Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[IKO] Ikoria: Lair of Behemoths

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er is nog zeer weinig over bekend over de set, alleen dat de release datum 24 april 2020 is .

En tegelijkertijd wordt Commander 2020 uitgebracht, en die kun je op de prerelease al spelen, want de decks zijn thematisch in lijn met Ikoria. Hier iets van info daarover: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/big-things-are-coming-commander-2020-2019-10-30
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Klinkt als een set met de nodige humor!
Dordledum
4 jaren geleden
Jeff
4 jaren geleden
Wat wel al bekend is, is dat er een bijzonder type counter komt:
Quote:
Ikoria: Lair of Behemoths Prerelease Pack
Release Date:
April 18, 2020
Description:

The Ikoria: Lair of Behemoths Prerelease Pack gives players a sneak peek at the new set during your Prerelease events.

Each store will receive a specific allocation of Prerelease packs. Your allocation will be sent to you via email when Ikoria: Lair of Behemoths scheduling opens.

Your preferred distributor will provide ordering information when you contact them to place your Prerelease product order. If you would like to change your preferred distributor, contact Retail Support before February 21, 2020.

Prerelease packs will be shipped 18 packs per case.
Contents:

6 Ikoria: Lair of Behemoths Draft Boosters
1 foil promo-stamped rare or mythic rare from Ikoria: Lair of Behemoths
1 Spindown life counter
1 set of double-sided keyword counters
1 MTG Arena code card*

*Available Only in Certain Regions
UPC:
6 30509 90498 3
SKU:
C74200000

Bron: https://wpn.wizards.com/en/products/ikoria-lair-behemoths-2 -> Prerelease packs
Dordledum
4 jaren geleden
Hopelijk mogen we dan allemaal weer naar buiten.
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ik zou er niet op rekenen. Ik ben wel benieuwd wat Wizards gaat doen als het gros van de landen waar ze het verkopen het publieke leven half plat ligt....
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
29 minuten geleden
Ik zou er niet op rekenen. Ik ben wel benieuwd wat Wizards gaat doen als het gros van de landen waar ze het verkopen het publieke leven half plat ligt....


Er zijn al maatregelen aangekondigd volgens mij, met de mogelijkheid om prerelease packs te verkopen en thuis prereleases toe te staan. Zou het even op moeten zoeken voor details.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er zijn 13 soorten counters in Ikoria! Mark Rosewater heeft wat heerlijk vage hints gedropt

https://markrosewater.tumblr.com/post/612967583098011648/maros-ikoria-teaser

Quote:
Maro’s Ikoria Teaser

Previews for Ikoria: Lair of the Behemoths don’t start until April 2, but I’ve been getting a lot of requests from people cooped up at home that are eager for any content, so I decided to do something I used to do all the time back in my column in The Duelist. I’m going to be giving you a Maro Teaser where I give tiny hints of things to come. Note that I’m only giving you partial information.

The following can be found in Ikoria:

• Magic’s seventh Egg

• A card with the text “four or more times this game”

• A card with the text “total power 10 or less”

• Magic’s largest power/toughness granting aura.

• A card with the text “X is the number of times this creature has mutated”

• Magic’s third and fourth card with “(Zero is even.)” reminder text.

• Three cards with the text “different name(s)”

• Twelve different types of counters

• A card that says “choose a kind of counter at random”

• A card with the text “remove eight foreshadow counters”

• And a cycle that players have been asking us to make for over ten years

In addition, Ikoria has creatures with the following creature types:

• Dinosaur Turtle

• Shark Beast

• Demon Kraken

• Elemental Otter

• Brushwagg

• Hellion Horror

• and a Nightmare Squirrel (Yes, a Squirrel in a Standard-legal set!)

Hopefully, this can tide you all over until the previews begin on April 2nd. Enjoy!


EDIT: Oops, there’s actually thirteen different type of counters. I searched for counter and planeswalkers don’t actually say “counter” on them. So that’s twelve not counting loyalty counters. Sorry.
Nissa333
4 jaren geleden
Ik ben wel benieuwd in de elemental otter als ik eerlijk mag zijn
Rody
4 jaren geleden
Ik ben vooral benieuwd of de art van de Brushwagg lijkt op zijn voorganger: Brushwagg
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Goeie herinneringen aan Anurid Brushhopper...
marcoboth
4 jaren geleden
Hallo nightmare squirrel!

Geen idee nog wat alles betekend, maar ik vind de hints echt veelbelovend!
Twigwalker
4 jaren geleden
Klinkt allemaal erg gaaf, wat denken jullie dat de cycle is waar we al 10 jaar om vragen? Zou het een compleet nieuwe cycle zijn, een cycle die aansluit bij een andere cycle of zou het meer het complementeren van een bestaande cycle zijn?
Dordledum
4 jaren geleden
Geen idee, maar wel heel erg benieuwd.
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Quote:
14 uren geleden
Klinkt allemaal erg gaaf, wat denken jullie dat de cycle is waar we al 10 jaar om vragen? Zou het een compleet nieuwe cycle zijn, een cycle die aansluit bij een andere cycle of zou het meer het complementeren van een bestaande cycle zijn?

Een future sight land cycle?
kolonelnick
4 jaren geleden
als het een land cycle is dan gok ik op Grove of the Burnwillows en vriendjes
 bijgewerkt door kolonelnick 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Dat zou cool zijn.
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Quote:
18 uren geleden
Klinkt allemaal erg gaaf, wat denken jullie dat de cycle is waar we al 10 jaar om vragen? Zou het een compleet nieuwe cycle zijn, een cycle die aansluit bij een andere cycle of zou het meer het complementeren van een bestaande cycle zijn?

Een future sight land cycle?

Niet 10 jaar, maar meer dan 10 jaar:
Quote:
"And a cycle that players have been asking us to make for over ten years"

Future Sight is 13 jaar geleden, en Grove of the Burnwillows is al lang een populaire kaart, dus ik zet mijn geld inderdaad op de future sight land cycle!
Waus
4 jaren geleden
Cabal Coffers cycle voor elke kleur!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top