Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GRN] Guilds of Ravnica

Gruul
5 jaren geleden
Quote:
53 minuten geleden
Even korte vraag? Hoe komen we precies aan de kixkass basic landjes?!??


Ik neem aan dat je verwijst naar de landjes met guild logo en extra art.
Van wat ik begrijp, komen deze helaas alleen in de aparte Guild Kits (release begin november)

zie ook topic: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/forum/magic-the-gathering-nieuwtjes/gk1-2-ravnica-guild-kits/10098
kolonelnick
5 jaren geleden
Ze zijn ook foil te vekrijgen op ravnica weekend begin november. Lees dit artikel over de promos voor meer info
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-preview/guilds-ravnica-packaging-promos-and-more-2018-09-04
derooy89
5 jaren geleden
Danku danku.
Gaat de bazaar dit ook organiseren?
Rody
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Danku danku.
Gaat de bazaar dit ook organiseren?


Jazeker! Daar zal binnenkort een event topic voor aangemaakt worden.
sibrand
5 jaren geleden
Die Stutus / Statue zou nog best wel eens commander play kunnen zien! Statue is een 1 mana duurdere Putrefy die ook enchantments raakt, en als het echt nodig is kan je ook met Status een blockende creature deathtouch geven
Thorsten
5 jaren geleden
De gespoilde kaarten lijken vooral voor limited bedoelt te zijn en daarvoor is de powerlevel prima lijkt me.

Deadly Visit is premium removal voor limited. Radical Idea en murmuring mystic zijn prima voor control decks. Healers Hawk is ook prima speelbaar.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De Bazaar of Magic Guilds of Ravnica spoiler staat online!

En de abilities ook in de Helpdesk: Surveil, Convoke, Mentor, Undergrowth en Jump-start.
kolonelnick
5 jaren geleden


Niet heel spannend, maar deze stond nog verstopt in wizard's card art galery die vandaag gepost is.
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Die Status // Statue zou nog best wel eens commander play kunnen zien! Statue is een 1 mana duurdere Putrefy die ook enchantments raakt, en als het echt nodig is kan je ook met Status een blockende creature deathtouch geven

Ja, en voor standard precies het omgekeerde
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
De exclusives uit de Planeswalker decks zijn bekend gemaakt!

Ral:




Vraska:




Ral is best tof, en zijn staticaster ook wel Vraska daarentegen krijgt een nominatie als allerslechste Planeswalker ooit geprint. Mijn hemel wat een gedrocht van een kaart, de meeste recente Planeswalker deck walkers waren best oke, maar dit is een stap in de verkeerde richting.
BuidingMage
5 jaren geleden
Ja, die vraska echt een super slechte planeswalker
Sunitram
5 jaren geleden
Eh. Mijn nummer 1 Slechtste Planeswalker is toch echt nog steeds Liliana, Death Wielder.
Niet dat deze Vraska ook maar in de buurt van goed komt, maar die +2 kan nuttig zijn (ik neem aan dat je, als je deze Vraska kan casten, ondertussen ook wel iets hebt liggen dat die menace de moeite waard maakt) en een onvoorwaardelijke "destroy target creature" is voor een PW-deck Planeswalker best netjes. Neemt niet weg dat ik me nog steeds afvraag wie hier in vredesnaam 7 mana voor gaat neertellen, maar Slechtste Planeswalker vind ik toch echt wat overdreven.
BuidingMage
5 jaren geleden
Oh ja, Liliana, Death Wielder bestaat ook nog...
TheRobinros
5 jaren geleden
Zijn we de legendarische beurt 1 Mountain, Simian Spirit Guide, Tibalt, the Fiend-Blooded al vergeten?
 bijgewerkt door TheRobinros 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Haha
Thorvik
5 jaren geleden
Damn, dit is wel een super lekker kaartje
sibrand
5 jaren geleden
Nieuwe spoilers:








En reprints van Goblin Electromancer en Chromatic Lantern

Edit: Meer nieuwe spoilers:



Edit: Volgens mij is magicspoiler.com een tikkeltje overbelast en werken de afbeeldingen daardoor niet altijd.
 bijgewerkt door sibrand 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Leuk dat Flash terugkomt
BuidingMage
5 jaren geleden
Nice!
Skywise
5 jaren geleden
Twee late spoilers nog:


Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 249 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top