Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M19] Core 2019

Eclavyrr
5 jaren geleden
Dat vage landje heet dus [k]detection tower[/k] en is volgens mij best een goede Modern card tegen Boggles. Doei doei hexproof.
Morph
5 jaren geleden
Quote:
47 minuten geleden
Dat vage landje heet dus [k]detection tower[/k] en is volgens mij best een goede Modern card tegen Boggles. Doei doei hexproof.


Skywise
5 jaren geleden
Deze miste ik nog, ook al is het merendeel 'slechts' (un)common:













"Novice Knight"
Creature - Human Knight
Defender
As long as Novice Knight is enchanted or equipped, it may attack as though it doesn't have defender.
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
TheRobinros
5 jaren geleden
Dragon's Hoard is lachen naast mana-rocks, Paradox Engine, Haakon, Stromgald Scourge en Changeling Hero. Okay, dat is misschien wat specifiek, maar een proliferate-deck en Paradox Engine met Hoarding Dragon en als wincondition Hellkite Tyrant klinkt supersweet
Triskelion88
5 jaren geleden
Ik had stiekem wel op een Rhox gehoopt na Thorn Elemental in Dominaria
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik ga nu de spoiler bijwerken!

EDIT: De Bazaar of Magic M19 spoiler is compleet! Prijzen en voorraad volgen snel, dus ga preorderen en commentaar leveren!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Amanda
5 jaren geleden
Daarnaast reprints van Woodland Stream en Consorten, alle 10!
Deze zitten in de boosters op de plek van Basic land. Dus het kost je geen common.

Waar haal je dat vandaan Morph?
bartist
5 jaren geleden
Is er al bekend (of wanneer word bekend) welke kaarten er voor playmats, deckboxes etc gebruikt gaan worden?

Ik hoop dat de nieuwe Elder Dragons worden gebruikt ipv de planeswalkers, de Dragons hebben stuk voor stuk geweldige art!
BuidingMage
5 jaren geleden
Dat is nog niet bekend, ik verwacht eigenlijk wel dat de playmats van de dragons zijn, niet van Vivien Reid ofzo
Morph
5 jaren geleden
Quote:
44 minuten geleden
Daarnaast reprints van Woodland Stream en Consorten, alle 10!
Deze zitten in de boosters op de plek van Basic land. Dus het kost je geen common.

Waar haal je dat vandaan Morph?


Op reddit, dit draadje: Hier

"On the DailyMTG steam, it was stated that these lands will appear in the land slot in M19 boosters (edit: not 100% of the time) and there will be no rare dual lands"

Van horen zeggen dus, maar ik ga er van uit dat dit klopt.
 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
Thomasvdk
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Is er al bekend (of wanneer word bekend) welke kaarten er voor playmats, deckboxes etc gebruikt gaan worden?

Ik hoop dat de nieuwe Elder Dragons worden gebruikt ipv de planeswalkers, de Dragons hebben stuk voor stuk geweldige art!


Ultra Pro M19
BuidingMage
5 jaren geleden
Oeh, mooie playmats!
bartist
5 jaren geleden
Mooie playmats indeed! Ben niet fan de deckboxen helaas
BuidingMage
5 jaren geleden
Ja, ik vind die deckboxen ook iets minder...
Jammer
BuidingMage
5 jaren geleden
Op welke plane speelt zich eigenlijk af?
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
TheRobinros
5 jaren geleden
Coresets spelen zich meestal op Shandalar af, dacht ik
thewoodcutter
5 jaren geleden
Deze keer voor een groot deel op Tarkir... (bijvoorbeeld Goreclaw, Terror of Qal Sisma). maar we zien ook wat Kaladesh (dwarf artificers: Aethershield Artificer), Scapeshift verwijst nu naar Ixalan en zeker bij de reprints zitten er natuurlijk wat andere planes.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, Core Sets spelen zich niet op Shandalar af. Meestal is er helemaal geen verhaal in de Core Set zelfs. Nu gaat het over de geschiedenis van Nicol Bolas vooral en zijn interactie met een aantal Planeswalkers. Er komen verschillende Planes in voor.
Morph
5 jaren geleden
Nieuwe token kaart voor Nicol Bolas, the Ravager

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top