Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DBL] Double Feature

MagnusMagicus
2 jaren geleden
Double Feature bevat kaarten uit Midnight Hunt en Crimson Vow, maar dan in een zwart/wit frame!

De set is gemaakt om gedraft te worden, en een Draft Booster Innistrad: Double Feature bevat:

- Een Silverscreen foil kaart van Midnight Hunt of Crimson Vow.
- Een Innistrad: Crimson Vow rare of mythic rare.
- Een Innistrad: Midnight Hunt rare of mythic rare.
- Twee Innistrad: Crimson Vow uncommons.
- Twee Innistrad: Midnight Hunt uncommons.
- Vier Innistrad: Crimson Vow commons.
- Vier Innistrad: Midnight Hunt commons.

Alle kaarten van Double Feature staan al op de site!


Ik heb ook een deck gemaakt met alleen Double Feature kaarten om de set een beetje te showen

jelmerz77
2 jaren geleden
Dit voelt als een money grab van wizards.
Maand voor de nieuwe set uit komt, brengen we “nieuwe set” uit om te draften en daarvoor combineren we de laatste 2 sets, we gooien er nieuwe art tegen aan en klaar is Klara.
nielsvd
2 jaren geleden
Ik dacht dat het de oude reguliere art in silverscreen uitvoering betreft. Daarmee is nieuwe art wat mij betreft zelfs een beetje te veel eer voor deze kaart edities…
Peanutbuttah
2 jaren geleden
Double featured kaarten, Mwah....
BluezamX
2 jaren geleden
Zeker met de prijs van een booster/ box ga ik deze lekker aan me voorbij laten gaan
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Na het bericht van MagnusMagicus denk ik dat ze de prijs proberen te verantwoorden doordat er 2 rares inzitten.

Mocht dat de reden van WotC zijn dan begrijp ik het alsnog niet om dezelfde reden bij de andere producten waar ze dit als reden geven. Het kost niets extra voor WotC om aan Rare te drukken dan het kost om een Uncommon te drukken.
SceneFizza
2 jaren geleden
Mooie set hoor! Maakt die vorige 2 overbodig.
Hoe je het ook wendt of keert, vooral de dubbele prijs maakt dit een totaal misplaatste set.

2 tientjes meer op een box, had ik nog wel kunnen accepteren. Het lijkt erop dat ik ook niet zo happig ben op de aankomende kamigawa, dus dat scheelt weer een hoop centjes het eerste kwartaal.

Toch ziet het er werkelijk fantastisch uit, geweldig voor op de Arena!
 bijgewerkt door SceneFizza 2 jaren geleden (Wendt of keert?!)
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Quote:
12 uren geleden
Na het bericht van MagnusMagicus denk ik dat ze de prijs proberen te verantwoorden doordat er 2 rares inzitten.

Mocht dat de reden van WotC zijn dan begrijp ik het alsnog niet om dezelfde reden bij de andere producten waar ze dit als reden geven. Het kost niets extra voor WotC om aan Rare te drukken dan het kost om een Uncommon te drukken.
Een booster met 15 rares kost Wizards ook evenveel als een gewone booster, maar volgens mij willen mensen wel meer betalen voor een booster met 15 rares .

Ik vind dat als je veel Double Feature bij elkaar ziet dat het lastig is om onderscheid te maken door het zwart/wit, maar los er eentje zien....dan zitten er echt wel mooie kaarten bij!

Ik denk dat het erg leuk is om hiermee eens te draften, en verder wat losse kaarten aan te schaffen die je mooi vindt
hambetwing
2 jaren geleden
Concept vind ik goed en de art vind ik nice (al is het onoverzichtelijk op het veld denk ik)
De prijs kunnen ze moeilijk verantwoorden naar mijn mening.
Het hele gebeuren over hoeveel rares/mythics erin moeten zitten is een oeverloze discussie natuurlijk. Dat geldt voor dit product, maar ook voor de collectors versies.

Aangezien ik flink geld moet pompen in mijn huis op dit moment, laat ik Kamigawa ook grotendeels aan me voorbij gaan...al ben ik wel te spreken over de commander spoilers. Die lijken me erg leuk!
Veekeren
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik vind dat als je veel Double Feature bij elkaar ziet dat het lastig is om onderscheid te maken door het zwart/wit, maar los er eentje zien....dan zitten er echt wel mooie kaarten bij!


