Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GRN] Guilds of Ravnica

nielsbap
5 jaren geleden
sorry ik had dat niet gelezen maar wel in het event blog. man wat ben ik blij. heb allene niet zo veel tijd om te bepalen welke ik wil.
sbelfroid
5 jaren geleden
Sorry. Het was niet bedoeld als terechtwjzing (meer om de vorige poster zijn krediet te geven)

En ik weet eigenlijk nog niet welke guilds bij deze return er als eerste inzitten (dat kan misschien wel al eerder zijn langsgekomen )
Sunitram
5 jaren geleden
Izzet (), Golgari (), Dimir (), Selesnya () en Boros () staat er in de eerste post in dit topic

Wat me dus gelijk voor een dilemma zet, want ik kan waarschijnlijk maar één prerelease doen en m'n twee favoriete guilds van het vorige block (Izzet en Dimir) zitten in dezelfde set
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Ik heb een groter probleem... Rakdos, Simic en Gruul zitten in de volgende set. Alleen Golgari is hier appealing
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb een NOG groter probleem, ik kan dat weekend helemaal niet
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
Izzet (), Golgari (), Dimir (), Selesnya () en Boros () staat er in de eerste post in dit topic

Wat me dus gelijk voor een dilemma zet, want ik kan waarschijnlijk maar één prerelease doen en m'n twee favoriete guilds van het vorige block (Izzet en Dimir) zitten in dezelfde set


Aparte verdeling van kleuren, 3 enemy, 2 ally. Benieuwd of ze nog een (rare) cycle van landjes gaan doen en wat dat dan wordt.

Ga wel weer een prerelease meepakken als de thuissituatie het toelaat, waar en wanneer weet ik nog niet.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
RSelen
5 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden

Wat me dus gelijk voor een dilemma zet, want ik kan waarschijnlijk maar één prerelease doen en m'n twee favoriete guilds van het vorige block (Izzet en Dimir) zitten in dezelfde set


Dit dus... Dit gaat wel mijn eerste pre-release worden, dus ik denk dat het dilemma er uiteindelijk niet heel veel toe doet. Ik denk dat de ervaring opzich veel interessanter gaat worden.
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Ik heb een NOG groter probleem, ik kan dat weekend helemaal niet

Oh ja, ik ook niet
Skywise
5 jaren geleden
De mechanics uit Guilds of Ravnica zijn bekend gemaakt!
BuidingMage
5 jaren geleden
Toffe mechanics! Ik vind surveil wel de leukste van de vijf, zombies? anyone?
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
Nice! Undergrowth is een soort van delerium of Diregraf Colossus achtig
Dordledum
5 jaren geleden
3 graveyard abilities, hopelijk ook wat graveyard hate in de set.
nielsbap
5 jaren geleden
hoe cool zou het het zijn als er een mentor lord kwam die creatures mentor kan geven (ik denk iedereen mentor wel sterk is maar iets van een tap ofzo) zodat het steeds sneller gaat?
robbertvanderkleij
5 jaren geleden
Volgens mij gaat Sidisi, Brood Tyrant wel wat update kaarten krijgen vanuit Golgari en misschien Dimir.
Slagbroder
5 jaren geleden
Van waar komt de Sneak Peak? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat alle guilds een nieuwe mechanic zouden krijgen, maar Selesnya krijgt hier als enige een oude mechanic.
kolonelnick
5 jaren geleden
Komt van de officiële wizards stream. Ze hebben onder andere ook een aantal guild kit promos laten zien die je dus kunt openen tijdens je pre release. Sommige zelfs met volledig nieuwe art zoals Aurelia, the Warleader en Niv-Mizzet, the Firemind, maar ook Deathrite Shaman krijgt een reprint. Deze kaarten zullen echter alleen legal zijn in de formats waar ze al legal zijn. Ze zijn uiteraard foil en de set symbol is de guild symbol (wat best cool is)
Dordledum
5 jaren geleden
Ah, google is my friend, de bekende promo's:

Deathrite Shaman
Abrupt Decay
Lotleth Troll
Savra, Queen of the Golgari

Char
Electrolyze
Niv-Mizzet, the Firemind

Glare of Subdual
Loxodon Hierarch
Tolsimir Wolfblood

Aurelia, the Warleader
Boros Reckoner
Legion Loyalist

Nightveil Specter

Er zijn er waarschijnlijk meer, anders is de verdeling nogal scheef en zijn Boris en Golgari opeens heel interessant!
kolonelnick
5 jaren geleden
Ik denk dat er voor elke guild vijf zijn. Een guildleader en een aantal iconische kaarten.
 bijgewerkt door kolonelnick 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Sowieso cool dat ze wat van de oude kaarten teruglaten komen in de prerelease packs.

Zijn de seeded boosters in de prerelease packs trouwens hetzelfde als deze: Theme Booster Guilds of Ravnica?
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
farden10
5 jaren geleden
De nieuwe art voor Aurelia, the Warleader en Niv-Mizzet, the Firemind in die reprints is heel erg mooi. Vooral de Aurelia.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 249 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top