Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gift Pack

sibrand
5 jaren geleden
We're also updating the Gift Pack for this holiday season. The Gift Pack will contain four Core Set 2019 boosters, five premium lands, a Spindown die, and, for the first time, five creature cards exclusive to the Gift Pack.

The five cards are aimed at the Planeswalker Deck level and will be considered part of Core Set 2019 for legality and rotation purposes. Let's take a look at those cards.



The lands will also be art you've likely seen before, but all shiny and cool.

The Gift Pack releases November 16 and will be available in local game stores and mass market stores everywhere. It will have an MSRP of $19.99 (applies to the United States and Canada only).



https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/introducing-magic-game-night-and-updated-gift-pack-2018-08-27
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Pfffieuw, gelukkig toch iets minder garbage dan eerst, maar het nog steeds niet waard naar mijn idee.
NB: Wat heeft WotC nu toch met die exclusive cards in standard?
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Ik vind het een zorgwekkende trend, al die exclusives bedoeld voor Standard die niet in boosters verkrijgbaar zijn. Oke, deze 5 rares zijn niet van het niveau Nexus of Fate, het zijn eigenlijk niet meer dan geinige casual kaarten, maar dan nog.

Los daarvan, tsja, nog steeds een waardeloos product, zeker nu de landjes ook niks bijzonders meer zijn. De oude Gift Boxen waren tenminste voor alle soorten spelers interessant...

n4ppy
5 jaren geleden
Die vampier i nog best aardig. 8 leven en een creature destroyen.
Jsterck1
5 jaren geleden
En wat vragen ze dan voor de vernieuwde gift pack?
BuidingMage
5 jaren geleden
De MSRP is $19.99 dus waarschijnlijk gaat het hier €19,99 kosten.
Dordledum
5 jaren geleden
Die dino lijkt me als enige nog een beetje speelbaar, +1/+1 per landje is wel ok.
Triskelion88
5 jaren geleden
Vind het weinig value hebben.
Sunitram
5 jaren geleden
Ik vind de engel juist wel tof! 6 mana voor een vliegende 5/5 die al je aanvallers indestructible maakt is voor Commander hartstikke prima

Niet dat ik nu de dagen zit af te tellen tot ik het product kan halen, maar dit voelt al een stuk speelbaarder dan de vorige incarnatie.

Wat betreft de Standard kaarten die niet uit boosters komen: dit is gelukkig een product dat vrijelijk voor iedereen verkrijgbaar is. Maar het is wel een pad waarvan ik hoop dat Wizards het niet al te ver gaat verkennen. Voor je het weet krijg je van die UpperDeck* taferelen waarin je bepaalde kaarten alleen kunt hebben als je in periode X bij McDonalds hebt gegeten. Brrr...

(*UpperDeck, voor wie het niet weet, is (was?) een andere TCG uitgever die onder meer Yu-Gi-Oh, een van de vele DragonBall Z CCG's en nog een aantal veel minder bekende TCG's onder zijn hoede heeft gehad. Zij flikten dit soort praktijken echt.)
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Plaatjes staan op de site!



bazmagicmarty
5 jaren geleden
Ik begrijp die kaartnummering niet als het onderdeel is van de M19 set. Tot nu toe nummerden ze lekker door, ideaal voor in de mappen. Zo is bv Ajani, Wise Counselor uit het planeswalker deck kaartnummer 281/280. En buy a box promo Nexus of Fate nr 306/280. En bv Llanowar Elves uit de toolkit nummer 314/280. Nu stoppen ze met die nummering en gaan ze over op gp1/005, gp2/005, etcetera. Wederom niet over nagedacht en die exclusives zijn toch o.a. op de verzamelaar gericht.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top