Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M20] Core set 2020

camothewolf
4 jaren geleden
Een belangrijk onderdeel van elke set die ik leuk vind: Draakjes, zoveel mogelijk draakjes. Core set 19 was heaven en een boosterbox van dragons of tarkir is ook al geopend
BluezamX
4 jaren geleden
Ik verwacht van de meeste Core sets dat ze een emphasis op lore hebben, en niet op specifieke Creature types (tenzij die er toevallig bij passen).

Dus niet specifiek een Dragon plane (Tarkir) bezoeken, maar misschien wel Dragonlords die een terugkeer maken. Zelf hoop ik op een soort Origins rondom de nieuwe PWs, (The Wanderer, Teyo, the Shieldmage, Davriel, Rogue Shadowmage, etc)
Dordledum
4 jaren geleden
Chandra dus. 4 versies in de set en in de link staan er 3.

De laatste ontbrekende is uit het planeswalker deck vermoed ik.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Ik zou geen uncommon walkers meer verwachten, dat was alleen omdat het een thema van de set was.


En ik neem mijn woorden terug .
Jeff
4 jaren geleden


Vraag me wel af wat Chandra gerookt heeft voor ze model ging 'staan' (zitten?) voor deze art...
sbelfroid
4 jaren geleden
ik had gehoopt dat we de Gatewatch even los konden laten (en ja natuurlijk realiseer ik me dat WotC (in ieder geval de marketing) de planeswalkers als centrale figuren ziet).
maar we krijgen dus weer een origin story
BluezamX
4 jaren geleden
Ik dacht dat er ook was gezegd dat het niet om de Gatewatch zou draaien. Maar als het dan vervolgens niet om de Gatewatch gaat, maar om één member ervan, dat is wel een beetje flauw.
Juss1987
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik zou geen uncommon walkers meer verwachten, dat was alleen omdat het een thema van de set was.


Boom, 3 Chandra's
Rody
4 jaren geleden
Al zit de hele set vol met Chandra's, mij maak je er wel blij mee . Zo te zien ook een Elementals thema?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik had m'n woorden een paar posts hierboven al teruggneomen, Juss1987...maar wrijf het er nog maar lekker een keer in
Bavelb
4 jaren geleden
In ieder geval geen statics op deze planeswalkers. Dat scheelt dan weer.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
21 minuten geleden
In ieder geval geen statics op deze planeswalkers. Dat scheelt dan weer.


Bestudeer de Mythic Chandra nog een keer
Thedouwegames
4 jaren geleden
Ik zal je de moeite besparen, static: cant be countered
n4ppy
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Vraag me wel af wat Chandra gerookt heeft voor ze model ging 'staan' (zitten?) voor deze art...

Of een "WOOOWWWW dat brilletje help toch wel" momentje
camothewolf
4 jaren geleden
Vandaag eerste spoilers right?
BluezamX
4 jaren geleden
Ja, vanaf vandaag!
MagnusMagicus
4 jaren geleden

BluezamX
4 jaren geleden
Oei, twee leuke Commander kaartjes. Alleen jammer dat de Symmetry een tutor is, het lijkt me een hele leuke politieke kaart. Maar ach, misschien wordt het een Cycle
Thedouwegames
4 jaren geleden
[k]Scheming Symmetry[/k] is ook geweldig voor 2HG
Skywise
4 jaren geleden
M20 bevat GEEN non-evergreen keywords, aldus MaRo

De promo's en verpakkingen: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-preview/core-set-2020-promos-and-packaging-2019-06-17

Planeswalkers deze set: Sorin, Vivien, Chandra, Ajani en Mu Yangling

Buy-A-Box:


Bundle promo:


Nog wat promo's van kaarten die ook in de set zitten:






Reguliere spoilers:










Wakeroot Elemental
Creature - Elemental
GGGGG: Untap a target land you control. It becomes a 5/5 Elemental creature with haste. It's still a land.

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top