Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[LTR] Universes Beyond: Lord of the Rings

Rody
1 jaar geleden


Dit was natuurlijk al bekend dat deze set gaat komen maar nu is er net een officieel announcement geweest met wat meer informatie: Check het hier!

De set wordt opgedeeld in twee releases. De main set release en een speciale holiday release in november waar nog geen informatie over gedeeld is. De main set is slaat standard en pioneer over en is dus net als Modern Horizons legal vanaf Modern. Er komen set, draft, collector en jumpstart boosters en vier commander decks.

Release date is 23 juni.
Er komt een prerelease; die is 16 juni.

Grappig detail, er komen serialized rings zoals je kan zien op de afbeelding met de collector boosters. Wie opent The One Ring #001?
Rody
1 jaar geleden
Ik ben wel hyped, ik weet niet waar ik meer hyped voor moet zijn, Commander Masters, deze set of March of the Machine, het is allemaal zo vet. Wat er hier voor mij uitspringt is de art, ik voel al een beetje kriebels in m'n buik als ik de plaatjes zie en terugdenk aan hoe ik vroeger met smart zat te wachten tot we eindelijk naar de bioscoop gingen om de nieuwe film te gaan zien. Dit wordt een slecht jaar voor m'n portemonnee
Luctor
1 jaar geleden
Hier kijk ik wel naar uit.
Lavinius
1 jaar geleden
Lijkt me wel een interessante set. Ik ben wel blij dat ie pioneer overslaat, maar ben nog steeds best hyped.
Left4Doner
1 jaar geleden
Gaaf! Lijkt me leuk om Jumpstart mee te spelen.
hambetwing
1 jaar geleden
Geen idee wat ik moet vinden van universes beyond. 40K was wel leuk, maar dat waren alleen commanderdecks. Dit wordt een hele set ipv alleen maar wat decks.

Ik zou bijna durven te zeggen dat WOTC uit ideeën raakt en daarom andere franchises/merken benaderd.
LoTR = jeugdsentiment voor mij.
Hoop dat ze het eer aan doen in ieder gevan
Jan
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik zou bijna durven te zeggen dat WOTC uit ideeën raakt en daarom andere franchises/merken benaderd.

Het idee van 'Universes Beyond' series (en überhaupt het hogere aantal releases én versies van kaarten) is Magic aantrekkelijker maken voor een bredere groep mensen. Magic is een fantastisch spel, maar behoorlijk complex en onder andere daardoor niet erg laagdrempelig om aan te beginnen. Als je Lord of the Rings fan bent en om wat voor reden nog nooit aan Magic bent begonnen of met Magic kennis hebt gemaakt kan deze set een reden zijn dat dat toch gebeurt.

Lijkt mij een goede zaak, nieuwe spelers en verzamelaars is goed voor iedereen die Magic een warm hart toedraagt, want hoe meer zielen hoe meer vreugd, of op z'n minst omdat zonder nieuwe aanwas elke hobby ten dode opgeschreven is.

Voor mij persoonlijk waren LotR, D&D (waaronder Baldur's Gate) en Magic wel mijn grootste hobbies in mijn tienerjaren, dus ik vind dit soort sets echt fantastisch, hopelijk komt er nog een collector edition van de commander decks!
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik zou bijna durven te zeggen dat WOTC uit ideeën raakt en daarom andere franchises/merken benaderd.


Ik heb juist het idee dat ze met March of the Machines (MOM?) genoeg potentie voor nieuwe avonturen maken! Ben hier ook wel benieuwd naar, maar niet echt hyped voor
offspring
1 jaar geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik zou bijna durven te zeggen dat WOTC uit ideeën raakt en daarom andere franchises/merken benaderd.


Het is denk ik vooral om spelers buiten de eigen fanbase aan te spreken om ook MTG eens te proberen. Ik ben niet bekend met cijfers over hoe goed dat werkt, maar ze geven het met D&D, Warhammer, en nu ook weer LotR, een aantal serieuze pogingen.

