's Fury
- Omnath, Locus of Mana
- Bane of Progress
- Sylvan Library

Bron en afbeeldingen: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/commander-collection-green-packaging-and-contents-2020-08-22
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
En ze zijn mooi! Dibs op een setje van de WPN premium editie!

Op de Worldly Tutor na zou ik ze allemaal spelen.

Eindelijk een mooi alternatief voor de oude From the Vault-productlijn.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
RedRax
3 jaren geleden
Ze zijn zeker mooi! Ik ga een setje bestellen zodra het kan. Ben op zoek naar een aantal kaarten die ook in deze set zitten, scheelt weer een paar wants zo.

En ook tof dat wij bij de BoM kunnen kiezen, foil of non foil.
Gelukkig houden ze met dit soort sets nu ook rekening met de mensen die liever geen foils verzamelen
 bijgewerkt door RedRax 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Is er al een prijsrichting bekend? Want dit zijn wel een paar hele mooie kaarten!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Prijzen zijn nog niet bekend helaas.
DovahFlame
3 jaren geleden
wanneer kunnen we deze preorderen? En hoe gelimiteerd is de printrun?
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Volgende week! De printrun is wel echt gelimiteerd, en nog meer voor de foil versie en die is ook alleen bij WPN Premium stores te koop (waar de Bazaar een van de weinige van is )
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Flut123
3 jaren geleden
Een soort Secret Lair weer dus...
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Een soort Secret Lair weer dus...


Nee hoor, want hier krijgt de Bazaar gelukkig gewoon inkomsten van! Alleen jammer van de gelimiteerde oplage, maar ach, daar zullen de financers wel blij mee zijn.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Het tegenovergestelde van Secret Lair! Die hebben gedurende de tijd dat ze te koop zijn een ongelimiteerde printrun en ze zijn juist niet bij LGSen te koop.

Dit is meer vergelijkbaar met From the Vault.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top