Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GS1] Global Series Planeswalker Decks

Skywise
6 jaren geleden
Vandaag aangekondigd: https://magic.wizards.com/en/products/Global-Series-Jiang-Yanggu-and-Mu-Yanling

Twee Planeswalker decks speciaal ontworpen voor de Chinese markt. De decks komen op 22 juni ook in het Engels uit.

Global Series: Jiang Yanggu and Mu Yanling introduces two new Planeswalkers to the Magic Multiverse. These two 60-card decks were originally designed by a team of Chinese artists, writers, and folklorists to explore a new branch of Magic lore rooted in Chinese aesthetics and mythology.

Set Name: Global Series Jiang Yanggu & Mu Yanling
Number of Cards: 80
Release Date: June 22, 2018
Official Three-Letter Code: GS1
Languages Available: English
MSRP: $29.99 *Applies to U.S. Only
Dordledum
6 jaren geleden
Erg benieuwd! Powerlevel waarschijnlijk vergelijkbaar met de andere Planeswalker decks? Misschien weer een Aziatisch thema set in de toekomst?
alan84
6 jaren geleden
Ik ben ook erg benieuwd naar wat dit precies is, ook ben ik benieuwd naar hoe dit 2 x 60 kaarten decks zijn, maar bij elkaar toch maar 80 kaarten heeft
BuidingMage
6 jaren geleden
Basics en dat soort dingen
alan84
6 jaren geleden
Oh die tellen ze natuurlijk niet mee duhuh
Skywise
5 jaren geleden
De Planeswalkers van de twee decks zijn zojuist bekend gemaakt:




Meer info: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/global-series-meet-jiang-yanggu-and-mu-yanling-2018-05-18
Dordledum
5 jaren geleden
Mu is wel mooi, maar iets aan die art van Jiang klopt voor mijn gevoel niet, iets met zijn hoofd (te groot?). Kan er neit echt mijn vinger op leggen.
sibrand
5 jaren geleden
Die planeswalkers (en eventuele andere nieuwe kaarten) worden dus alleen in China standard legal...
BuidingMage
5 jaren geleden
Dat is best jammer
Amanda
5 jaren geleden
Quote:
3 uur geleden
Mu is wel mooi, maar iets aan die art van Jiang klopt voor mijn gevoel niet, iets met zijn hoofd (te groot?). Kan er neit echt mijn vinger op leggen.


Volgens mij is zijn nek erg lang.
Skywise
5 jaren geleden
De decklijsten zijn bekend: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/global-series-jiangg-yanggu-mu-yanling-deck-lists-2018-06-07
De visuele spoiler met alle kaarten: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-image-gallery/global-series-jiangg-yanggu-mu-yanling-2018-06-07

Nagenoeg alle kaarten zijn dus nieuw. De artwork is best heel mooi, maar er zit werkelijk geen enkele fatsoenlijk speelbare kaart tussen. En de decks zijn dus alleen Standard-legal in China. Raar product...
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik ga ze zo snel mogelijk toevoegen aan de site!

@Darksoul93: waarom vind je het een raar product? In het artikel wordt tot in het kleinste detail uitgelegd hoe dit product tot stand is gekomen. Waar is het raar?
BuidingMage
5 jaren geleden
het feit dat ze enkel in China Standard-legal zijn is naar mijn beleving wel een beetje raar
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Om welke reden dan precies? Het wordt duidelijk uitgelegd waarom.
Roks1983
5 jaren geleden
Het is in potentie wel een slimme zet. Magic is qua lore en feel vooral Westers. Dat ze dan een product maken dat meer Chinees (Aziatisch) overkomt om een enorme nieuwe markt aan te boren is economisch gezien alleen maar slim.

Dat de kaarten alleen in China standard legal zijn, vind ik persoonlijk dan weer wat vreemd maar dat zal wel met product placement te maken hebben. Misschien kicken ze in China wel enorm op exclusive producten.
Skywise
5 jaren geleden
Het product is gewoon ontzettend niche. Nieuwe spelers uit China aantrekken is blijkbaar belangrijk voor Wizards, maar praktisch elke (nieuwe) speler buiten China heeft hier he-le-maal niets aan. Maar het wordt hier wel verkocht. Voor nieuwe niet-Chinese spelers is dit geen slimme koop, want de reguliere Planeswalker decks zijn vele malen beter (meer rares, extra boosters, wel gewoon speelbaar in Standard, etc. ) en voor een leuke match-up met twee decks zijn Duel Decks beter (en goedkoper!). Het powerlevel van deze twee decks is ook zo ontzettend laag dat er ook nauwelijks vraag zal zijn naar individuele kaarten. Dat de kaarten ook alleen in China Standard legal zijn helpt ook niet echt. Dus ja, raar product wat mij betreft.

Maar ja, ik ben dus blijkbaar niet de doelgroep (meer) voor dit product
marcoboth
5 jaren geleden
Soms is het juist erg leuk om met twee lower powered decks tegen elkaar te spelen. Met een pauper draft bijvoorbeeld heb je ook vaak veel slechte kaarten, maar omdat het uitbalanceerd krijg je wel leuke en aparte potjes . Daarnaast zal het voor mensen die de lore of de art leuk vinden ook een extra dimensie hebben!
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
7 uur geleden
Daarnaast zal het voor mensen die de lore of de art leuk vinden ook een extra dimensie hebben!


Ik zal het waarschijnlijk wel oppakken voor de art, in ieder geval de planeswalkers. Vraag me wel af wat dit gaat kosten. Gezien de lage useability hopelijk ook niet veel.
Jan
5 jaren geleden
Quote:
3 uur geleden
Ik zal het waarschijnlijk wel oppakken voor de art, in ieder geval de planeswalkers. Vraag me wel af wat dit gaat kosten. Gezien de lage useability hopelijk ook niet veel.


Die gaat € 24,95 kosten
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top