Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ELD] Throne of Eldraine

Goscalyon
4 jaren geleden
Ik denk inderdaad dat het meer de duistere sprookjes zijn en niet zo zeer roodkapje en de 7 dwergen
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Ik denk inderdaad dat het meer de duistere sprookjes zijn en niet zo zeer roodkapje en de 7 dwergen


Meer dwergen is altijd goed
Goscalyon
4 jaren geleden
Ja dat opzich wel
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik denk inderdaad dat het meer de duistere sprookjes zijn en niet zo zeer roodkapje en de 7 dwergen


"Maar oma, wat heeft u een grote oren," zei Sneeuwwitje
Sunitram
4 jaren geleden


Quote:
Brawl Decks

Number of Cards: 60 cards
Number of Versions: 4
Contents:

60-card deck
7 new, mechanically unique cards per deck
Life wheel

Gavin Verhey is going to talk more about Brawl as a format and why we made these decks specifically next week. But, basically, as a means to provide more Brawl support, Throne of Eldraine will have four preconstructed Brawl decks. All the mechanically unique cards can also be found in the Collector Booster. The life wheel is a new game object; it's a card with a wheel embedded into it to help you keep score.


Was iemand deze trouwens al opgevallen? Ik weet oprecht niet wat ik hiervan moet vinden. Brawl is een dusdanig impopulair format dat geen enkele LGS in Nederland er ook maar iets mee doet en om je de waarheid te zeggen zie ik dat ook niet gauw veranderen. Commander spelers hebben niks met de kleine cardpool en de complicaties die Standard rotatie met zich meebrengt en dat je in dit format een planeswalker als commander mag hebben is schattig, maar dat doet Oathbreaker in mijn opinie een stuk beter.

Was het niet een stuk betere zet geweest om Pauper Precons te maken?
stefke78
4 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Ik denk inderdaad dat het meer de duistere sprookjes zijn en niet zo zeer roodkapje en de 7 dwergen


Ik kan maar aan een ding denken bij Sneeuwwitje en de zeven dwergen
 bijgewerkt door stefke78 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Ik wist het al voordat ik de link klikte
kolonelnick
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik wist het al voordat ik de link klikte


Same
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Was iemand deze trouwens al opgevallen? Ik weet oprecht niet wat ik hiervan moet vinden. Brawl is een dusdanig impopulair format dat geen enkele LGS in Nederland er ook maar iets mee doet en om je de waarheid te zeggen zie ik dat ook niet gauw veranderen. Commander spelers hebben niks met de kleine cardpool en de complicaties die Standard rotatie met zich meebrengt en dat je in dit format een planeswalker als commander mag hebben is schattig, maar dat doet Oathbreaker in mijn opinie een stuk beter.

Was het niet een stuk betere zet geweest om Pauper Precons te maken?


Brawl komt ook naar Arena, waardoor ik me kan voorstellen dat het wellicht wel populair gaat worden. Brawl is wel een praktisch format om nieuwe spelers iets te bieden dat ze later kunnen ombouwen naar Commander of Oathbreaker. Want als je Brawl deck niet meer legaal is, en je commander is een creature, dan hoef je alleen maar 40 kaarten bij te voegen en voila, een Commander deck. En als je commander een Planeswalker is hoef je alleen maar een spell te kiezen als signature spell en voila, een Oathbreaker deck!

Het meest lastige aan Brawl is dat het minder aantrekkelijk is voor veel bestaande Commander spelers, en dat is een grote groep. Maar er komen ook constant nieuwe mensen bij, en Brawl is wel makkelijker om in te stappen dan Commander als begonnen bent met Standard boosters kopen.

Vergelijk het met Standard vs Legacy of Modern. Modern/Legacy spelers gaan geen Standard spelen, want ze houden van de grote niet-roterende card pool, maar als je vanuit het niets plots een Modern deck moet maken, dan is dat best pittig. Standard is vele malen makkelijker om in te stappen, en al je kaarten die uiteindelijk niet meer Standard legal zijn, zijn wel Modern/Legacy legal en dan kun je die overstap maken als je wil. Zo is het denk ik ook met Brawl.
derooy89
4 jaren geleden
Brawl is een prima opstap. En hoe meer multiplayer gericht ze het maken. Hoe meer edh speeltjes er komen. Ik zeg win.
Dordledum
4 jaren geleden
Geen ervaring met Brawl, geen behoefte aan, maar als de kaarten leuk zijn voor andere formaten (conmander), ben ik nog steeds geïnteresseerd.
burtyoungsters
4 jaren geleden
Wat betreft papier heb ik ook niet echt behoefte aan Brawl. Ik ga het in MTG Arena zeker proberen.
Rody
4 jaren geleden
Ik vind Brawl erg leuk. Speel graag een potje multiplayer maar het is ook leuk 1 vs. 1. Speel het weleens in de pauze bij de Bazaar, al is Oathbreaker meer een ding op het moment.

Het is wel goed als het een boost krijgt, ben benieuwd of het format een beetje aan populariteit kan winnen dankzij deze decks en als het naar Arena komt.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De eerste spoilers!





Dit zijn kaarten uit de Brawl decks, dus vermoedelijk niet in boosters te vinden.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
sibrand
4 jaren geleden
WOW, die zijn sterk. Die arcane signet gaat zo in al mijn commander decks!

Ps: De set code is [ELD], niet [TOE]
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (Aangepast!)
Nissa333
4 jaren geleden
Chulane zou een mooie commander zijn voor een bant token deck, creatures op creatures en je eigen creatures terug halen voor meer etb triggers. Nu al excited, meschien ook leuk voor two headed giant
Dordledum
4 jaren geleden
Wow, want!!!
kolonelnick
4 jaren geleden
Kaarten uit de brawl decks zullen niet in de draft boosters zitten, wel in de collectors boosters

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-preview/new-era-brawl-2019-07-22

Zie dit artikel voor al uw brawl info.

Also die [k]arcane signet[/k] is een instant staple in de meeste commander decks lijkt mij.
LeKrutes
4 jaren geleden
Chulane is erg goed met Whitemane Lion en Shrieking Drake en concorten. Lijkt me wel tof.
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
1 minuut geleden
Chulane is erg goed met Whitemane Lion en Shrieking Drake en concorten. Lijkt me wel tof.


De Arcane signet is een betere Fellwar Stone is bijna alle gevallen. (dit zal een van de kaarten zijn diw de set verkoopt, hoe raar dat ook klinkt)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top