Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[GRN] Guilds of Ravnica

Eclavyrr
5 jaren geleden
Nog een mythic spoilertje voor Boros:



Leuk om in commander te gebruiken met Sundial of the Infinite
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Sunitram
5 jaren geleden
Ik wil zoooo graag gaan knutselen met die Omnispell Adept!

Met al die carddraw wizards out there is dit zo'n fijne payoff voor een Wizard Tribal Commander deck!
Saint
5 jaren geleden
Huh, wat gebeurt er dan als je Chance at Glory speelt in de beurt van je tegenstander?
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
Huh, wat gebeurt er dan als je Chance at Glory speelt in de beurt van je tegenstander?


Precies wat er op de kaart staat:
Jij krijgt de volgende beurt. Aan het eind van die beurt verlies je.

Mocht je het verliezen weten te omzeilen (bijvoorbeeld door de trigger te counteren of voorkomen, zoals met Sundial of the Infinite), krijg je daarna je 'normale' eigen beurt.
LeKrutes
5 jaren geleden
Let ook op. Je creatures blijven indestructible. Dit effect is niet until end of turn. Tenzij hier ook een errata op komt.
farden10
5 jaren geleden
Een paar spoilers



Worldsoul Colossus
XGW
Creature - Elemental
Convoke
Worldsoul Colossus enters the battlefield with X +1/+1 counters on it.
Skywise
5 jaren geleden
Uuugh, wat naar die Chance at Glory. Typisch zo'n kaart die je nooit hoopt te openen omdat ie alleen in een handjevol rare decks ooit nuttig zal zijn...

Maar goed. Spoilers van dit weekend en vandaag die nog niet waren gepost:















Maximum Velocity
Instant
Target creature gets +1/+1 and haste until end of turn.
Jump-start

Beacon of Lightning
Sorcery
Beacon of Lightning deals damage to target creature equal to the total number of instant and sorcery cards you own in exile and in your graveyard.
Jump-start

Thief of Sanity
Creature - Specter
Flying
Whenever Thief of Sanity deals combat damage to a player, look at the top 3 cards of that player's library. Exile one of those cards face-down, then put the rest into that player's graveyard. You may look at and cast that card for as long as it remains exiled, and you may spend mana as though it were mana of any color to cast that spell.

Edit:


 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
Blasty
5 jaren geleden
Flying Daxos of Meletis met meerkeuze... cool!
TheRobinros
5 jaren geleden
Thousand-Year Storm... Ik heb eindelijk mijn post-rotation deck gevonden. Pirate's Pillage en Brass's Bounty, ik zie het al helemaal voor me
BuidingMage
5 jaren geleden
Thousand year storm gaat wel een eigen deck krijgen ja
n4ppy
5 jaren geleden
Die bottenstok is wellicht leuk voor Aminatou, the Fateshifter om mee te spelen
Genoeg kijk naar de bovenkant opties, don't like: gooi het in de bak

En is ook een redelijk tegen graveyard hate, red je 5 beste kaarten?

Edit: met die ego kun je toch ook land weghalen? Net even de splash kleur uit een deck trekken.
 bijgewerkt door n4ppy 5 jaren geleden
Flappie1
5 jaren geleden
pff ik zie al welke commander dit een leuke set vind..... Sidisi, Brood Tyrant ik bedoel Surveil? yes please. En dan ook nog undergrowth?? come on!! dit is echt insane voor dat deck dump 1 voor 1 je kaarten in de bak maak een vracht zombies en via undergrowth ook nog een keer bonus krijgen..... dat is echt heel goed.
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
pff ik zie al welke commander dit een leuke set vind..... Sidisi, Brood Tyrant ik bedoel Surveil? yes please. En dan ook nog undergrowth?? come on!! dit is echt insane voor dat deck dump 1 voor 1 je kaarten in de bak maak een vracht zombies en via undergrowth ook nog een keer bonus krijgen..... dat is echt heel goed.

