Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[ELD] Throne of Eldraine

Daretti388
4 jaren geleden
Ik ga vandaag pas spelen????
BluezamX
4 jaren geleden
Bij de Prerelease werd de vraag gesteld "Hoeveel levens gain je als je iedere kaart in de set 1x speelt, en dan alle Food die je op dat moment hebt sacrificed?". Het correcte antwoord was 39 werd gezegd, maar als we een opsomming maken:

Gilded Goose: 1
Feasting Troll King: 3
Gluttonous Troll: 1 (minimaal)
Taste of Death: 3
Giant Opportunity: 3 (of -2, maar laten we de kaarten in de juiste volgorde spelen)
Gingerbread Cabin: 0 (want er zitten slechts 2 Forests in de set, tenzij we iedere art als een aparte kaart zien)
Trail of Crumbs: 1
Turn into a Pumpkin: 1 (er is genoeg blauwe mana beschikbaar om mee te casten)
Bake into a Pie: 1
Curious Pair: 1
Fell the Pheasant: 1
Fierce Witchstalker: 1
Foreboding Fruit: 1
Fortifying Provisions: 1
Tempting Witch: 1
Wolf's Quarry: 0 (want de piggies sterven niet)


Dan kom ik in totaal uit op 20 Food, keer 3 is een 60 levens. In de slechtste geval (order van de Giant Opportunity) is het 15 Food en 45 leven, in het beste geval (3 opponent's en 3 Forests minimaal) is het 23 Food voor 69 levens. Beter je huiswerk doen, BoM
Ralf
4 jaren geleden
Whoops! Het lijkt erop dat onze head judge een klein foutje gemaakt in de mededeling, het voorbereide antwoord was ook 69.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Throne of Eldraine tokens staan online!
Daretti388
4 jaren geleden
Ik ben 1-1-2 gegaan. Ik kreeg wel een foil Brazen Borrower die ik voor 8 boosters heb geruild.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nice! Iemand nog heel coole pulls gedaan of gave plays gemaakt?
Daretti388
4 jaren geleden
Ik speelde en was aan het winnen met wat creatures, speelt me tegenstander de sorcery van Realm-Cloaked Giant en maakt me vervolgens in met de reus zelf????
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
farden10
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Nice! Iemand nog heel coole pulls gedaan of gave plays gemaakt?


Mijn pool was insane tijdens de prerelease. Ik had Garruk, Cursed Huntsman, Clackbridge Troll, Feasting Troll King, Yorvo, Lord of Garenbrig en als promo Lovestruck Beast. Daarnaast had ik nog een foil Foulmire Knight.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ho-ly shit, dat is een insane pool! Hard gewonnen ook?
Quote:
15 minuten geleden
Ik speelde en was aan het winnen met wat creatures, speelt me tegenstander de sorcery van Realm-Cloaked Giant en maakt me vervolgens in met de reus zelf????
Ik ben op Arena ook hard ingemaakt door Cast Off (de Adventure van Realm-Cloaked Giant) . Dat is een bom! En het visual effect op Arena is een enorme hand die alle creatures oppakt en crushed

Quote:
13 uren geleden
De Throne of Eldraine tokens staan online!
De tokens hebben nu ook voorraad en prijzen en de basics staan ook online!
BluezamX
4 jaren geleden
Had als promo The Royal Scions gepakt. GW had ik volgens mij de beste kaarten in (Knights met The Circle of Loyalty en Lovestruck Beast), maar mijn UR pool was op zichzelf niet slecht. Uiteindelijk toch voor UR gegaan, en weinig spijt. De Scions gaan echt vet hard! Als je een turn 1 of 2 creature kan neerleggen die vanaf turn 3 slaat met +2/0, First Strike en Trample terwijl de Scions zich oppompt gaat het heel hard .

Uiteindelijk 2 boosters kunnen incasseren, en een hele leuke middag gehad.
farden10
4 jaren geleden
Quote:
41 minuten geleden
Ho-ly shit, dat is een insane pool! Hard gewonnen ook?


Uiteindelijk 4-1 gegaan met dat deck. De enige match die ik verloor waren ik en mijn tegenstander allebei in topdeck mode (twee keer) waarbij ik alleen land pakte en hij spells.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Mijn pool was insane tijdens de prerelease. Ik had Garruk, Cursed Huntsman, Clackbridge Troll, Feasting Troll King,


Hee, die 3 had ik ook
Goscalyon
4 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Nice! Iemand nog heel coole pulls gedaan of gave plays gemaakt?


Ja best wel veel, ik had thematisch een geweldig deck. Alles draaide om food. Meerdere malen het potje kunnen beginnen met Once Upon a Time. 2 Mythics : Brazen Borrower, Rankle, Master of Pranks en de oh zo geweldige kaart : Midnight Clock (als promo). Die kaart heeft me een aantal potjes gewonnen.

Decklist:

Zoals ook bij het deck beschreven was mijn beste play van de pre-release:
T1: Forest + Curious Pair (Treats to Share)
T2: Swamp + Golden Egg
T3 : Island + Giant Opportunity

Waarop mijn tegenstander zij... Oh ik had niet verwacht dat het zo aggresief ging zijn met al dat voedsel.
 bijgewerkt door Goscalyon 4 jaren geleden
sbelfroid
4 jaren geleden
Niet veel gewonnen maar zondag een paar keer mijn tegenstanders tot ergenis kunnen brengen met
Emry, Lurker of the Loch

en

Golden Egg of Scalding Cauldron
iedere beurt voor 4 manna, 3 schade doen (en als ik een beurt kon overslaan) voor 7 manna, 6 damage
was frustrerend voor de tegenstander

helaas werkte de frustratie meestal zo dat ik in de andere games werd geveegd
Galbatorix
4 jaren geleden
8 keer verloren helaas, maar zeker genoten en ik kijk ook al uit naar de volgende prerelease. Ik had een zeker probleempje door een afwezigheid van legendaries, mythics, removal, zware creatures en burnspells in mijn prerelease kit, maar het is dan natuurlijk ook gewoon een geluksspel in Limited. Volledig overzicht van al m'n kaarten staat in onderstaand deck:

Dordledum
4 jaren geleden
Wat een geweldige set zeg!

Het is echt superleuk om boosters open te maken met al die verschillende arts en showcases en borderless en foil varianten.

En het zijn nog leuke kaarten ook
Flut123
4 jaren geleden
@MagnusMagicus
het fenomeen "Adventure" staat niet op de magic helpdesk.
misschien zou je die pagina kunnen maken
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ga ik doen, heb het nu alleen erg druk met werk en babykamer klussen . Komt binnenkort!
LeKrutes
4 jaren geleden
Kan je je kleine als eerst de heldesk pagina van adventure laten lezen.

Wel beginnen met Once Upon a Time en eindigen met Happily Ever After. Uiteraard hoort er ook een True Love's Kiss in.
Slagbroder
4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top