Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[M20] Core set 2020

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Core Set 2020 brings resonant characters, core Magic gameplay, and a few new twists along the way.

Core Set 2020 releases July 12 everywhere in all languages in which Magic is sold.

Watch for previews starting in mid-to-late June.

Bron: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/announcing-core-set-2020-and-commander-2019-edition-2019-02-21
Eclavyrr
5 jaren geleden
..."a few new twists"

Dus reprints van Dream Twist, Mind Twist en Twist Allegiance?
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, van Timetwister, omdat de Reserved List opgeheven gaat worden

#unsubstantiatedrumours
Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
Nee, van Timetwister, omdat de Reserved List opgeheven gaat worden

#unsubstantiatedrumours
dat zou nog eens leuk zijn
Jeff
5 jaren geleden
Quote:
20 minuten geleden
..."a few new twists"

Dus reprints van Dream Twist, Mind Twist en Twist Allegiance?


Welk gedeelte van "new" vertaal jij naar "reprints"?
TheRobinros
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
3 uren geleden
..."a few new twists"

Dus reprints van Dream Twist, Mind Twist en Twist Allegiance?


Welk gedeelte van "new" vertaal jij naar "reprints"?


De letters "n" en "e" zitten ook in "reprint". De letter "w" blijft over, en dat is een hele bijzondere letter. Hij heeft namelijk 3 hoeken, of 3 twists. Coincidence?

Edit: Da twisten we natuurlijk al lang, maar dit geeft wel het niveau koffiedikkijken aan waar we nu nog op zitten hè
 bijgewerkt door TheRobinros 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Misschien kan iemand in zijn Lens of Clarity kijken.
n4ppy
5 jaren geleden
280 versies van Black Lotus
kolonelnick
4 jaren geleden
Voor degene die zich afvragen wanneer spoilers beginnen.
Mark rosewater heeft op zijn blog gezegd dat dit volgende week maandag zal zijn.
LeKrutes
4 jaren geleden
Gaan echt snel door de sets heen zo.
Dordledum
4 jaren geleden
Beetje te snel wat mij betreft. Tenzij de spoilers echt bijzonder zijn, denk ik dat ik deze set grotendeels ga skippen. Ik koop waarschijnlijk alleen een bundle of zo.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Skywise
4 jaren geleden
Ik ben toch eigenlijk wel weer benieuwd ook naar deze Core Set Limited met Core Sets is altijd lekker simpel Magicen, overzichtelijk, snel en beginnersvriendelijk. Trekt me persoonlijk toch veel meer dan bijvoorbeeld zo'n dure set als Modern Horizons.
Triskelion88
4 jaren geleden
M19 vond ik niet veel, maar vind het over het algemeen wel leuke sets toch stiekem wel een beetje benieuwd
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het diepe draft format van dat soort 'dure' sets is vaak wel heel gaaf, maar inderdaad is een Core Set draften of sealed spelen heel verfrissend! Ik ga in ieder geval lekker prereleasen!
Sunitram
4 jaren geleden
Even op een iets lager niveau luchtfietsen: de laatste paar Core Sets draaiden altijd om een/meerdere personage(s). Denk aan Magic Origins dat de begindagen van de eerste 5 Gatewatch members behelsde en M19 dat min of meer Bolas Origins was.

De Gatewatch zou Wizards een tijdje laten rusten, Bolas is uitgeschakeld, maar MaRo heeft wel gezegd dat we binnenkort van Garruk zouden horen. Zal deze set om hem draaien?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Kan, maar M15 draaide ook al om hem
Flut123
4 jaren geleden
Ik hoop over Daretti ofzo, maar helaas is dat niet zo'n bekende...
derooy89
4 jaren geleden
Hoop indd garruk pas in de volgende set te zien. Hoop wel dat ze doorgaan met unc walkers.. Laatste core set was prima met elder dragons ????. Als we dan tog mogen verlangen. Elder.... Spirits?
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
18 minuten geleden
Kan, maar M15 draaide ook al om hem


En dat is inmiddels ook alweer 5 jaar geleden, tijd vliegt!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik zou geen uncommon walkers meer verwachten, dat was alleen omdat het een thema van de set was.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top