Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[GRN] Guilds of Ravnica

Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
17 uren geleden
Beetje mixed feelings, maar dat heeft meer te maken met de koers die WotC vaart dan puur deze set. Dominaria is in recent geheugen het enige fatsoenlijke afgeleverde product, maar deze set lijkt op het oog ook niet onaardig.

Voorlopige pluspunten:
- De Ravnica look and feel is tof, dit is duidelijk een Ravnica set.
- De herfsttinten in de artwork vind ik persoonlijk erg mooi.
- Chase kaart van de set is zowaar een keer een rare en geen mythic. Positief!
- Veel value op rare, er lijken flink wat kaarten speelbaar te zijn in diverse formats.
- Powerlevel van de uncommons is volgens mij vrij hoog, altijd goed.
- Surveil is heel tof en typisch Dimir.
- Erg veel grappige flavor teksten! Dat werd wel weer eens tijd.

Voorlopige minpunten:
- Commons worden elke set maar zwakker, saaier en simpeler. Dat is waardeloos voor mensen die bijvoorbeeld Pauper Cubes hebben en elke set steeds minder interessante kaarten zien. Ook voor Pauper als toernooiformat is er zo weinig leuks aan al die spoilers. De enige sets waar nog degelijke commons in voor komen zijn Masters sets, maar daar lijkt WotC alweer op uitgekeken. Ik blijf dit frustrerend vinden, omdat je zoveel commons opent en daarna nooit meer gebruikt.
- Ik vind de mechanics niet allemaal even goed uitgewerkt, met name Convoke. Bijna alle creatures met Convoke zijn nagenoeg onspeelbaar zonder korting en er is weinig tot geen payoff. Er zijn ook veel te weinig token makers op common (eentje maar!). Undergrowth is wel gaaf, maar de enige selfmill kaart zit op uncommon.
- Geen Chord of Calling reprint helaas. Had hier een mooie kans geweest. De groeten met je "te goed voor Limited en Standard", dit soort kaarten moeten gewoon meer beschikbaar komen.

Desondanks kijk ik er erg naar uit om Limited (Sealed) met deze set te spelen


gelukkig dat ik dit hele verhaal niet hoef te typen maar ben het volledig met je eens, lijkt mij echt top om sealed te spelen maar weinig echte(nieuwe) pareltjes. uiteraard zijnde fetchlandjes interessant.
Dordledum
5 jaren geleden
Even zeuren hoor (ben ik goed in en je moet doen waar je goed in bent)

Wanneer horen we meer over de mogelijkheden van kopen van boosterboxen etc. op de prerelease?

Het is al volgende week!

Edit: Ik weet niet eens of ik er budget voor heb, maar wil het gewoon weten. Moet ook nieuwe schoenen kopen, het is herfst.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Even zeuren hoor (ben ik goed in en je moet doen waar je goed in bent)

Wanneer horen we meer over de mogelijkheden van kopen van boosterboxen etc. op de prerelease?

Het is al volgende week!


Ik had gehoord dat je je bestelde boosterboxen dan kan ophalen maar ook nog kan kopen, voor beide geldt zolang de voorraad strekt. Maar dit is wat ik heb meegekregen, altijd fijn als iemand van de bazaar het kan bevestigen hier voor je dat je het zeker weet.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat klopt, je kunt op de Prerelease al een Boosterbox Guilds of Ravnica die je online hebt besteld ophalen, of er ter plekke eentje kopen. Je krijgt er dan ook de promo Impervious Greatwurm bij (als ze er nog zijn, en dus alleen als je zelf fysiek in de winkel bent).
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Dat klopt, je kunt op de Prerelease al een Boosterbox Guilds of Ravnica die je online hebt besteld ophalen, of er ter plekke eentje kopen. Je krijgt er dan ook de promo Impervious Greatwurm bij (als ze er nog zijn, en dus alleen als je zelf fysiek in de winkel bent).


jeeeee!!! dank

Edit: besteld
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Leuk deckjes.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Reserveer Guilds of Ravnica nu extra voordelig en profiteer van onze voorverkoopacties! Bij elke Boosterbox ontvang je een gratis Planeswalker Pack! En bij elke aankoop met Guilds of Ravnica maak je kans op 1 van de 50 fantastische Ravnica prijzen!

En alle foils van Guilds of Ravnica zijn nu ook te preorderen! En vandaag worden er nog meer foil voorraad toegevoegd!
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
En alle foils van Guilds of Ravnica zijn nu ook te preorderen! En vandaag worden er nog meer foil voorraad toegevoegd!


Jeee! Foil landjes besteld!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 249 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top