Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ELD] Throne of Eldraine

Thedouwegames
4 jaren geleden
Ja, dat idee heb ik ook.
Sunitram
4 jaren geleden
Okee, ik ben ook niet van steen; die kaarten zijn cool
Morph
4 jaren geleden
Ik zie die Arcane Signet ook nog wel in Commander 2019 opduiken. Of dat hoop ik in ieder geval
offspring
4 jaren geleden
Ja het zou me niet verbazen als ze die meteen in alle decks opnemen. Dit wordt namelijk een staple voor zo'n beetje elk deck. Zelfs mono colored decks zeggen niet per see nee tegen een manasteen met CMC 2.
Sunitram
4 jaren geleden
Ik ben ook zeer onder de indruk van Chulane! Frilled Mystic is met hem de liefdesbaby van Cryptic Command en Growth Spiral en komt nog met een (bounce-bare!) body ook!
kolonelnick
4 jaren geleden
Ik speel graag janky combos, en met chulane is een leuke te maken.
U heeft nodig:
Intruder Alarm
Peregrine Drake
Incubation Druid met +1/+1 counter (of een selectie mana dorks die samen 3 mana kunnen maken)

Speel de drake untap vijf land, trigger je intruder alarm, untap chulane en de druid, gebruik nu de druid en chulane om de drake weer te bouncen. Rinse repeat
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Volgens mij is elke combo die Intruder Alarm bevat niet meer janky

Quote:
1 dag geleden
Ja het zou me niet verbazen als ze die meteen in alle decks opnemen. Dit wordt namelijk een staple voor zo'n beetje elk deck. Zelfs mono colored decks zeggen niet per see nee tegen een manasteen met CMC 2.

Ja, de Arcane Signet kaart zit in elk Brawl deck.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden

Quote:
1 dag geleden
Ja het zou me niet verbazen als ze die meteen in alle decks opnemen. Dit wordt namelijk een staple voor zo'n beetje elk deck. Zelfs mono colored decks zeggen niet per see nee tegen een manasteen met CMC 2.

Ja, de Arcane Signet kaart zit in elk Brawl deck.



Volgens mij ging het erom of ze ook terug zouden komen in de C19 decks.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Rody
4 jaren geleden
Dat denk ik niet, dit lijkt me een selling point van deze decks en de release is na die van Commander 2019. Maar wie weet
Dordledum
4 jaren geleden
Al bekend hoe duur de collector's boosters gaan zijn?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Volgens mij was er iets van 20-25 dollar gezegd, al doe ik dat nu uit m'n hoofd
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
9 minuten geleden
Volgens mij was er iets van 20-25 dollar gezegd, al doe ik dat nu uit m'n hoofd


Ja, klopt, MSRP 25 dollar geloof ik. Ik bedoelde de prijs op de Bazaar.
Ralf
4 jaren geleden
Vermoedelijk starten we morgen met de voorverkoop van Throne of Eldraine. De collector booster van Throne of Eldraine krijgt een zeer scherpe prijs...!
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Vermoedelijk starten we morgen met de voorverkoop van Throne of Eldraine. De collector booster van Throne of Eldraine krijgt een zeer scherpe prijs...!


Awesome,

Zijn die trouwens beperkt leverbaar of worden die ook bijgedrukt? Weet iemand dat?
Ralf
4 jaren geleden
De collector boosters hebben een gelimiteerde uitgave en worden niet bijgedrukt.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
De collector boosters hebben een gelimiteerde uitgave en worden niet bijgedrukt.


Vermoedde al zoiets, dank!
BluezamX
4 jaren geleden
Grote boze... Jager?
bartist
4 jaren geleden
Quote:
Rowan's healer friend Cerise rides a bearded unicorn


I have a lot of questions...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De eerste spoiler is bekend gemaakt!



Nee, we weten nog niet wat Food tokens zijn
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top