Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Commander 2020

Dordledum
4 jaren geleden
awesomeness

Commander Legends!!!

20card draftable packs met een foil in elke booster.

En meer.
sibrand
4 jaren geleden
70 nieuwe commanders in Commander legends??
Dat gaat veel brewen worden

Ze worden wel steeds beter vin onze portemonnee leeg halen
Nissa333
4 jaren geleden
Wat denken jullie dat de COMMANDER COLLECTION: GREEN, Art previews zijn?
Dordledum
4 jaren geleden
Geen idee, maar laat alsjeblieft ergens een Snow-commander tussen zitten!

Ik ga alvast sparen voor Commander legends in ieder geval.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Ja ja MarcelN... BARON SENGIR!!
Archranex
4 jaren geleden
Voor zij die al het commander nieuws voor 2020 ook eens uitgeschreven willen zien en lezen, hier het artikel van Gavin Verhey

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/big-things-are-coming-commander-2020-2019-10-30
BluezamX
4 jaren geleden
Ik had gelezen dat de groene Chord of Calling is, en de Planeswalker Phage the Untouchable pre-Phage phase is

Edit: dit was trouwens speculatie
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Krabbel
4 jaren geleden
Quote:
21 minuten geleden
Ik had gelezen dat de groene Chord of Calling is, en de Planeswalker Phage the Untouchable pre-Phage phase is


Dussss, Jeska, Warrior Adept
MagnusMagicus
4 jaren geleden
En Baron Sengir krijgt een remake! Ik vermoed dat hij, gezien Castle Sengir wel zal zijn, en dat je eindelijk na al die jaren de Castle ook daadwerkelijk in je Baron deck kan spelen . Baron Sengir zelf zal trouwens niet in een van deze producten zitten, want hij staat op de Reserved List.
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ja ja MarcelN... BARON SENGIR!!

dacht exact het zelfde
MarcelN
4 jaren geleden
Quote:
12 uren geleden
Ja ja MarcelN... BARON SENGIR!!


Quote:
10 uren geleden
Quote:
12 uren geleden
Ja ja MarcelN... BARON SENGIR!!

dacht exact het zelfde




Color me PSYCHED!!!

Moet ik dus toch een Grixis deck gaan bouwen!
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden


Gezien de wapens lijkt dat wel te kloppen. Ik zat zelf aan Latulla, Keldon Overseer te denken, maar Jeska klopt beter. Sowieso een Odyssey / Prophecy vibe.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Als we dus meer dan 70 nieuwe legends krijgen (over verschillende sets), zouden er ook uncommen legends tussen gaan zitten? Zelf vind een beetje janky of budget decks altijd leuk, kaarten zoals Adeliz, the Cinder Wind en Hallar, the Firefletcher vind daarom ook leuk. Ik hoop dus dat we meer uncommen legends gaan zien zoals in dominaria
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Ik verwacht misschien zelfs Common legends, met hoeveel erin komen. Maar misschien ook weer Legendary sorceries, lands, Artifacts en Enchantments. We gaan het zien!
Dordledum
4 jaren geleden
Het was trouwens niet 70 nieuwe legends over verschillende sets, maar dat er in Commander Legends 70 legendary creatures zouden zitten. Als ik eht goed heb begrepen tenminste. Dat impliceert ruim 100 nieuwe legendary creatures (potentiele commanders dus) over het hele jaar verspreid.

Me like.
Nissa333
4 jaren geleden
Ik zei ook meer dan 70 (omdat ik wist dat er 70 in een van de sets zoude zitten)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
27 minuten geleden
Ik verwacht misschien zelfs Common legends, met hoeveel erin komen. Maar misschien ook weer Legendary sorceries, lands, Artifacts en Enchantments. We gaan het zien!


Dat zou kunnen, maar de 70 in Commander Legends zullen wel allemaal creatures zijn, anders impliceren ze 70 Commanders, en dat klopt niet .
TheRobinros
4 jaren geleden
Toch een apart idee dat een product met 70 kaarten die een stricte downside hebben tov normale kaarten (je mag al je legends maar een keer tegelijk in het spel hebben) zo veel positiefs losmaakt bij spelers. Stel je voor dat ze een Commander-variant maken waarbij je Commander een willekeurig creature met Phasing is, en er vanaf nu in iedere set iets van 5 Phasing-creatures zitten. En dan de Magic-community die helemaal losgaat omdat er een product uitkomt met wel 70 creatures die de helft van de tijd verdwijnen!
Begrijp me niet verkeerd hoor: ik speel niet eens Commander of een variant daarop en ik ben ook super hyped voor deze set, maar het idee is wat vreemd
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hoe is dit anders dan het Commander format zelf? Dat is ook een "stricte downgrade" omdat je alles maar 1x mag spelen, en dat zie je toch ook niet als nadeel? Dat is juist een feature, geen bug!
Dordledum
4 jaren geleden
Wel erg benieuwd het draft format van Commander Legends, zou dat dan ook nog Singleton zijn?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top