Even snel gekeken, maar het lijkt me echt enorm irritant met een draft of überhaupt een deck dat veel van deze kaarten speelt. In ieder geval als tegenstander, om een beetje overzicht te kunnen houden.

Verder doet het me echt helemaal niks. Zal vast een markt voor zijn, maar voor mij oude wijn in nieuwe zakken. En als ik die wijn heel speciaal had gevonden was dat niet erg geweest, maar dat is ook niet het geval
MarcelN
2 jaren geleden
Dit is echt onverkoopbaar... die prijs...

Het zal allemaal best dat die zwart/wit kaartjes straks een soort van collectible zijn ofzo, maar dit vergoelijkt de prijs totaaaaaaaal niet...

Ik ga er even van uit dat straks de boosterbox wanneer ie uit de voorverkoop gaat ook daadwerkelijk €250 gaat kosten. Dat is dus bij de gulle 24 boosters die je krijgt, meer dan €10 per booster (!!!!!) Daar koop je 3 (!!!!!) gewone draftboosters voor. Dan heb je dus 3 (!!!!!) rares / mythics voor je geld, in plaats van de 2 die je hier krijgt. En heb je gelijk genoeg boosters om met een draft mee te doen. So far for de "toffe draft-ervaring" a €30+ per speler.

Laten we nou heel eerlijk wezen... hoe speciaal is die art-behandeling van deze set nou nog? Er komen bij elke set van elke kaart tegenwoordig minstens 4, maar meestal (van de interessante kaarten) minstens 6 versies uit, als je foil/non-foil meerekent (daar komt etched foil tegenwoordig ook bij). Heb even gekeken.. met de versie uit Double Feature zijn er nu van Sorin the Mirthless 10 (zegge TIEN, als in 2 x 5) versies. Van een kaart die officieel nog geen 3 maanden oud is... je zou maar aan FOMO lijden...

Ik beschouw het als een hele grote, dikke vette, vadsige cashgrab van Wizards / Hasbro. En ze zullen er nog wel mee weg komen ook. Ik kan alleen maar adviseren aan andere spelers.. probeer je in te houden Behalve als je 't graag wilt hebben, want dan... tja... go for it
 bijgewerkt door MarcelN 2 jaren geleden
hambetwing
2 jaren geleden
Kind of a love-hate relationship met WOTC hahaha.
Ik vind het vooral gewoon jammer voor gamestores. Lijkt me lastig om te filteren waar de vraag nu ligt en het inkoopbeleid hierop af te stemmen.
Wodi!
2 jaren geleden
Ach, als er geen vraag naar dit product is, dan kan het altijd nog in de Mystery Box 2022!
SceneFizza
2 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Ach, als er geen vraag naar dit product is, dan kan het altijd nog in de Mystery Box 2022!



Hoppa dat is lekker beginnen, meteen speculeren over de mystery inhoud.
maus
2 jaren geleden
Ik hoor veel over dat dit product te duur is voor wat je krijgt. Zelf hoor ik hier ook bij. Maar ik zou graag wat willen horen van mensen die wel fan zijn van dit soort producten. Mocht iemand van die groep dit lezen, wil je dan van je laten horen?
 bijgewerkt door maus 2 jaren geleden (Leestekens zijn belangrijk)
Eclavyrr
2 jaren geleden
Tolarian Academy heeft een review van dit product gereleased waar ik me voor 110% achter schaar. Dit product is niet voor mij, en ik ga er geen geld aan uitgeven. Jammer, want Vow en Hunt zijn twee ontzettend toffe sets.
 bijgewerkt door Eclavyrr 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Tolarian Community College vermoed ik, Tolarian Academy is een Magic kaart, die zijn niet zo goed in reviews
Netjes
2 jaren geleden
Ik ben helemaal voor reprint producten, met time spiral remastered heb ik singles gekocht, MH2 ook en een aantal secret lairs als de theros gods, killers en praetors. MH2 hebben we ook gekocht voor draft, alhoewel ik dat uiteindelijk niet gedaan heb maar mijn speelgroep wel.

Ik heb alle singles die ik wil voor EDH al uit deze set op naar de volgende!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top