Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ELD] Throne of Eldraine

MagnusMagicus
4 jaren geleden
De promo packs waar die promo's in zitten worden op FNM uitgedeeld aan winnaars en/of deelnemers. Deze zijn niet los te koop
Dordledum
4 jaren geleden
iedereen hyped voor de prerelease?
bartist
4 jaren geleden
mijn tas staat al klaar!
Daretti388
4 jaren geleden
Zeker! Tot nu toe weet ik niet echt wat ik van de thema's moet vinden, maar ik wil toch wel die hype van een Prerelease ervaren!
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Ik weet zelf nog niet zo goed wat ik van de limited archetypes vind, maar de art en het overkopelend thema van de set vind ik juist weer superleuk.

En prereleases zijn altijd geweldig, helaas maar ééntje voor mij dit weekend.
Galbatorix
4 jaren geleden
Zeker zin in, wel erg zenuwachtig. Tweede keer in m'n leven dat ik uit m'n comfort zone stap, maar zal wel goedkomen
Saint
4 jaren geleden
Meh, 2x 4-3 gegaan op Arena. Net een derde poging gedaan en sta nu 3-0 net als de vorige 2x.
Elke keer toch groen moeten toevoegen anders leek het helemaal nergens op.

Het power level lijkt een stuk LAGER dan andere sets.
Behalve Garruk, Cursed Huntsman die ik een keertje tegen me had. Die is insane sterk.
BluezamX
4 jaren geleden
Ik heb zelf ook moeite met goede Sealed Decks deze set. Word heel vaak opeens verslagen door een random bom rare / mythic.

Zie ook veel 3 kleuren Decks, of in ieder geval meer dan normaal.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ben nu 2-1 de eerste keer, twee wins door Midnight Clock. Ik had eerste ronde een Knight deck gemaakt, vooral omdat mijn rares zowat allemaal zwart en rood waren. Kansloos. Daarna een deck gemaakt met flyers en dat doet het een stuk beter . Archon of Absolution is insane tegen wit .
Saint
4 jaren geleden
Synergie is vooralsnog redelijk ver te zoeken.
Moest zelf ook steeds een derde kleur splashen om nog een redelijke off-color rare te kunnen spelen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Heb nog niet gesplashed, maar zou niet echt een issue zijn denk ik, ik heb 2 Golden Eggs .
Sanderdl
4 jaren geleden
Vandaag ging ik 4-0 op de pre-release en ik moet zeggen dat ik de set echt heerlijk vind spelen. Met Embercleave als de bom, liep mijn izzet deck als een trein. Ook de flavour vind ik spot on! En zoals hierboven ook werd gezegd speelden mensen vaak driekleuren decks. Ik heb voornamelijk veel Abzan gezien.
Dordledum
4 jaren geleden
Ik had met een dik Garruk en trollen deck een heel degelijk deckje. Alleen een beetje zwakke early game.

Enige deck waar ik echt geen antwoord op had was een mill deck, met echt elke mill kaart uit de set volgens mij. Als alles in je graveyard zit, valt er weinig te spelen.

3-2 gegaan uiteindelijk. De andere loss kwam uit 1 loss en 1 draw. Mijn deck was sterker, maar ik pakte de verkeerde kaarten op de verkeerde momenten.

Mooie set, erg leuk.
farden10
4 jaren geleden
Ik ben op de prerelease 4-1 gegaan met onder andere Garruk, Cursed Huntsman en meerdere groene rares om het deck af te maken. De enige match die ik verloor waren ik en mijn tegenstander allebei in topdeck mode (twee keer) waarbij ik alleen land pakte en hij spells.
Het is een hele leuke set om mee te spelen en veel interessante games gehad.
BluezamX
4 jaren geleden
2-1-2 gegaan vanmiddag. Vond de set wel oké spelen, had het idee dat veel matches bepaald werden door bommen (of in ieder geval, meer dan bij een andere Prerelease). Maar ja, wel hele mooie kaarten geopend en 5 leuke opponents gehad
Daretti388
4 jaren geleden
Ik ga vandaag pas spelen????
BluezamX
4 jaren geleden
Bij de Prerelease werd de vraag gesteld "Hoeveel levens gain je als je iedere kaart in de set 1x speelt, en dan alle Food die je op dat moment hebt sacrificed?". Het correcte antwoord was 39 werd gezegd, maar als we een opsomming maken:

Gilded Goose: 1
Feasting Troll King: 3
Gluttonous Troll: 1 (minimaal)
Taste of Death: 3
Giant Opportunity: 3 (of -2, maar laten we de kaarten in de juiste volgorde spelen)
Gingerbread Cabin: 0 (want er zitten slechts 2 Forests in de set, tenzij we iedere art als een aparte kaart zien)
Trail of Crumbs: 1
Turn into a Pumpkin: 1 (er is genoeg blauwe mana beschikbaar om mee te casten)
Bake into a Pie: 1
Curious Pair: 1
Fell the Pheasant: 1
Fierce Witchstalker: 1
Foreboding Fruit: 1
Fortifying Provisions: 1
Tempting Witch: 1
Wolf's Quarry: 0 (want de piggies sterven niet)


Dan kom ik in totaal uit op 20 Food, keer 3 is een 60 levens. In de slechtste geval (order van de Giant Opportunity) is het 15 Food en 45 leven, in het beste geval (3 opponent's en 3 Forests minimaal) is het 23 Food voor 69 levens. Beter je huiswerk doen, BoM
Ralf
4 jaren geleden
Whoops! Het lijkt erop dat onze head judge een klein foutje gemaakt in de mededeling, het voorbereide antwoord was ook 69.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Throne of Eldraine tokens staan online!
Daretti388
4 jaren geleden
Ik ben 1-1-2 gegaan. Ik kreeg wel een foil Brazen Borrower die ik voor 8 boosters heb geruild.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top