Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[GK1/2] Ravnica Guild Kits

DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden


Worden de tokens ook nog los te koop aangeboden? Ik zou graag zo'n Voja token willen scoren voor mijn Tolsimir Wolfblood.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb nog geen goede kwaliteit plaatjes gevonden. Zodra die er zijn, gaan de tokens online!
DarthosOfMeletis
5 jaren geleden
Quote:
23 uren geleden
Ik heb nog geen goede kwaliteit plaatjes gevonden. Zodra die er zijn, gaan de tokens online!


Even voor je gegoogled: https://www.mtgpics.com/set?set=300

Zijn deze plaatjes van voldoende kwaliteit?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, die hebben vierkante hoeken (als je het plaatje zelf bekijkt) en ik heb ronde hoeken nodig. Maar top dat je helpt
Dordledum
5 jaren geleden
Al nieuws over Guild Kits van de andere 5 guilds?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Er zijn nog geen spoilers van. Zodra er afbeeldingen bekend gemaakt worden zijn ze te preorderen.
Skywise
5 jaren geleden
De Ravnica Allegiance Guild Kits zijn officieel gespoild door Wizards: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/ravnica-allegiance-guild-kits-2019-01-15
Krabbel
5 jaren geleden
Guild leaders zien er weer uitermate goed uit, net als de basics. Al vind ik die Gruul Mountain wel een beetje een Rakdos feeling hebben...
Dordledum
5 jaren geleden
Nice!
kolonelnick
5 jaren geleden
Doe mij die rakdos en die ruric-thar maar. Speel ze beide, en deze arts zijn echt bruut vet.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Een simpel vraagje: Ik heb afgelopen woensdag een preorder gedaan van de Allegiance Guildkits. Vallen deze ook onder de voorbestelactie van RNA?
LeKrutes
5 jaren geleden
Wanneer komen deze decks hier op de site? Vind dat altijd makkelijker kijken.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Een simpel vraagje: Ik heb afgelopen woensdag een preorder gedaan van de Allegiance Guildkits. Vallen deze ook onder de voorbestelactie van RNA?

Nope, omdat die op een ander moment released worden.

Quote:
42 minuten geleden
Wanneer komen deze decks hier op de site? Vind dat altijd makkelijker kijken.

Ik heb ze toegevoegd. Nog niet met de juiste plaatjes, die pas ik aan zodra die op de Bazaar staan (als ze ook in Gatherer komen).





 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Coole decks. Nadeel als je al zo lang speelt bezit je alles al wat er in zit.
Shish
5 jaren geleden
Dan kan je ze zelf dus samenstellen met de kaarten die je al in bezit hebt
LeKrutes
5 jaren geleden
Jip

Ben wel blij dat ze gemaakt worden. Zeker voor nieuwere spelers een perfecte set.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Warlock956
5 jaren geleden
Pracht set, altijd handig, kan het wel gebruiken na 10 jaar dat ik er weer mee begin.
TempuranJames
5 jaren geleden
Mooie sets, Leuke variatie tussen commander wants en standard kaarten.

Top!
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik vond voornamelijk de suggestie van de Professor erg leuk. Verzamel ze alle tien, doe er fatsoenlijke sleeves omheen en steek ze met tokens, dice en buttons in een leuke bak om met een groep vrienden af en toe uit de kast te trekken.
Sleeves en bakken staan nog op de planning eerst beide guild kits in huis hebben
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
50 minuten geleden
Ik vond voornamelijk de suggestie van de Professor erg leuk. Verzamel ze alle tien, doe er fatsoendelijk sleeves omheen en steek ze met tokens, dice en buttons in een leuke bak om met een groep vrienden af en toe uit de kast te trekken.
Sleeves en bakken staan nog op de planning eerst beide guild kits in huis hebben


Das inderdaad een leuk plan! Zo heb ik Duel Decks: Merfolk vs. Goblins en Clash Pack Fate Reforged helemaal origineel en gesleeved in de kast liggen. Kan er zo bij gepakt worden Gebeurt jammer genoeg toch maar zelden...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 56 posts
  • Laatste post MarcelN 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top