Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[M19] Core 2019

n4ppy
5 jaren geleden
Hahahaha double-faced: tending to say one thing and do another; deceitful.
BuidingMage
5 jaren geleden
Ugin, the Spirit Dragon had toch soort van beef met bolas?
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
34 minuten geleden
Eén van de Elder Dragons is de zus van Nicol Bolas:

Palladia-Mors, the Ruiner

Kijken welke family-issues ze krijgen.


Ze zijn allemaal broers en zussen behalve Vaevictis Asmadi, en dat is z'n neef...
sibrand
5 jaren geleden
Quote:
31 minuten geleden
Ugin, the Spirit Dragon had toch soort van beef met bolas?

In de tijd van de gatewatch wel, maar op het moment waar we nu met de story zitten, nog voor de Elder Dragon War, zijn Ugin en Nicol, zoals hij toen ook nog heette, dikke vrienden. Ze zijn dan ook een tweeling.
BuidingMage
5 jaren geleden
Flashbacks?
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Even een bestellingsvraagje.
Ik wil een aantal foils bestellen uit M19, maar ik wil ook gelijktijdig de Commander 2018 set preordenen.
Gaat dat problemen geven?
Ik zit er niet mee dat de M19 kaarten pas worden verstuurd als C18 de deur uitgaat.
Slagbroder
5 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Even een bestellingsvraagje.
Ik wil een aantal foils bestellen uit M19, maar ik wil ook gelijktijdig de Commander 2018 set preordenen.
Gaat dat problemen geven?
Ik zit er niet mee dat de M19 kaarten pas worden verstuurd als C18 de deur uitgaat.



Ik heb vroeger ook al eens bestellingen geplaatst met pre-orders met verschillende datum en dat ging altijd prima.
Verzending uiteraard pas wanneer de laatste pre-order datum is bereikt.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat werkt inderdaad helemaal. Je complete bestelling wordt dan verstuurd op het moment dat C18 verstuurd mag worden.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Top! Gaan we het in orde maken zodra de M19 foils er zijn.
MarcelN
5 jaren geleden
Is het ook weer zo geregeld dat de boel via DHL weer op zaterdag in huis is? Was bij Dominaria toen het geval volgens mij..

Ga mezelf toch maar weer 's trakteren op een combo pack
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
46 minuten geleden
Is het ook weer zo geregeld dat de boel via DHL weer op zaterdag in huis is? Was bij Dominaria toen het geval volgens mij..

Ga mezelf toch maar weer 's trakteren op een combo pack


In principe worden alle bestellingen die op vrijdag gedaan worden op zaterdag geleverd, dit geld ook voor pre-orders die pas op vrijdag de deur uit mogen..
derooy89
5 jaren geleden
Ik mis alleen de tokens nog? Of kijk ik er overheen?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Die staan nog niet online, volgens mij zijn ze nog niet bekend gemaakt. Als dat wel zo is, dan word ik graag gelinked
thewoodcutter
5 jaren geleden
De plaatjes zijn er nog niet (buiten wat via video's van pre-release kit openingen naar buiten komt en dat is natuurlijk niet van geweldige kwaliteit). Op mtg gamepedia staat wel de hele lijst. 14 tokens, 3 emblems en 1 checklist card voor Nicky B...
AncientOne
5 jaren geleden


@MagnusMagicus:
De meeste tokens zijn al individueel als redelijk toonbaar plaatje hier in te zien.
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dank! Ik ga even kijken of die goed genoeg zijn voor ons
Eclavyrr
5 jaren geleden
Wanneer komen de foils op de website?
Dordledum
5 jaren geleden
Altijd pas paar dagen voor de release.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De Bazaar kan pas een paar dagen voor de release boxen open maken omdat ze dan pas arriveren. Dus vandaar dat ze niet eerder online kunnen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Vers van de pers: De foils van M19 staan online met prijzen!

De voorraad volgt a.s. woensdag, als er bekend is wat er geopend is.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top