Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[KHM] Kaldheim

TwanBonaparte
3 jaren geleden
Heay, weet iemand wanneer Kaldheim producten in de BOM puntenwinkel komen?
Mattheus
3 jaren geleden
Komen er trouwens nog meer accessories van Kaldheim in de shop?
De playmats zijn top! Maar de sleeves en deckboxen zijn dan vaak de planeswalkers uit de set, terwijl Kaldheim juist heel veel gave andere kaarten heeft.
 bijgewerkt door Mattheus 3 jaren geleden
Rody
3 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Heay, weet iemand wanneer Kaldheim producten in de BOM puntenwinkel komen?


Pas met de release van de set. Het is onhandig om pre-sale producten in de puntenwinkel te zetten.

Quote:
1 uur geleden
Komen er trouwens nog meer accessories van Kaldheim in de shop?
De playmats zijn top! Maar de sleeves en deckhoesjes zijn dan vaak de planeswalkers uit de set, terwijl Kaldheim juist heel veel gave andere kaarten heeft.


Alle accessoires die van Kaldheim worden gemaakt zijn nu te bestellen. Ultra Pro kiest meestal uit wat er populair is en planeswalkers zijn populair.

Ben het met je eens dat deze set vol zit met waanzinnige art! Ik twijfel zelf nog heel erg over de Playmat Kaldheim: Vorinclex, Monstrous Raider maar ik heb al 5 playmats....
TwanBonaparte
3 jaren geleden
Aah nee dan snap ik het! Dankjewel
Blasty
3 jaren geleden
Ik ben benieuwd hoe jullie de nieuwe kaarten ervaren... met je neus.
nielsvd en ik vinden ze opvallend meuren, ik krijg er zelfs dikke hoofdpijn van...
Coen333
3 jaren geleden
Nou, we wachten nog op het aankomen vd draftbox. Ik hoop dat ie vandaag nog binnen komt bij mijn maat.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik ben benieuwd hoe jullie de nieuwe kaarten ervaren... met je neus.
nielsvd en ik vinden ze opvallend meuren, ik krijg er zelfs dikke hoofdpijn van...


Interessant! Was dit een draft of een set box?
SceneFizza
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik ben benieuwd hoe jullie de nieuwe kaarten ervaren... met je neus.
nielsvd en ik vinden ze opvallend meuren, ik krijg er zelfs dikke hoofdpijn van...


Ik adviseer je neus er een beetje uit de buurt te houden. De drukkerijen staan nog wel eens bekend om hun gebruik van allerlei chemische goedjes.
Blasty
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Quote:
7 uren geleden
Ik ben benieuwd hoe jullie de nieuwe kaarten ervaren... met je neus.
nielsvd en ik vinden ze opvallend meuren, ik krijg er zelfs dikke hoofdpijn van...


Interessant! Was dit een draft of een set box?


Het waren 14 draft boosters en 4 set boosters, het is lastig er niet met je neus bovenop te zitten als je kaarten sorteert.
Mijn reukzin is niet mijn beste zintuig en de geur viel me toch direct op dus dat zegt wat. Ik krijg er elke keer hoofdpijn van, echt raar dit. Zou ik Wizards moeten contacten?
SceneFizza
3 jaren geleden
Jahoor, de man met de gouden handjes flikt het wederom... (me maat) hij pulled Valki uit de eerste de beste draftbooster die hij opentrekt.

Speel nooit een draft tegen hem...
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Niiiice!

Ik vind het echt heel jammer dat Valki, God of Lies zo goed en populair is, ik wil hem spelen maar hij is zo duur
Coen333
3 jaren geleden
Ik wilde hem ook heel graag en was samen met The World Tree de beste kaart die ik gisteren trok.
Thorsten
3 jaren geleden
LSV heeft net voorspelt dat Valki, God of Lies waarschijnlijk gebanned zal worden in modern. Dit vanwege de plek die het in Jund in neemt.

Je kan met hem nooit helemaal zeggen of hij serieus is of niet echter.
TwanBonaparte
3 jaren geleden
Weet iemand wanneer de Kaldheim producten in de BOM puntenwinkel komen?
derooy89
3 jaren geleden
Is de winkel open om bestellingen op te halen?
Ralf
3 jaren geleden
Nog heel even geduld... Vanaf morgen is het mogelijk om bestellingen af te halen middels click en collect. Er zijn wel een aantal voorwaarden:

1. De bestelling moet minimaal 4 uur van tevoren geplaatst zijn
2. De bestelling moet vooraf betaald zijn
3. Er moet via de klantenservice een afspraak gemaakt zijn voor een tijdslot, dat kan per email of telefonisch.
 bijgewerkt door Twigwalker 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik ga het Commander Deck Kaldheim: Phantom Premonition een beetje upgraden, en ik kan wel wat tips gebruiken!

Zie mijn commentaar bij het deck:



Dank!
TwanBonaparte
3 jaren geleden
Wanneer komen de kaldheim producten in de BOM punten winkel?
groothoofd
3 jaren geleden
Quote:
2 maanden geleden
En een Birthing Pod-achtige kaart voor tribal decks.


ik kan niet wachten om deze in mijn Inalla, Archmage Ritualist deck te spelen
Marikado
3 jaren geleden
Na lang twijfelen toch een set boosterbox Kaldheim gekocht met een losse mystery booster pack. Zéér benieuwd wat ik open ga trekken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top