Quote:
4 uren geleden
LoTR = jeugdsentiment voor mij. Hoop dat ze het eer aan doen in ieder gevan


Ja, dat heb ik ook wel. En tegelijkertijd kan ik me niet voorstellen dat ze dit gaan verknallen - een crossover als deze levert potentieel behoorlijk wat 'buzz' op in een heel grote fanbase. En WotC weet precies hoe ze een serie garantie op succes kunnen geven inmiddels, met een mix van de juiste reprints en een goed design team.
Ikemen
1 jaar geleden
Ja erg slim dit.
Wat zal mogenlijk nog een slimme crossover zijn?
Bavelb
1 jaar geleden
Tis duidelijk waar ze (qua leedtijdscategorie en interessegebieden) op inzetten met wh40k, tranformers gen I en nu Lotr. Dus een Harry Potter crossover is m.i. voor de hand liggend.

Disney, IP's zijn niet waarschijnlijk met hun eigen tcg/ccg...anders waren marvel, star wars etc ook inkoppertjes.
Justian2002
1 jaar geleden
Wellicht een Minecraft SLD of een eigen set (met “Removed Herobrine” als Hero's Downfall)
Luctor
1 jaar geleden
Quote:
11 uren geleden
Tis duidelijk waar ze (qua leedtijdscategorie en interessegebieden) op inzetten met wh40k, tranformers gen I en nu Lotr. Dus een Harry Potter crossover is m.i. voor de hand liggend.

Disney, IP's zijn niet waarschijnlijk met hun eigen tcg/ccg...anders waren marvel, star wars etc ook inkoppertjes.
Marvel Legends en Star wars zijn ook van Hasbro, dus een crossover voor daar, kan prima.

Oh Pegga pig en my little pony kan ook.
nielsvd
1 jaar geleden
Quote:
21 uren geleden
Quote:
1 dag geleden
Tis duidelijk waar ze (qua leedtijdscategorie en interessegebieden) op inzetten met wh40k, tranformers gen I en nu Lotr. Dus een Harry Potter crossover is m.i. voor de hand liggend.

Disney, IP's zijn niet waarschijnlijk met hun eigen tcg/ccg...anders waren marvel, star wars etc ook inkoppertjes.
Marvel Legends en Star wars zijn ook van Hasbro, dus een crossover voor daar, kan prima.

Oh Pegga pig en my little pony kan ook.

Fantasy Flight Games is toch niet van Hasbro?
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Tis duidelijk waar ze (qua leedtijdscategorie en interessegebieden) op inzetten met wh40k, tranformers gen I en nu Lotr. Dus een Harry Potter crossover is m.i. voor de hand liggend.

Disney, IP's zijn niet waarschijnlijk met hun eigen tcg/ccg...anders waren marvel, star wars etc ook inkoppertjes.
Marvel Legends en Star wars zijn ook van Hasbro, dus een crossover voor daar, kan prima.

Oh Pegga pig en my little pony kan ook.


Was er al niet een soort van my little pony secret lair?
thegeertfiles
1 jaar geleden
Ik zie een The Legend of Zelda set wel zitten
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Ik zie net dat er een Gandalf the Grey kaart gespoild is in Izzet kleuren.

Ik vind Gandalf nou niet echt passen in rood. Had meer wit ofzo verwacht

Edit:
Als ik alle Istari een kleur moest geven dan zou ik op het volgende komen:
Saruman een rare in het wit en misschien een mythic in WUBRG (omdat hij zichzelf omdoopt tot de rainbow)
Gandalf als the Grey misschien in Azorius en daarnaast mono wit als hij terugkomt als Gandalf the white
Radagast natuurlijk in groen
Alastar en Pallando beide mono blauw (of in Dimir). Ik denk alleen niet dat die twee een kaart krijgen. Volgens mij speelt de set zich af in het tijdperk van de boekenreeks van LotR
 bijgewerkt door PrinceRuppertsDog 1 jaar geleden
CarolineAya
1 jaar geleden
Gandalf in rood/blauw verwarde mij op eerste zicht ook best wel even.
Ik vind The one Ring die gespoiled is nu ook niet echt iets bijzonders doen.
Maar ik vind de Full Art basics dan wel heel gaaf, maar dan weer echt totaal niet "bruikbaar" in decks die niet rondom de Lord of the Rings gebouwd worden ofzo.
Heb er op basis van de huidige spoilers nog een beetje een dubbel gevoel over, wacht de rest nog wel even af.
Obadja
1 jaar geleden
Ik hoop gewoon nog op een Gandalf the White, ik snap opzich de keus voor rood/blauw voor Gandalf the Grey wel, als Gandalf the White maar andere kleuren is...
Eclavyrr
1 jaar geleden
Gandalf the Purple ze hadden hem moeten maken
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 43 posts
  • Laatste post Rody 10 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top