Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOM] Dominaria

Dordledum
5 jaren geleden
Ik vind die Tatyova, Benthic Druid playmat erg cool, Singapore is alleen zo ver.

De playmats Playmat Dominaria: Jhoira, Weatherlight Captain en Playmat Dominaria: Map of Dominaria vind ik ook erg sweet.
n4ppy
5 jaren geleden
Nog een nachtje slapen!!!!!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
21 minuten geleden
Nog een nachtje slapen!!!!!


Ja, dit!
Dordledum
5 jaren geleden
Worden preorders dan eigenlijk op donderdag al verstuurd? Vrijdag koningsdag enzo?

Edit: trouwens een top-prerelease gehad. I.v.m. mijn baby zoontje (die ook nog ziek was deze week) had ik geen fut om naar Delft af te reizen, maar wel veel lol gehad bij de plaatselijke winkel.

Ben netjes 3-2 gegaan met een Wizard tribal/historic matters deck met Jhoira, Weatherlight Captain aan het roer!

Gelijk mijn favoriete kaart uit de set binnen dus
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoe is jullie Prerelease gegaan? Ik ben in Delft gaan spelen zaterdag overdag bij Bazaar of Magic. Daar hadden we een recordaantal van 85 spelers (waarbij 80 eigenlijk de max is, maar ze hebben wat ruimte geregeld ). We speelden 5 rondes en ik ben 4-0-1 gegaan en ik ben 2e geworden! Dat had ik echt nooit aan zien komen .

Ik had een deck met een splash. Mijn removal zat vooral in zwart, en mijn dikke beesten in groen en ik had Slimefoot, the Stowaway als promo. Maar ja, ik had ook Muldrotha, the Gravetide en die wilde ik toch wel spelen. Dus wat blauw erin gesplashed en oh boy, wat een beest is dat! Ik heb hem redelijk vaak in het spel gehad, zelfs een keer beurt 4. Het is echt een awesome combo met Song of Freyalise. Speel Song, speel creatures, tweede beurt kun je rampen en fixen zodat je Muldrotha kunt spelen. Derde beurt krijgt alles een +1/+1 counter en vigilance, trample en indestructible (dus zorgeloos hoeken). En daarna gaat de Song naar de graveyard. En speel je hem opnieuw

Dit was mijn deck:


En dit was mijn complete loot:


Ik heb voor het eerst in jaren weer een boosterbox gekocht, ik kon het echt niet laten . En 9 prijsboosters, dus deze Commanderspeler is helemaal happy nu
Ralf
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Worden preorders dan eigenlijk op donderdag al verstuurd? Vrijdag koningsdag enzo?


De regels van Wizards of the Coast over de datum van uitleveren zijn streng. Dominaria mag pas vanaf vrijdag 27 april de Bazaar verlaten. Dat zou betekenen dat je zending met Dominaria pas op maandag verzonden kan worden en dinsdag dan wordt afgeleverd.

We hebben echter bijzondere afspraken met onze vervoerder (DPD) gemaakt, waardoor we ervoor kunnen zorgen dat je je zending toch op zaterdag ontvangt! Dan hoef je niet te wachten op Dominaria en kun je het hele weekend al genieten van je nieuwe kaartje!
burtyoungsters
5 jaren geleden
Ik heb nu tiental dominaria potten gespeeld en damn, wat is deze set vet!!! Echt niet te geloven.
Ik vind ook die saga’s enorm Cool. Ik hoop dat deze mechanic ook in toekomstige sets blijft
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
We hebben echter bijzondere afspraken met onze vervoerder (DPD) gemaakt, waardoor we ervoor kunnen zorgen dat je je zending toch op zaterdag ontvangt! Dan hoef je niet te wachten op Dominaria en kun je het hele weekend al genieten van je nieuwe kaartje!


Goed werk!
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
We hebben echter bijzondere afspraken met onze vervoerder (DPD) gemaakt, waardoor we ervoor kunnen zorgen dat je je zending toch op zaterdag ontvangt! Dan hoef je niet te wachten op Dominaria en kun je het hele weekend al genieten van je nieuwe kaartje!


Wow, echt kudos hiervoor!
Dordledum
5 jaren geleden
Trouwens had ik gehoord dat mensen minder foils openen. Voor de statistieken: Ik heb nu zelf op 24 boosters 4 foils geopend (3 commons en 1 rare).
Blasty
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Hoe is jullie Prerelease gegaan? Ik ben in Delft gaan spelen zaterdag overdag bij Bazaar of Magic. Daar hadden we een recordaantal van 85 spelers (waarbij 80 eigenlijk de max is, maar ze hebben wat ruimte geregeld ). We speelden 5 rondes en ik ben 4-0-1 gegaan en ik ben 2e geworden! Dat had ik echt nooit aan zien komen .


Leuk om je weer eens op een pre gezien te hebben, mooi deck had je

Mijn resultaten waren behoorlijk teleurstellend, ik kon tot de laatste ronde geen enkel potje winnen. Het powerlevel van de andere decks was steeds iets groter.
Ik had geen slecht deck vind ik, veel historics met Jhoira, Weatherlight Captain en Thran Temporal Gateway als historic matters kaarten.

Uiteindelijk kon ik toch een paar leuke combo's maken met m'n Helm of the Host, zoals met Valduk, Keeper of the Flame of Grunn, the Lonely King.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Zet de rest van je pool in je sideboard, dan zal ik eens kijken of ik andere keuzes gemaakt zou hebben

En dank je, ik was er ook erg blij mee
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
We hebben echter bijzondere afspraken met onze vervoerder (DPD) gemaakt, waardoor we ervoor kunnen zorgen dat je je zending toch op zaterdag ontvangt! Dan hoef je niet te wachten op Dominaria en kun je het hele weekend al genieten van je nieuwe kaartje!


Nice! Helemaal top!
Blasty
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Zet de rest van je pool in je sideboard, dan zal ik eens kijken of ik andere keuzes gemaakt zou hebben

En dank je, ik was er ook erg blij mee


Helaes, de kaarten zijn allemaal al gesorteerd, ik weet niet wat wel en niet in m'n pool zat. Ik had nog wel een Academy Drake en tweede Windreader Sphinx die ik tegen flying kon inboarden. Wellicht had ik die gewoon moeten maindecken maar wou liever G/R historic met splash in plaats van vol U/R/G.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb ook gesplashed in mijn deck, en dat was voor Academy Drake, Windreader Sphinx, Deep Freeze en Muldrotha, the Gravetide . Die Drake is awesome. 3 mana 2/2 flying is gewoon goed genoeg, maar het feit dat je late game ook een 4/4 flyer kunt dumpen is gamewinning. En 5 mana 3/4 flying is ook niks mis mee en ook iets waar je tegenstander iets mee moet doen.
bartist
5 jaren geleden
Oh ja, koningsdag. Maak er nooit plannen voor dus besef meestal pas last minute dat het een ding is

Eehm, is de Bazaar die dag dan wel open? bij openingstijden stonden geen aangepaste openingstijden, dus ik vraag het even voor de zekerheid. Ik heb zonder er echt bij na te denken gezegd dat ik ga afhalen, maar als ik voor een dichte deur zou staan zou dat een beetje stom zijn :/
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De Bazaar is gewoon open die dag, speciaal voor de Dominaria klanten!
bartist
5 jaren geleden
Oke, gelukkig
Krabbel
5 jaren geleden
Wanneer komen de foils op voorraad?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Deze week!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top