[GRN] Guilds of Ravnica

Blasty
1 dag geleden
Quote:
6 uren geleden

Edit: met die ego kun je toch ook land weghalen? Net even de splash kleur uit een deck trekken.

Ik voel een erratum aankomen... Je kan met wat geluk al het basic land uit iemands hand verwijderen.
goeth78
1 dag geleden
[k]Thousand-Year Storm[/k] heeft natuurlijk z'n gelijkenissen met Swarm Intelligence, maar hoo boy deze kaart prikkelt me echt een stuk meer. Pas bij je 3e instant / sorcery gaat het beter als bij de Swarm, maar gewoon het idee dat dit mogelijk is, is very exciting.

En dan die art .... sick .... ga iets meer m'n best doen om die foil te bemachtigen
 bijgewerkt door goeth78 1 dag geleden
MagnusMagicus
1 dag geleden
Quote:
13 minuten geleden
Quote:
7 uren geleden

Edit: met die ego kun je toch ook land weghalen? Net even de splash kleur uit een deck trekken.

Ik voel een erratum aankomen... Je kan met wat geluk al het basic land uit iemands hand verwijderen.

Je mag maar 4 kaarten weghalen.
Dordledum
1 dag geleden
Quote:
35 minuten geleden
Quote:
49 minuten geleden
Quote:
7 uren geleden

Dat kan genoeg zijn om in limited iemand z'n deck half lam te leggen. Stoere kaart hoor.

Judge vraagje, er staat "search graveyard, hand en library", moet dat dan in die volgorde?
 bijgewerkt door Dordledum 1 dag geleden
Darksoul93
1 dag geleden
Meer spoilers van de afgelopen 12 uur:

Boltsplicer Mage
Creature - Vedalken Wizard
Whenever you cast an instant or sorcery that targets only Boltsplicer Mage, if you control one or more other creatures that the spell could target, you may choose one of them. Copy the spell and it targets the chosen creature.

Pegasus Knight
Creature - Human Knight
Flying, Convoke

Light of the Legion
Creature - Angel
Flying, Mentor
When Light of the Legion dies, put a +1/+1 counter on each white creature you control

Kraul Scavenger
Creature - Insect Scout
Undergrowth - When Kraul Scavenger enters the battlefield, you gain 1 life for each creature card in your graveyard

Undercity Revolt
Sorcery
Creatures you control gain deathtouch until end of turn. Target creature you control fights target creature you don't control.

Kraul Harpooner
Creature - Insect Warrior
Reach
Undergrowth - When Kraul Harpooner enters the battlefield, choose target creature you don't control with flying. Kraul Harpooner gets +x/+0 until end of turn, where X is the number of creature cards in your graveyard. Then you may have Kraul Harpooner fight that creature.

Morgue Troll
Creature - Troll
Trample
At the beginning of your upkeep, exile a creature card from your graveyard. If you do, put a +1/+1 counter on Corpse Troll. If you can't, scarifice Corpse Troll.
BG, discard a creature card: Put a +1/+1 counter on Corpse Troll.

Malicious Smothering
Instant
Counter target spell. Exile it. You can shuffle up to four target cards from your graveyard to your library.
 bijgewerkt door Darksoul93 1 dag geleden
Blasty
1 dag geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
10 uren geleden

Hoe vaak heb je meer dan 4 basic land in je hand?
MagnusMagicus
1 dag geleden
What is the favorite cheese of the Golgari Swarm?

Gorgonzola.
Magicfreak
1 dag geleden
Vraska, Golgari Queen liet me net weten dat ze het daar helemaal mee eens was!
TheRobinros
1 dag geleden
Ral Izzet er niet mee eens, dan? En Lazav? Volgens mij houdt Dimir van Mozzarella.

Edit: "I like my mozzarella as a like my graveyard. Lazav consuming purposes." (Lots of. Nee, deze werkt niet zo...)
 bijgewerkt door TheRobinros 1 dag geleden
Blasty
1 dag geleden
Quote:
4 uren geleden
Meer spoilers van de afgelopen 12 uur:

Kraul Harpooner
Creature - Insect Warrior
Reach
Undergrowth - When Kraul Harpooner enters the battlefield, choose target creature you don't control with flying. Kraul Harpooner gets +x/+0 until end of turn, where X is the number of creature cards in your graveyard. Then you may have Kraul Harpooner fight that creature.

Hoe ziek zijn deze stats
Je hebt de keuze om te fighten, en als je dat doet slaat ie sowieso elke flyer wel dood.
1/X flyers overleeft ie zelfs... Wow.
 bijgewerkt door Blasty 1 dag geleden
Darksoul93
15 uren geleden
Een paar highlights nog van de spoilers van de afgelopen uren, de volledige spoiler gaat dadelijk om 5 uur al live!

Dawn of Hope
Enchantment
Whenever you gain life, you may pay 2. If you do, draw a card.
3W: Create a 1/1 white Soldier token with lifelink.

Plaguespreader
Creature - Human Shaman
When 'Plaguespreader' enters the battlefield, each player sacrifices a creature or planeswalker. Each player that can't, discards a card.
 bijgewerkt door Darksoul93 15 uren geleden
BuidingMage
13 uren geleden
Nice
Blasty
13 uren geleden
Thx Darksoul93!
MagnusMagicus
12 uren geleden
Ik ben druk aan het invoeren, vanavond staan alle kaarten online op de Bazaar!

Edit: klaar!

Prijzen en voorraad volgen vanavond of morgen, en dan kun je preorderen! Check de Bazaar of Magic Guilds of Ravnica full spoiler!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 uren geleden
BuidingMage
11 uren geleden
Nice!
Dordledum
9 uren geleden
Netjes! Superveel zin in de prerelease!
MagnusMagicus
9 uren geleden
De Bazaar of Magic Guilds of Ravnica full spoiler is nu helemaal af, met voorraad en prijzen! Dus maak die preorders en lever dat commentaar!
sibrand
8 uren geleden
1 dingetje: Emmara, Soul of the Accord staat niet als legendary
MagnusMagicus
8 uren geleden
Woops! Fixed, dank voor het melden!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL