Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[M19] Core 2019

Skywise
5 jaren geleden
Magic Origins introduceerde Kaladesh ook al ver voor de gelijknamige set verscheen. Dus het zou zomaar kunnen dat Wizards hier en daar weer wat hints dropt over toekomstige werelden. Maar het artifact thema in Origins was vrij breed uitgezet en eén Dwarf common zegt natuurlijk nog niet zoveel. Ik ben benieuwd, ook wat mij betreft wordt het wel eens tijd voor een set met Noorse mythologie !
Skywise
5 jaren geleden
Er zijn nog meer M19 commons in Dominaria boxen opgedoken:










Die laatste is best wel prima

Bevestigde reprints (plaatje is niet echt nodig): Trumpet Blast, Divination (met de Theros artwork!), Lava Axe, Tolarian Scholar, Fire Elemental en Oreskos Swiftclaw.
BlackDahlia
5 jaren geleden
Bolas is altijd +1
TheRobinros
5 jaren geleden
Gearsmith Prodigy is dus (vaak) een BLAUWE 1 mana bear op common in een Core Set? Agressief
Skywise
5 jaren geleden
Opnieuw zijn enkele commons opgedoken:






De Bite is best wel goed!
Dordledum
5 jaren geleden
Skyscanner is leuk voor limited.
Roks1983
5 jaren geleden
Een lifeswing van 6(!) voor 2 mana... Dat is niet misselijk zeg. Een keer een speelbaar drain effect.
Skywise
5 jaren geleden
En de eerste Mythic is opgedoken:

Dordledum
5 jaren geleden
Die is wel hjeel stoer!!
nederland439
5 jaren geleden
Deze mythic hoop ik toch niet te openen, lijkt me onspeelbaar in limited en daarnaast alleen boeiend voor casual constructed. 10 mana is wel een erg hoge cost namelijk.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Veel interessanter is dat er een groen Horse achter zit... Horse tribal.

En ik kan me voorstellen dat [k]Apex of Power[/k] in standaard wel grappig zou kunnen zijn met Inspiring Statuary, voor die paar maandjes... (of misschien krijgen we wel een andere discount manier: in planeswalker of enchantment vorm?)
MalcolmS
5 jaren geleden
Jaya Ballard kan met haar +1 ook helpen
Morph
5 jaren geleden
Leuk dingetje voor een Neheb, the Eternal deck
LeKrutes
5 jaren geleden
Quote:
11 uur geleden
En de eerste Mythic is opgedoken:


geweldig kaartje voor jodah.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik ben er niet echt van onder de indruk. 10 mana is te veel voor constructed, in Limited is dit ding veel te traag. Redelijk commander kaartje, maar voor die 10 mana en zo laat in de game heb ik liever een constante draw engine en gewoon de 10 mana beschikbaar.
Dordledum
5 jaren geleden
Hij is geweldig in een Mizzix of the Izmagnus deck of met andere kaarten die je korting geven. Die 10 mana from any color krijg je toch wel en als je er slechts voor hoeft te betalen is dit een geweldig effect.
MarcelN
5 jaren geleden
Meh... wordt niet heel enthousiast van deze kaart... Wordt denk ik de "2 euro-mythic" van de set
Flappie1
5 jaren geleden
dat ding op je library tutoren en dan Jeleva, Nephalia's Scourge spelen met boots eronder lolz
 bijgewerkt door Flappie1 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
En dan niks. Je cast hem niet uit je hand dus je exiled kaarten van library, krijgt geen extra mana en mag die kaarten casten. Ik denk dat deze voor bepaalde decks wel ok is, zoals idd Mizzix maar verder is dit een flavorvolle bulk mythic.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top