Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ELD] Throne of Eldraine

Skywise
4 jaren geleden
Van de WOTC stand op San Diego ComicCon, de vooraankondiging van de set in september: Throne of Eldraine




Een mix tussen Lorwyn en de Conspiracy-plane Fiora?
 bijgewerkt door Skywise 4 jaren geleden
Devilfox4
4 jaren geleden
September alweer? Jeetje. Moet ik meer geld gaan verdienen om dit bij te benen.
LeKrutes
4 jaren geleden
Dat zo wie zo . Altijd om verhoging vragen.
BluezamX
4 jaren geleden
Wooow cool!
Wolgoz
4 jaren geleden
Mooi! Dan kom ik vast geen flyers tekort om een leuk flyer deck te maken met de volgende set .
kolonelnick
4 jaren geleden
Ik denk dat het een plane is met als basis de sprookjes van oa de gebroeders grimm, een beetje een tegenpool van innistrad.
Waar innistrad donker is kan dit juist heel licht en vrolijk zijn (ik doel dan ook op de aangepaste versies van de sprookjes, niet de originele die iets minder kindvriendelijk zijn)
Dordledum
4 jaren geleden
Faeries, cool...
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Ik denk dat het een plane is met als basis de sprookjes van oa de gebroeders grimm, een beetje een tegenpool van innistrad.
Waar innistrad donker is kan dit juist heel licht en vrolijk zijn (ik doel dan ook op de aangepaste versies van de sprookjes, niet de originele die iets minder kindvriendelijk zijn)


Of JUIST de originele versies! Dat je iets krijgt a la de Feywild van D&D; alles lijkt zonneschijn en regenbogen, tot je iemand kwaad maakt en dan word je vreselijk gestraft...
kolonelnick
4 jaren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Quote:
10 uren geleden
Ik denk dat het een plane is met als basis de sprookjes van oa de gebroeders grimm, een beetje een tegenpool van innistrad.
Waar innistrad donker is kan dit juist heel licht en vrolijk zijn (ik doel dan ook op de aangepaste versies van de sprookjes, niet de originele die iets minder kindvriendelijk zijn)


Of JUIST de originele versies! Dat je iets krijgt a la de Feywild van D&D; alles lijkt zonneschijn en regenbogen, tot je iemand kwaad maakt en dan word je vreselijk gestraft...


Dat klinkt eigenlijk veel leuker!!

Maro heeft gezegd op zijn blog dat eldraine de home plane is van een van de planeswalkers in de set. Ik denk dat we eerder iets van kasmina gaan zien dan we verwacht hadden (haar armour oogt ook wel een beetje sprookjesachtig als ik er zo naar kijk)
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
32 minuten geleden
Dat klinkt eigenlijk veel leuker!!

Maro heeft gezegd op zijn blog dat eldraine de home plane is van een van de planeswalkers in de set. Ik denk dat we eerder iets van kasmina gaan zien dan we verwacht hadden (haar armour oogt ook wel een beetje sprookjesachtig als ik er zo naar kijk)


Ze lijkt inderdaad wel een beetje op een blauwkapje ja. Een Faerie Planeswalker zou wel vet zijn! Of misschien de homeplane van Vivien, die op de grote boze wolf bad-guy jaagt? Ben erg benieuwd naar de nieuwe mechanics!
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Vivien's homeplane is Skalla, dat niet meer bestaat, dus weinig kans dat zij t is
Nissa333
4 jaren geleden
Het kan bijvoorbeeld ook
Angrath,
Ashiok of
The Wanderer zijn

Ik zou op Angrath gokken, hij scheen een blacksmith te zijn, een blacksmith die een minotaur is klink in mijn oren ook wel sprookjes achtig
Dordledum
4 jaren geleden
Monarch als terugkerend ability?

Royal courts etc...
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Morph
4 jaren geleden
Overigens heeft MaRo gezegd:
"There are Faeries in the set, but nowhere at the volume or importance that people seem to be assuming."

Dus geen tweede Lowyryn

Morgen is er een Panel op San Diego Comic-Con, hier wordt veel bekend gemaakt over de set.
Dordledum
4 jaren geleden
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/making-magic/project-booster-fun-2019-07-20

Dibs op de collector boosters!!
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Morph
4 jaren geleden
Karakter op de boosters en planeswalkersdeck is Rowan Kenrith.
Dan zal Will Kenrith (met een andere kaart) er waarschijnlijk ook wel inzitten.


 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden
https://imgur.com/a/pP4ORNL

Hier kunnen jullie alle revealed art alvast kijken.
Rowen kenrith is dus roodkapje, interessant, ik had kasmina verwacht! Maar dat betekent dus dat dit de home plane is van de kenrith twins! Zijn zij dan een soort hans en grietje
En het lijkt erop dat ze inderdaad iets meer neigen naar originele broeders grimm verhalen, want de art van het meisje met de drie berenkoppen en de drie kommen pap op tafel is echt geweldig!
Ik heb nu al super veel zin in deze set.
 bijgewerkt door kolonelnick 4 jaren geleden
TheRobinros
4 jaren geleden
Color me hyped >:3
Goscalyon
4 jaren geleden
Het lijkt er inderdaad op dat de originele sprookjes gerepresenteerd gaan worden. “Throne of Eldraine is Magic's take on "Camelot meets Grimm's fairy tales." Knights and courts? Absolutely. Iconic fairy tales? You bet. #MTGEldraine”

Tot nu toe ziet de art echt geweldig uit!
 bijgewerkt door Goscalyon 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Ik ben super hyped, ondanks dat ik sprookjes ook interessant vind wacht ik meer op het knight/camelot theme. Waar magie een grote rol kan spelen in wizards and dragons waar sprookjes meer over specifieke wezens gaan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top