Gaat m'n sidisi dan eindelijk potjes winnen?
Ik zie inderdaad veel goeie dingen, dus Sidisi gaat wel een update krijgen ja.
Die Thief of Sanity gaat ook wel een plekje krijgen in m'n Yidris, Maelstrom Wielder deck dat draait om de top van m'n deck.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
11 dagen geleden
Quote:
13 dagen geleden
Kunnen er weer boosterboxen gekocht worden op de prerelease?


Yes, meer informatie hierover wordt binnenkort bekend gemaakt!


Is hier al meer over bekend? Ik ben bewust nog geen bestelling aan het plaatsen enzo.
Blasty
5 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden

Edit: met die ego kun je toch ook land weghalen? Net even de splash kleur uit een deck trekken.


Ik voel een erratum aankomen... Je kan met wat geluk al het basic land uit iemands hand verwijderen.
goeth78
5 jaren geleden
[k]Thousand-Year Storm[/k] heeft natuurlijk z'n gelijkenissen met Swarm Intelligence, maar hoo boy deze kaart prikkelt me echt een stuk meer. Pas bij je 3e instant / sorcery gaat het beter als bij de Swarm, maar gewoon het idee dat dit mogelijk is, is very exciting.

En dan die art .... sick .... ga iets meer m'n best doen om die foil te bemachtigen
 bijgewerkt door goeth78 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Quote:
7 uren geleden

Edit: met die ego kun je toch ook land weghalen? Net even de splash kleur uit een deck trekken.


Ik voel een erratum aankomen... Je kan met wat geluk al het basic land uit iemands hand verwijderen.


Je mag maar 4 kaarten weghalen.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
35 minuten geleden
Quote:
49 minuten geleden
Quote:
7 uren geleden

Edit: met die ego kun je toch ook land weghalen? Net even de splash kleur uit een deck trekken.


Ik voel een erratum aankomen... Je kan met wat geluk al het basic land uit iemands hand verwijderen.


Je mag maar 4 kaarten weghalen.


Dat kan genoeg zijn om in limited iemand z'n deck half lam te leggen. Stoere kaart hoor.

Judge vraagje, er staat "search graveyard, hand en library", moet dat dan in die volgorde?
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Meer spoilers van de afgelopen 12 uur:









Boltsplicer Mage
Creature - Vedalken Wizard
Whenever you cast an instant or sorcery that targets only Boltsplicer Mage, if you control one or more other creatures that the spell could target, you may choose one of them. Copy the spell and it targets the chosen creature.

Pegasus Knight
Creature - Human Knight
Flying, Convoke

Light of the Legion
Creature - Angel
Flying, Mentor
When Light of the Legion dies, put a +1/+1 counter on each white creature you control

Kraul Scavenger
Creature - Insect Scout
Undergrowth - When Kraul Scavenger enters the battlefield, you gain 1 life for each creature card in your graveyard

Undercity Revolt
Sorcery
Creatures you control gain deathtouch until end of turn. Target creature you control fights target creature you don't control.

Kraul Harpooner
Creature - Insect Warrior
Reach
Undergrowth - When Kraul Harpooner enters the battlefield, choose target creature you don't control with flying. Kraul Harpooner gets +x/+0 until end of turn, where X is the number of creature cards in your graveyard. Then you may have Kraul Harpooner fight that creature.

Morgue Troll
Creature - Troll
Trample
At the beginning of your upkeep, exile a creature card from your graveyard. If you do, put a +1/+1 counter on Corpse Troll. If you can't, scarifice Corpse Troll.
BG, discard a creature card: Put a +1/+1 counter on Corpse Troll.

Malicious Smothering
Instant
Counter target spell. Exile it. You can shuffle up to four target cards from your graveyard to your library.
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
Blasty
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
10 uren geleden

Edit: met die ego kun je toch ook land weghalen? Net even de splash kleur uit een deck trekken.


Ik voel een erratum aankomen... Je kan met wat geluk al het basic land uit iemands hand verwijderen.


Je mag maar 4 kaarten weghalen.


Hoe vaak heb je meer dan 4 basic land in je hand?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 249 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top