Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[FRF] Fate Reforged

MagnusMagicus
9 jaren geleden





Set Name: Fate Reforged
Block: Set 2 van 3 in het Khans of Tarkir block
Aantal kaarten: 185

Prerelease data: 17 en 18 januari 2015
Release data: 23 januari 2015
Launch Weekend: 23 januari 2015
Game Day: 13 februari 2015

Officiele code: FRF
Twitter hashtag: #MTGFRF



Bron: Wizards
Thomasvdk
9 jaren geleden
dat gaat nog wel ff duren. eerst maar gaan genieten van set 1 van Khans of Tarkir
kolonelnick
9 jaren geleden
ow die art was dus van fate reforged, achja eerst khans
Skywise
9 jaren geleden
Nog wel wat ver weg, maar heb na de eerste spoilers van Khans wel een goed gevoel bij dit block

Iemand trouwens opgevallen dat de preview art wel erg veel weg heeft van Form of the Dragon?
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Sarkhan is er dan ook erg goed in om in een draak te veranderen, zoals op die kaart ook te zien is, en ook op Sarkhan, the Dragonspeaker. Maar...het lijkt wel een beetje op de schaduw van....Nicol Bolas, Planeswalker.... Wellicht moet het Ugin voorstellen...maar ja...je weet maar nooit
Thomasvdk
9 jaren geleden
volgens mij is Sarkhan Vol gewoon Nicol Bolas, Planeswalker
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Nope!

Hij had Nicol opgezocht omdat hij een draak was, en kwam toen onder zijn controle en werd daar een tikkie gek van: Sarkhan the Mad .
brigadierbart
9 jaren geleden
Ik ben allang blij dat we gewoon draken mogen zien, hadden ze bij wizards me bijna voor het lapje gehouden!
Dordledum
9 jaren geleden
Heb er nu al zin in, maar eerst Khans natuurlijk! hoop dat dit setje mooi aansluit op mijn Nicol Bolas/Sarkhan commander deck!
Steef
9 jaren geleden
is het trouwens niet set 2 van 2? worden nu toch maar 2 sets per block?
 bijgewerkt door Steef 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Dit is het laatste block met 3 sets. Dat van die twee sets gaat pas volgend jaar in.
Lokkij
9 jaren geleden
Ter informatie: toen ze tijdens het PAX Worldbuilding panel de art van Fate Reforged voor het eerst lieten zien, werd er wel heel sterk gehint dat die draak op de achterkant Ugin is. Dit past ook in het verhaal: Sarkhan, the Dragonspeaker wordt door Ugin toegefluisterd, Sorin, Solemn Visitor is naar Ugin op zoek om weer samen de Eldrazi te verslaan, en het verhaal gaat over tijdreizen.
Raad eens wie er terug in de tijd gaan om Ugin te helpen in zijn gevecht tegen Nicol Bolas, Planeswalker.

Voor degenen die het gemist hebben is hier het panel te zien: https://www.youtube.com/watch?v=7YrnMYZsnBA

EDIT: nu is het zeker - dit staat in de beschrijving van Fate Reforged: "Travel back in time to a war-torn Tarkir where five clans clash with the mighty dragons of the past. The Planeswalker Sarkhan Vol has arrived just in time to save Ugin, the Spirit Dragon. The choices made now will decide the fate of Tarkir."
 bijgewerkt door Lokkij 3 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Er komen interessante veranderingen voor Morph aan!

Quote:
Morph in Khans of Tarkir wanted to be morph pretty much as you know it. There are a few tweaks and couple of new things, but we wanted to start out the block with the morph players already knew and loved. Let me stress, though, that as with the wedge theme, morph is going to go through some changes in this block, and not necessarily in the way many of you might expect. Most of that talk, though, is going to have to wait for Fate Reforged and "Louie."


Bron: Wizards
brigadierbart
9 jaren geleden
Dus morph wordt om gemorpht?!
Sorry hij was te makkelijk,maar ben er wel enthousiast over.
Ik vind het wel een goed ding dat er nog eens naar gekeken word; tijdens het Scourge Block werden er te weinig echt speelbare kaarten uitgebracht naar mijn mening.
 bijgewerkt door brigadierbart 9 jaren geleden
Lokkij
9 jaren geleden
Mijn voorspelling: morph komt ook op andere typen kaarten, zoals landjes of enchantments, of misschien zelfs instants en sorceries. Ik kwam op het idee doordat er op Trail of Mystery specifiek 'if it's a creature' staat (wat er sowieso moet staan vanwege Zoetic Cavern).
Voor de rest is het niet echt ergens op gebaseerd, maar op MaRo's tumblr heeft hij wel veel vragen over 'morph op instants/sorceries' beantwoord, en hij gebruikt dat soms om op toekomstige themas te hinten...
Dordledum
9 jaren geleden
20 kaarten meer in deze set dan de afgelopen "kleine" sets. 185 ipv 165.

Khans ook, 269 ipv 249.

Nieuwe trend?
 bijgewerkt door Dordledum 9 jaren geleden
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Quote:
Lokkij 10-09-2014 om 12:03
Mijn voorspelling: morph komt ook op andere typen kaarten, zoals landjes of enchantments, of misschien zelfs instants en sorceries. Ik kwam op het idee doordat er op Trail of Mystery specifiek 'if it's a creature' staat (wat er sowieso moet staan vanwege Zoetic Cavern).
Voor de rest is het niet echt ergens op gebaseerd, maar op MaRo's tumblr heeft hij wel veel vragen over 'morph op instants/sorceries' beantwoord, en hij gebruikt dat soms om op toekomstige themas te hinten...


Morph op andere types is - ok, in Future Sight - al wel eens gedaan. Lumithread Field, Zoetic Cavern en Whetwheel bestaan al een tijdje .

Morph op nonpermanents kan niet volgens de regels. Maar ja, die zouden ze kunnen aanpassen .
Lokkij
9 jaren geleden
Quote:
Dordledum 10-09-2014 om 12:48
20 kaarten meer in deze set dan de afgelopen "kleine" sets. 185 ipv 165.

Khans ook, 269 ipv 249.

Nieuwe trend?


Yep, er zitten voortaan 20 extra uncommons in sets. Ik geloof dat dit is om meer 'build-around'-uncommons te kunnen maken, maar ik weet niet hoe het precies zit.

Quote:
MagnusMagicus 10-09-2014 om 13:23
Morph op andere types is - ok, in Future Sight - al wel eens gedaan. Lumithread Field, Zoetic Cavern en Whetwheel bestaan al een tijdje .

Morph op nonpermanents kan niet volgens de regels. Maar ja, die zouden ze kunnen aanpassen .


Argh, die kende ik nog niet. Nou ja, voorspellen wat er komen gaat heet meestal toch vrij weinig zin. Ik ben wel erg benieuwd wat ze dan gaan doen! Iets wat we niet zouden verwachten...
LeKrutes
9 jaren geleden
Ik hou wel van build arround uncommons
Dordledum
9 jaren geleden
Zou me niks verbazen als heirin de Zendikar fetch-landjes terugkomen. Dan hebben ze de hele cylce gere-released.

Zou ook wel fijn zijn, want die uit Zendikar zijn onbetaalbaar.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 535 posts
  • Laatste post JT 9 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top