Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GRN] Guilds of Ravnica

Skywise
5 jaren geleden
Zojuist aangekondigd: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/2018-spring-announcement-day-2018-05-18
Set 1 van een nieuw Ravnica drieluik!

"On Ravnica, whoever you are—soldier or scientist, merchant or spy—your guild is the core of your identity. It provides structure and greater purpose. Now, the time has come to defend it"

Focus ligt op: Selesnya, Boros, Golgari, Izzet en Dimir. Alle guilds krijgen een nieuwe look en een nieuwe mechanic. De andere vijf guilds staan in de spotlights in de set van januari (Ravnica Allegiance).

Ook released Wizards speciale Guild Kits:
Quote:
It wouldn't be a return to Ravnica without letting players play as their favorite guilds. Guild Kits will feature a 60-card deck flavored after your favorite guild, plus guild schwag like pins, stickers, and Spindown life counters. Play as any one of the Guilds of Ravnica guilds with the Guilds of Ravnica Guild Kits releasing on November 2, 2018. Ravnica Allegiance Guild Kits release February 2019
Deze decks bevatten kaarten van alle Ravnica-gerelateerde sets (dus die uit 2006, 2012 en de komende sets).

Releasedatum: 5 oktober
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik ben hyped. Ben benieuwd wat het gaan brengen.
Jsterck1
5 jaren geleden
Op zich vind ik dit niet erg, tijdens Ravnica en Return to Ravnica was ik niet echt actief met magic. Hopelijk zijn er dan weer themed pre-release packs ook.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
3 uur geleden
Op zich vind ik dit niet erg, tijdens Ravnica en Return to Ravnica was ik niet echt actief met magic.


Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb me redelijk, maar nog niet volledig, bijgelezen in de lore. Mooie setting.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Geweldig, dan gaat Nicol Bolas, Planeswalker Ravnica ook slopen...
LeKrutes
5 jaren geleden
Denk eigenlijk van niet.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
H'm Jace en de verborgen activiteiten op ixalan in het hoofd van Vraska staan ook op het menu?
Romero74
5 jaren geleden
Heel cool. Ravnica is nog steeds mijn all time favourite block. Heel benieuwd.
sibrand
5 jaren geleden
In dit artikel staan nieuwe afbeeldingen van planeswalkers die op een poster stonden. We weten noch niet in welke set ze komen, maar de meesten komen denk ik in Ravnica (te zien aan de achtergrond, die vaak een stad is.
BuidingMage
5 jaren geleden
Nice! Elspeth komt terug!
Reynaerd
5 jaren geleden
Ja, maar ik weet niet of Elspeth wel terugkomt in Ravnica. Zo te zien heeft ze een masker in haar linkerhand, wat kan wijzen op het dodenmasker van Theros. Daarnaast ziet haar wapen in haar rechterhand eruit alsof het van Xenagos is/was. Ik betwijfel dus op we haar op Ravnica gaan zien.
BuidingMage
5 jaren geleden
Duhuh, dat weet ik ook wel. Maar dát ze terugkomt ben ik blij mee. Leuke bijkomstigheid is natuurlijk ook dat we Theros weer mogen bezoeken en Xenagos rare zooi heeft uitgehaald.
Reynaerd
5 jaren geleden
Xenagos is doodgemaakt door Elspeth.

(Deicide
BuidingMage
5 jaren geleden
Oh lol, waarom weet ik dat nou niet
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Xenagos is doodgemaakt door Elspeth.

(Deicide)

Spoiler-alert?
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Reynaerd
5 jaren geleden
Hoe bedoel je, dat is allang zo geweest. Dat werd bekend gemaakt ten tijde van Journey into Nyx?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Xenagos is al 4 jaar dood hoor
Skywise
5 jaren geleden
Even goed gekeken naar de afbeeldingen, het lijkt er in ieder geval op dat de nieuwe arts van Jace, Tamiyo en Ral Zarek bedoeld zijn voor deze set of een van de andere twee Ravnica sets. Dat is opzich wel logisch, Jace is nog steeds "de living guildpact" en heeft een duidelijke connectie met Ravnica. Tamiyo is alweer even terug (achtergrond lijkt ook erg sterk op Ravnica), en Ral Zarek is ook erg logisch voor een van de Ravnica sets.

Ben dan toch eigenlijk vooral benieuwd ook naar de andere arts (Karn op Vryn, Teferi op wat lijkt op Tarkir, nieuwe Garruk en die nieuwe Elspeth), maar dat is voor een ander topic. Wellicht dat sommigen bedoeld zijn voor Commander 2018 vanwege het sterk gehinte Planeswalker thema.
sibrand
5 jaren geleden
Waarom zou de nieuwe Karn op Vryn zijn?
Skywise
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Waarom zou de nieuwe Karn op Vryn zijn?

Omdat op de achtergrond de Mage Rings te zien zijn (zie o.a. Mage-Ring Network), die staan alleen op Vryn.

Maar zullen we vooral speculeren over de Planeswalkers uit Guilds of Ravnica/Ravnica Allegiance, ipv over de Planeswalkers waarvan we duidelijk weten dat we die niet in de komende Ravnica sets zullen zien ? Misschien maar even in een los topic bespreken of zo?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 249 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top