Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GK1/2] Ravnica Guild Kits

Skywise
5 jaren geleden
Dit product was al aangekondigd, maar omdat er in het Guilds of Ravnica topic de nodige verwarring over was leek een separaat topic me wel op zijn plaats. De Guild Kits zijn immers een los product en hebben een eigen release datum

Guilds of Ravnica Guild Kits
Guilds of Ravnica Guild Kits include everything a player needs to represent their guild, from defending nature with the Selesnya Conclave to spreading the vengeance of the underworld with the Golgari Swarm.


Release Date: November 2, 2018 (First wave)
Contents:
- 1 ready-to-play 60-card deck
- 1 Spindown life counter
- 1 official guild pin
- 1 guild symbol sticker
- 1 insert with mission instructions

MSRP: $19.99

DE REPRINTS ZIJN NIET STANDARD LEGAL. Kaarten uit de decks die legaal zijn in Standard mag je uiteraard gebruiken in Standard, de reprints zijn alleen legaal in de formats waar ze al legaal zijn.

De eerste lichting Guild Kits draait om de vijf Guilds uit Guilds of Ravnica (Boros, Selesnya, Golgari, Dimir en Izzet). De decks bevatten kaarten uit alle Ravnica sets tot dusver. De tweede lichting Guild Kits lanceert in februari, met de vijf Guilds uit Ravnica Allegiance.
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Bevestigde reprints tot dusver:

Golgari deck:





Selesnya deck:




Boros deck:




Dimir deck:


Izzet deck:


BuidingMage
5 jaren geleden
Ik ga denk ik wel een paar van de golgari decks halen.
kolonelnick
5 jaren geleden
Vind de set symbols wel heel erg vet gedaan zo. En natuurlijk moet ik deze alternate arts niv mizzet en aurelia hebben voor commander!!
Krabbel
5 jaren geleden
Zitten hier ook foils in? Nieuwe art Aurelia in foil? yes please
Skywise
5 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Zitten hier ook foils in? Nieuwe art Aurelia in foil? yes please

Aurelia en Niv zijn in ieder geval foil Dat kun je ook zien, naast de setcode onderaan de kaart staat dan een klein sterretje in plaats van een puntje. Ik gok dat er 1 foil per deck zal zijn, maar daar is verder nog niks over gecommuniceerd door Wizards.
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden (Typo)
Krabbel
5 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
Quote:
43 minuten geleden
Zitten hier ook foils in? Nieuwe art Aurelia in foil? yes please

Aurelia is in ieder geval foil


Alles wat ik wilde weten, mijn dank is groot!
Skywise
5 jaren geleden
De Guild Kits bevatten een exclusieve lading basic land, geheel in Guild thema:
Dordledum
5 jaren geleden
mooie basics, als ze foil zijn, zijn ze nog mooier!
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
De Guild Kits bevatten een exclusieve lading basic land, geheel in Guild thema:
-foto-


WAUW
BuidingMage
5 jaren geleden
Nice! Die guild basics zijn echt prachtig!
Shish
5 jaren geleden
Ik ga dit hoogstwaarschijnlijk puur kopen voor die supergave basic lands, die zijn echt super awesome
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Lekker hoor, een reprint van Tolsimir Wolfblood! Hopelijk wordt het bijbehorende token nu eindelijk officieel uitgebracht
BuidingMage
5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Jammer genoeg geen Life from the Loam of Cyclonic Rift reprints, maar verder zijn het geinige deckjes. Alle guildmasters zitter er in, je krijgt die gave basic land, en met Privileged Position, Darkblast, Shattering Spree en Glimpse the Unthinkable zijn er toch nog een aantal verrassende reprints. Ook een aantal goede nieuwe kaarten uit Guilds of Ravnica zoals Legion Warboss en Mission Briefing komen hier meteen al in terug, dat is gunstig om de prijs van die kaarten wat te drukken. Nice!
BuidingMage
5 jaren geleden
Ja dat is ook wel weer een beetje jammer he...
Krabbel
5 jaren geleden
Oh, dat zijn inderdaad beste coole dekcs, daar wil ik wel een setje van
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb de decks online gezet. De versie van alle kaarten is nog niet correct, maar als Wizards die vrijgeeft en wij ze toegevoegd hebben, ga ik die wel aanpassen





LeKrutes
5 jaren geleden
qua prijs zitten nu nog wel redelijk dicht tegen elkaar aan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 56 posts
  • Laatste post MarcelN 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top