Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Commander 2020

BluezamX
3 jaren geleden
Nog even en dan heb je Experience Counter Tribal!

Quote:
3 uren geleden
Quote:
3 uren geleden
Hoe bedoel je precies? Crop Rotation is uiteraard een mooie in het common slot, maar rashmi en Ajani hadden beide niet echt een Reprint nodig volgens mij


Nodig? Nee, maar het zijn geen slechte Commander kaarten om te hebben. De afgelopen jaren was het telkens weer dezelfde bulk in alle decks. Hopelijk is dit een indicatie, in lijn met wat Wizards zelf heeft aangekondigd, dat ze meer hun best gaan doen met de reprints.



Hier ben ik het wel helemaal mee eens! Het zijn interessante kaarten.
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
18 minuten geleden
Nog even en dan heb je Experience Counter Tribal!

Jammer dat dit de enige experience counter kaart in de set is, vind het wel een leuke mechanic
Sunitram
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden



Waar is janvlasschaert als je 'm nodig hebt?

Maar zonder gein: dit vind ik een heulheulheul vette hydra commander. En wat een toeval dat Hydroid Krasis nou net een hydra is...
LeKrutes
3 jaren geleden
Wat vooral cool is dat je bij alle x spells gewoon voordeel krijgt. Speel een Nylea's Intervention en krijg er hydra bij.
Wodi!
3 jaren geleden
en een gratis Hydra! Nice!
Dordledum
3 jaren geleden
Manascape Refractor en Nesting Grounds ik heb 2 kaarten gevonden die ik daadwerkelijk wil!
TwanusMcMad
3 jaren geleden
Even een vraag van een complete Commander-leek:
Welke van de decks zouden mensen het meest aanraden als eerste Commander deck?

Ik zit te overwegen om als deze uitkomen een (gedeeltelijke) overstap te maken naar Commander, maar wil dan natuurlijk wel graag een deck hebben waar ik het format een beetje mee kan leren kennen voor ik een compleet eigen deck samenstel.
Nissa333
3 jaren geleden
Dat is volkomen aan jezelf. Wat vindt jij een leuke stijl om magic te spelen. Ik denk namelijk dat alle decks wel best goed zijn om mee te beginnen.

Persoonlijk wil ik denk ik Commander 2020 Ikoria: Timeless Wisdom of Commander 2020 Ikoria: Arcane Maelstrom, maar dat ik voornamelijk omdat ik toch al van plan was om een keer met legends die in deze decks gereprint zijn te kopen (met name The Locust God en Etali, Primal Storm)
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik denk dat het inderdaad niet echt uitmaakt, ik zou gewoon gaan voor het thema of de Commander die je het coolste lijkt . Met enthousiasme kom je een heel eind

Het Mutate-deck is leuk aan te passen met Ikoria kaarten, dus als je daar toch al wat van gaat kopen kun je meteen je deck aanpassen.
Het Cycling-deck heeft nog veel opties omdat er al meerdere sets met cycling zijn geweest.
Het Human-deck is een tribe waar volgens mij de meeste creatures van zijn, dus opties genoeg!
Het Instant/Sorcery-deck kun je ook genoeg mee, vele kaarten kijken naar instants en sorceries die gecast worden
Het ability-deck kan goed met Ikoria kaarten aangevuld worden, en abilities hebben creatures al sinds Alpha!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top