Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GNT] Magic Game Night

sibrand
5 jaren geleden
Imagine this scenario: a group of friends, maybe a monthly board game group, stop in looking for something new to try out—something they can all pick out, learn, and enjoy together. It happens all the time, but rarely are store owners able to hand them something Magic related. Which is a shame, because Magic is awesome.

Magic Game Night is for those gamers. It's an out-of-the-box introductory multiplayer Magic experience in a way similar to Planeswalker Decks. But for multiplayer.

Magic Game Night contains five preconstructed decks—one of each color—plus all the accessories you'll need to play the decks: spindown life counters, life counter platforms, +1/+1 counters, and five reference cards.

Releasing November 16, Magic Game Night will be available in local game and mass market stores around the world. The MSRP is $39.99 (applies only to the United States and Canada).



https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/introducing-magic-game-night-and-updated-gift-pack-2018-08-27
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Oke, dit is een product wat ik beter kan begrijpen. Leuke decks, een aantal degelijke rares, vijf exclusieve mythics en een prima out-of-the-box multiplayer experience. Explorers of Ixalan was al vrij degelijk, dit past in hetzelfde straatje. Hoewel ook dit een beetje té op beginners is afgestemd is hier tenminste ook voor ervaren spelers wat te halen voor een avondje Magic.

Overigens, die vijf mythics:



Edit: hadden de twee topics (ook die van het Gift Pack) niet wat fraaier vormgegeven kunnen worden, het gaat hier om nieuwe producten en dat valt nu wat weg, ook als je puur de lijst aan forum topics bekijkt.

 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Die groene mythic is wel super gaaf. Kan zo mn landfall deck in, en is ook bruikbaar als grouphug kaart!
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
een zombie die met een beetje mazel 3 vriendje mee neemt. Nice

Geen onaardige decks.
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
Sunitram
5 jaren geleden
Ben nog best onder de indruk van die decklijstjes En vooral de Rot Hulk lijkt me een hele leuke kaart!
kolonelnick
5 jaren geleden
[k]rot hulk[/k] en [k]avatar of growth[/k] vind ik erg cool. de avatar kan al soms drie of misschien zelfs twee mana kosten (afhankelijk van je speelgroep) en de landjes die je zoekt mag je gelijk weer gebruiken! de sphinx is niet super spannend, maar kan wel nuttig zijn in een deck wat graag kaarten raapt of artifact shenanigans heeft.
BuidingMage
5 jaren geleden
[k]Avatar of Growth[/k] is echt super handig! De [k]Rot Hulk[/k] kan wel, en de rest vind ik toch wat minder.
Dordledum
5 jaren geleden
Best een leuk product voor een casual game groep inderdaad.
Skywise
5 jaren geleden
Wanneer komt dit product op de site te staan? Het 2018 Gift Pack staat wel al op de site en komt dezelfde dag uit
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Om redenen . Komt goed, geduld
Ralf
5 jaren geleden
MagnusMagicus loopt een beetje achter. De Magic Game Night is al een tijdje extra voordelig in de voorverkoop te bestellen!

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Oh crap, ik gooi dingen door elkaar! Sorry, ben ziek
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De decks staan nu ook op de site, inclusief de nieuwe kaarten! De sets van de kaarten kloppen nog niet, die passen we aan zodra die released worden door Wizards:

Rot Hulk
Militant Angel
Goblin Goliath
Inspired Sphinx
Avatar of Growth







 bijgewerkt door Ralf 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top