Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GK1/2] Ravnica Guild Kits

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik denk dat het nog wel een beetje gaat veranderen als er nieuwe art/foils gaan zijn en die prijzen wellicht iets anders liggen, maar ze zijn wel redelijk gebalanceerd inderdaad.
farden10
5 jaren geleden
De andere 3 promo's zijn ook bekend.


MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dit zijn feitelijk geen promo's, maar gewoon versies met een andere art .
Dordledum
5 jaren geleden
En zijn deze foil?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Jep! Zie ook het * linkonderin naast het GK1. Als daar een punt staat is de kaart niet foil, als het een ster is wel.
LeKrutes
5 jaren geleden
Die trostani is wel vet.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
11 minuten geleden
Jep! Zie ook het * linkonderin naast het GK1. Als daar een punt staat is de kaart niet foil, als het een ster is wel.


handig om te weten!
LeKrutes
5 jaren geleden
Wanneer zijn de decks te preorder?
InouDelphine
5 jaren geleden
LeKrutes, ze staan nu (di 09/10) op de website van Bazaar of Magic.

Omdat ik altijd heb begrepen dat Ravnica één van de beste uitgaven zijn die ooit zijn uitgebracht, lijkt mij dit een aankoop waarmee je nooit mis kan zitten: een prachtige uitbreiding van mijn verzameling en op zich al 5 prachtige twee-kleurendecks om ongewijzigd mee te spelen!
 bijgewerkt door InouDelphine 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Jep, nu te preorderen!



Krabbel
5 jaren geleden
Wanneer komen de losse kaarten hiervan op de site?
Ralf
5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
En de inhoud van de decks zijn ook aangepast met de juiste versies!
BuidingMage
5 jaren geleden
Nice!
BigBoiJace
5 jaren geleden
Zijn ze het waard om te kopen? Zo ja welke is dan het best?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ligt eraan waarom je ze wil hebben . Als je ze tegen elkaar wil spelen absoluut. Als je wat nuttige staples wil hebben, kan het best nuttig zijn als je de decklijsten bekijkt. Ze zijn redelijk tegen elkaar opgewassen verder. Je kunt ook wat Googlen op Ravnica Guild Kit review .
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden


Worden de tokens ook nog los te koop aangeboden? Ik zou graag zo'n Voja token willen scoren voor mijn Tolsimir Wolfblood.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb nog geen goede kwaliteit plaatjes gevonden. Zodra die er zijn, gaan de tokens online!
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
Ik heb nog geen goede kwaliteit plaatjes gevonden. Zodra die er zijn, gaan de tokens online!


Even voor je gegoogled: https://www.mtgpics.com/set?set=300

Zijn deze plaatjes van voldoende kwaliteit?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, die hebben vierkante hoeken (als je het plaatje zelf bekijkt) en ik heb ronde hoeken nodig. Maar top dat je helpt
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 56 posts
  • Laatste post MarcelN 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top