Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander 2020

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er was in ieder geval over nagedacht en je zou iets speelbaars moeten krijgen. Ik denk wel dat het singleton moet zijn, anders is het geen Commander meer . Maar wellicht bouw je een 60 kaarten deck. Je krijgt ook 20(!) boosters, niet 3 zoals een gewone draft of 6 voor een sealed .
Dordledum
4 jaren geleden
Nee, 20 kaarten per booster, niet 20 boosters!!!!

Dacht ik tenminste.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Eh ja, ik liep even mezelf voorbij . Ik bedoelde boosters van 20 kaarten, niet 20 boosters
Dim-Q-Pire
4 jaren geleden
Quote:
23 dagen geleden
Hoe is dit anders dan het Commander format zelf? Dat is ook een "stricte downgrade" omdat je alles maar 1x mag spelen, en dat zie je toch ook niet als nadeel? Dat is juist een feature, geen bug!

Het is een downgrade qua power misschien, maar het maakt deckbuilding veeeeel luiker naar mijn mening. In plaats van 4 verschillende creatures vinden die optimaal qua mana efficiency zijn, en dan 4 van elk meenemen, neem je gwn 30 verschillende mee per deck, en krijg je diverse potjes met heel veel leuke kaartinteracties
n4ppy
4 jaren geleden


Wow....
Nissa333
4 jaren geleden
Het voelt een beetje als een Odric, Lunarch Marshal meets golgari.
Thedouwegames
4 jaren geleden
sibrand
4 jaren geleden
Goed nieuws: Arcane Signet krijgt een reprint in alle 5 de decks!

Deze quote van Gavin Verhey is al wel te merken:
"We intentionally worked to bring the reprint quality up from C18 and C19. And, while I think it's important to set your expectations here to be what you would usually expect from Commander decks, there's plenty of good stuff and a bit more hotness than you may have seen the past couple years."
BluezamX
4 jaren geleden
Er zit in ieder deck ook twee "Partner with [each other]" Commanders in, zoals gezien in Battlebond
Skywise
4 jaren geleden
De filosofie van deze Commander decks is wel echt heel anders dan die van de afgelopen jaren, als verlengstuk van een reguliere set. Tegelijkertijd kunnen ze nu van alles (re)printen in het thema van Ikoria zonder Standard restricties. Qua reprints belooft deze editie ook meer goeds (Met Rashmi, Crop Rotation, de Signet en Ajani komen de reprints al aardig op gang) en Wizards heeft ook aangekondigd betere land bases in de decks te willen stoppen. Ben benieuwd!
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
De filosofie van deze Commander decks is wel echt heel anders dan die van de afgelopen jaren, als verlengstuk van een reguliere set. Tegelijkertijd kunnen ze nu van alles (re)printen in het thema van Ikoria zonder Standard restricties. Qua reprints belooft deze editie ook meer goeds (Met Rashmi, Crop Rotation, de Signet en Ajani komen de reprints al aardig op gang) en Wizards heeft ook aangekondigd betere land bases in de decks te willen stoppen. Ben benieuwd!


Hoe bedoel je precies? Crop Rotation is uiteraard een mooie in het common slot, maar rashmi en Ajani hadden beide niet echt een Reprint nodig volgens mij
Skywise
4 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Hoe bedoel je precies? Crop Rotation is uiteraard een mooie in het common slot, maar rashmi en Ajani hadden beide niet echt een Reprint nodig volgens mij


Nodig? Nee, maar het zijn geen slechte Commander kaarten om te hebben. De afgelopen jaren was het telkens weer dezelfde bulk in alle decks. Hopelijk is dit een indicatie, in lijn met wat Wizards zelf heeft aangekondigd, dat ze meer hun best gaan doen met de reprints.
Morph
4 jaren geleden
Ik had even gemist dat alle Commanders inmiddels gespoiled zijn, voor wie ze nog meer gemist heeft:


























"Wartime Broker"
3R
Creature - Human Warrior
Whenever one or more creatures attack an opponent or a Planeswalker an opponent controls, those creatures gain menace until end of turn.
 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
Krabbel
4 jaren geleden
Welke Ajani krijgt er een reprint, hier kan ik niets over vinden namelijk
Morph
4 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Welke Ajani krijgt er een reprint, hier kan ik niets over vinden namelijk


Ajani Unyielding

Andere reprints:
Rashmi, Eternities Crafter, Lifecrafter's Bestiary, Arcane Signet, Shared Animosity & Alesha, Who Smiles at Death


En nog meer nieuwe kaarten:



 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Die Kelsien, the Plague lijkt em wel een leuke commander (in tegensteling met de meeste andere van deze set ). Een Gorgon Flail en lekker pingen en groeien.
 bijgewerkt door Nissa333 4 jaren geleden
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
30 minuten geleden
Die Kelsien, the Plague lijkt em wel een leuke commander (in tegensteling met de meeste andere van deze set ). Een Gorgon Flail en lekker pingen en groeien.

Of een deathtouch counter erop zien te krijgen
Morph
4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Quote:
56 minuten geleden
Of een deathtouch counter erop zien te krijgen


In mardu zijn niet zoveel opties hier voor maar met een Karn's Bastion of een Yawgmoth, Thran Physician kan je de counters Proliferaten en hem zelf groeien vanuit de commandzone
Stalkative
4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top