Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GRN] Guilds of Ravnica

bartist
5 jaren geleden
Ik hoop persoonlijk dat Ral Zarek een rol krijgt in de set, maar die gast kan wat mij betreft niet snel genoeg een nieuwe kaart krijgen
Vraag dan wel af wat zijn "kaart identiteit" word. De +1 en -2 zijn vrij standaard rood/blauw design-keuzes, maar het flippen van coins is in standard set niet meer echt een ding. Worden extra beurten dan zijn ding?... Ik ben benieuwd
BuidingMage
5 jaren geleden
Misschien zijn het gewoon een paar gekke poortjes
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
Morph
5 jaren geleden
Die poortjes achter karn zijn geen mage-rings, maar gewoon een ruine. Kijk maar eens goed op de close up. Kan overal zijn
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik stel voor dat we meer discussie over deze poster in een eigen topic doen, want het is 0% zeker dat ook maar een van deze arts bij Guild of Ravnica hoort.
Skywise
5 jaren geleden
Wizards heeft aangegeven dat spoiler season voor GRN iets anders zal gaan als anders.
Quote:
How This Will Work

The release of Guilds of Ravnica is October 5, 2018, and the 2018 World Championship takes place two weeks before release and one week before the set's official Prerelease. This makes the Team Series Championship one of your first looks at the brand-new set before Prerelease time.

As such, a few things during the Guilds of Ravnica preview season are going to look a little different:
The full Card Image Gallery for Guilds of Ravnica will be posted on DailyMTG on Wednesday, September 19, rather than the traditional Friday before Prerelease weekend when the full CIG has typically gone live.

Zie: aankondiging.

Tijdens die finale van de Pro Tour Team Series wordt er dus al Sealed gespeeld met Guilds of Ravnica, een aantal weken voor de release. Daar zullen ongetwijfeld diverse spoilers uit volgen.
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
En midden in het Commander 2018 geweld....een Guilds of Ravnica spoiler!



Macabre Creations
Sorcery
Choose a creature card in your graveyard with converted mana cost 1. Then chose a creature with converted mana cost 2 and a creature with converted mana cost 3. Return those creatures to the battlefield.
"Variety is the spice of death." — Cevraya, golgari shaman
LeKrutes
5 jaren geleden
goeie kaart lijkt mij.
BuidingMage
5 jaren geleden
Tof kaartje!
AncientOne
5 jaren geleden
Engelse vertaling klopt (gelukkig!) niet... Deze is als volgt:
Choose a creature card in your graveyard with converted mana cost 1. Then do the same with creature cards with converted mana cost 2 and 3. Return those creatures to the battlefield.
Anders zou je creature cards met CMC 2 en/of 3 uit de graveyard van een tegenstander kunnen halen! (dat zou wel héél overpowered zijn!). Nu is die niet meer dan 'wel aardig'...
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Slagbroder
5 jaren geleden
Dus de volledige spoiler zal beschikbaar zijn op 19 september. Wanneer zouden de officiële spoilers dan beginnen?
Ben namelijk heel erg benieuwd wat Ravnica nu weer in petto heeft
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Drie weken voor de release beginnen ze meestal .
Skywise
5 jaren geleden
Wat nog niet was gepost, is dat de Guild Packs weer hun intrede doen tijdens prerelease: https://wpn.wizards.com/en/article/you-schedule-guilds-ravnica
Quote:
Prerelease Packs also include a seeded booster, composed entirely of cards relevant to that player’s guild. So, each Prerelease Pack includes five Guilds of Ravnica boosters, plus the seeded pack.


Oh. En Vraska artwork:
Sunitram
5 jaren geleden
Yes! Prerelease RTR was m'n eerste prerelease ooit, en ik vond 't echt geweldig hoe Wizards het Guild thema promootte. Kan serieus niet wachten op deze prerelease!
sibrand
5 jaren geleden
De buy a box promo voor deze set is geleakt op de duitse website van magic:

Giant Armored Worm - 7GGG
Creature - Worm

Convoke

Indestructible

16/16
BuidingMage
5 jaren geleden
Coole promo! Wel jammer dat ie niet legendary is...
kolonelnick
5 jaren geleden
iemand die kan onderschijden wat de art op de middelste booster is? de rechtse is sowieso vraska. die midelste misschien ral zarek. met izzet in de set en he feit dat hij een hulpje van bolas is verwacht ik eigenlijk wel een nieuwe kaart van hem
goeth78
5 jaren geleden
Beetje een bizarre kaart. Zo groot en dan toch geen Trample?!

Anyway, ik ben vooral blij om te zien dat deze kaart Convoke heeft. Zou dat een indicatie kunnen zijn dat er hergebruik gaat worden gemaakt van bestaande mechanics?
nielsbap
5 jaren geleden
Wat ik echt tof zou vinden dat je net als toen een prerelease kit kan kiezen. en niet zon generic zoals de laatste tijd. ik had destijds geen geld voor prereleases (de laatste keer dat ze dit deden was tarkir block
Triskelion88
5 jaren geleden
kan niet wachten op de prerelease @nielsbap ik ben het met je eens, dat was echt briljant bij het tarkir block.
sbelfroid
5 jaren geleden
Zoals eerder in deze post is aangegeven heeft een prerelease pack
- 5 boosters
- 1 Seeded booster (Matching Guilds) with 14 cards
- 1 of 5 Guild inserts

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 249 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top