Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[CN2] Conspiracy 2: Take the Crown

Dordledum
8 jaren geleden


Long May He Reign

Add deeper layers of gameplay to your next Magic draft and fight for King Brago—or plot his downfall. The Conspiracy: The Reign of Brago set builds on the revolutionary abilities introduced in the original Magic: The Gathering—Conspiracy set, with new cards that affect the draft itself and new Conspiracies that twist the rules against your foes and those who dare oppose Brago. Trade votes and spread your attacks to manipulate the game in your favor. How will you defend the throne?

This set is designed for eight-player drafts followed by free-for-all games of three to five players each.

Set Name: Conspiracy: The Reign of Brago
Number of Cards: 221
Release data: August 26, 2016
Official Three-Letter Code: CN2
MSRP: $3.99





Bron: Wizards
 bijgewerkt door MagnusMagicus 8 jaren geleden
Joram
8 jaren geleden
Nou we worden wel verwend zeg, een nieuwe speciale draftset, eternal masters en modern masters 2 was er nog geen jaartje geleden
marcoboth
8 jaren geleden
interessant
Jan
8 jaren geleden
*belt Grenzo op om de downfall van Brago te plotten*

Ik denk dat ik deze zomer flink wat ga draften!

Ook goed dat er een alternatief is voor mensen die niet warm worden van Eternal Masters.
RadioDragon
8 jaren geleden
dit wordt een dure zomer voor me, al denk ik dat ik meer deze draft dan eternal masters
Dordledum
8 jaren geleden
Ik ben zelf erg enthousiast voor beide producten. De Innistrad sets worden in mijn geval wel het kind van de rekening.
kolonelnick
8 jaren geleden
Okee hier heb ik dus echt onwijs veel zin in!
Tigurus
8 jaren geleden
Na random boosters geopened te hebben en vorig weekend een conspiracy box, ben ik hier erg blij mee. Ben benieuwd wat er allemaal in gaat zitten.
Sars
8 jaren geleden
Super! Ik dacht dat de originele Conspiracy niet een groot succes was, had dit dus niet verwacht
 bijgewerkt door Sars 8 jaren geleden
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Niet een groot succes? Dat was awesome! Zo awesome dat ik nog boosters heb liggen.
Nu moet ik EN eternal masters EN conspiracy2 kopen... Dat wordt een vette draftzomer
AncientOne
8 jaren geleden
Ik heb deze vraag ook al elders gesteld en tot nu toe was het antwoord: "erg weinig..."
Dus ik ben benieuwd naar jullie meningen:

Zijn er ook mensen die NIET van multiplayer houden en WEL Conspiracy leuk vonden?
Juist al die politieke spelletjes trekken mij nl. totaal niet en dat is wat mijns inziens multiplayer (constructed) en Conspiracy (draft) gemeen hebben...
Sunitram
8 jaren geleden
De Commander speler EN de drafter in mij worden hier heel blij van. Chaos draften met Conspiracy 1 was hilarisch en heel veel kaarten uit deze set waren op z'n minst grappig in Commander. En dat voor een prijs die nauwelijks van normale boosters afwijkt!
Dordledum
8 jaren geleden
Quote:
AncientOne 23-02-2016 om 09:35
Zijn er ook mensen die NIET van multiplayer houden en WEL Conspiracy leuk vonden?
Juist al die politieke spelletjes trekken mij nl. totaal niet en dat is wat mijns inziens multiplayer (constructed) en Conspiracy (draft) gemeen hebben...


Ik denk helemaal niet. Conspiracy is ontworpen voor multiplayer draft, als je daar niet van houdt, dan is het niet het product voor jou. Gelukkig (voor jou) komt er genoeg ander spul nog uit de koemnde maanden.

Mijn potten Conspiracy vond ik de leukste draft ervaring tot nu toe. Will of the Council vind ik een geweldige abilty, die ook erg leuk is voor Commander en het lijkt erop dat dat terugkomt.

Op een gegeven moment had ik (na 2 dozen) de meeste kaarten van Conspiracy wel binnen, anders had ik er zeker meer van gekocht omdat het gewoon zo leuk draften is. Een nieuwe set met dezelfde/ vergelijkbare mechanics is van harte welkom!
Soulephant
8 jaren geleden
Yes! Meer Conspiracy! Ik heb niet veel er van meegemaakt, maar wat ik aan kaarten en ervaringen (mij voor de verandering een reden geven om te spelen) heb is best tof. Een van de beste dingen van Magic is de manieren en de vele, vele niveaus om het op te spelen. Het extra speciaal maken van draften is dus een heel goede zet van Wizards. De downside die daar aan vast zit is dat ik dan een aantal draft-only rares zoals Aether Searcher krijg die ik moet doneren aan een Reject Rare draft.

Ook had Conspiracy mij above average kaarten als Brainstorm, Victimize en Fact or Fiction opgeleverd (Oh, en Brago, King Eternal natuurlijk). Ik hoop dan ook dat Conspiracy: The Reign of Brago weer een verzameling sterke kaarten heeft.

In ieder geval kijk ik uit naar deze Conspiracy en minder naar het dilemma wat die set en Shadows Over Innistrad veroorzaken. ^_^'
 bijgewerkt door Soulephant 8 jaren geleden
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Quote:
AncientOne 23-02-2016 om 09:35
Ik heb deze vraag ook al elders gesteld en tot nu toe was het antwoord: "erg weinig..."
Dus ik ben benieuwd naar jullie meningen:

Zijn er ook mensen die NIET van multiplayer houden en WEL Conspiracy leuk vonden?
Juist al die politieke spelletjes trekken mij nl. totaal niet en dat is wat mijns inziens multiplayer (constructed) en Conspiracy (draft) gemeen hebben...

Misschien Dustin?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Conspiracy is veel minder politiek dan je denkt . Het is vooral multiplayer en draft gericht. En ja, Will of the Council is wellicht licht politiek, maar dat valt meestal ook wel mee.

En je kunt best Conspiracy draften en daarna 1op1 gaan spelen.
Dordledum
8 jaren geleden
Wat een politiek antwoord
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik heb veel ervaring gekregen met mijn Zedruu the Greathearted deck
Doyle
8 jaren geleden
Wordt zelf ook niet echt warm van Conspiracy. Leuke kaarten voor de cube, maar multiplayer trekt mij niet zo. 1 draftje is leuk, meer hoeft van mij niet
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Dat is ook ok! Niet elk product, zeker niet de supplemental producten, zijn voor elke speler. Ik word niet heel warm van Intro Packs en Modern Masters kon me ook redelijk gestolen worden, maar ik loop juist warm voor Conspiracy . Ieder zijn ding .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 282 posts
  • Laatste post bartist 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Dordledum 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top