Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[KLD] Kaladesh

Skywise
7 jaren geleden
Nieuwe block is zojuist aangekondigd: http://magic.wizards.com/en/content/kaladesh-information

"Invent your Tomorrow" as we explore the plane we first caught a glimpse of in Magic Origins—Chandra’s home plane of Kaladesh. Imagination, invention, and ingenuity await when we debut Kaladesh at PAX West on September 2, 2016, and release it in stores September 30, 2016.


Nieuwe planeswalker: Saheeli Rai



Set Name: Kaladesh
Block: Set 1 of 2 in the Kaladesh block
Number of Cards: 264
Prerelease Events: September 24, 2016
Release Events: September 30, 2016
Launch Weekend: September 30–October 2, 2016
Game Day: October 22, 2016
Magic Online Prerelease Events: October 7–10, 2016
Magic Online Release Date: October 10, 2016
Pro Tour Kaladesh: October 14–16, 2016
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden
Waus
7 jaren geleden
Saheeli Rai, nou ben benieuwd en wat deze set gaat brengen kwa nieuwe abilities!
Skywise
7 jaren geleden
Zie ander topic, de Intro Packs worden vanaf deze set vervangen door Planeswalker decks. Ook de Fat Packs worden aangepast:

"There's one other change coming with Kaladesh that I wanted to talk about. We're giving a facelift to the Fat Packs, and I wanted to walk you through what was changing. First, we've decided to change the name. The name "Fat Pack" has always been a bit nondescript, so we're changing them to "[set name] Bundle." So with the fall set, we'll be creating the Kaladesh Bundle. It will have an MSRP of $42.99.

Here's what you can expect with the product:
- A box
- 80-card land pack
- Ten booster packs
- One player's guide
- One Spindown life counter
- One rules reference card
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Dit is Saheeli Rai, een nieuwe Planeswalker van Kaladesh.

Blasty
7 jaren geleden
Ik mis een stip op haar voorhoofd?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik niet. Ze komt niet uit India, ze komt uit Kaladesh .
Thorsten
7 jaren geleden
De kleurenstelling in de tekening laat vaak raden wat voor kleur(en) de planeswalker is. ? Zou leuk zijn.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Dat gevoel heb ik er ook bij. Zou mooi zijn, want de eerste Planeswalker heeft al een tijdje geleden het loodje gelegd .
LegoRobster
7 jaren geleden
We hebben net Narset Transcendent nog gehad als walker.
Gezien dat ze van Kaladesh komt (ok, dat weten we eigenlijk natuurlijk nog lang niet zeker) lijkt me logischer.
Doyle
7 jaren geleden
Ben bang dat er veel artifacts gaan komen, gezien de thopters en alles uit Magic Origins... haat aan artifacts!
RadioDragon
7 jaren geleden
Ik volg blogatog van mark rosewater bijna dagelijks, en volgens hem was dit een set waar hij zich enorm op vereugde, dus daarom ben ik ook zeer benieuwd
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Thopters zijn gaaf! Ik wacht al bijna 20 jaar op Thopter Tribal!
Skywise
7 jaren geleden
Ik vond het Thopter thema in Magic Origins erg gaaf, dus ik hoopte stiekem al op Kaladesh als het nieuwe block Ben heel benieuwd hoe groot de rol van artifacts gaat worden!
RadioDragon
7 jaren geleden
Het jammere is dat origins net uitroteert wanneer Kaladesh erin komt
LegoRobster
7 jaren geleden
Quote:
RadioDragon 16-05-2016 om 22:54
Het jammere is dat origins net uitroteert wanneer Kaladesh erin komt


Inderdaad. Hangarback Walker in combinatie met Pia and Kiran Nalaar heeft al bijna een jaar een solide basis voor m'n standard decks gevormd. De mogelijke extra synergies van de nieuwe set zouden een goede toevoeging zijn!
hallowman3
7 jaren geleden
Hoe word het nieuwe standard dan gevormd?
thewoodcutter
7 jaren geleden
Als Kaladesh in standard komt, roteren Dragons of Tarkir & Origins uit. Je mag dan, in standard, kaarten spelen uit:
-Battle for Zendikar
-Oath of the Gatewatch
-Shadows over Innistrad
-Eldritch Moon
-Kaladesh

Zodra Aether Revolt uitkomt, wordt het dan:
-Battle for Zendikar
-Oath of the Gatewatch
-Shadows over Innistrad
-Eldritch Moon
-Kaladesh
-Aether Revolt

zodra "Barrel" (dit is de codenaam van het blok dat volgend jaar april uitkomt, zie http://mtgsalvation.gamepedia.com/Codename) uitkomt, wordt het:
-Shadows over Innistrad
-Eldritch Moon
-Kaladesh
-Aether Revolt
-"Barrel"
 bijgewerkt door thewoodcutter 7 jaren geleden
kolonelnick
7 jaren geleden
Kijk hier heb ik nu al zin in
Er waren een hoop theory crafters die zeiden dat het volgende block artifact based zou zijn. En zie hier, ze hadden gelijk.
Is er toevallig al een planeswalker profile voor saheeli rai? ik kan hem niet vinden namelijk.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Nee, alleen haar naam en het plaatje voor zover ik weet.
Skywise
7 jaren geleden
In navolging van Zendikar en Innistrad krijgt ook Kaladesh een Art Book:



Robot Elephants confirmed?
 bijgewerkt door Skywise 7 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 544 posts
  • Laatste post Waus 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top