Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[M20] Core set 2020

Goscalyon
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Sorin is vet, alleen jammer dat een aardig deel van de Vampires binnenkort uitroteert. Tenzij er binnenkort weer een vampire set komt (wat waarschijnlijk zo gaat zijn, maar toch), zit ie dan net een set of twee in een vreemde positie.

Sterker nog ik zag in de spoilers van M20 dusver een aantal vampires zitten.
 bijgewerkt door Goscalyon 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
37 minuten geleden
Quote:
2 uren geleden
Sorin is vet, alleen jammer dat een aardig deel van de Vampires binnenkort uitroteert. Tenzij er binnenkort weer een vampire set komt (wat waarschijnlijk zo gaat zijn, maar toch), zit ie dan net een set of twee in een vreemde positie.

Sterker nog ik zag in de spoilers van M20 dusver een aantal vampires zitten.


Ja, toen ik na mijn post keek op Scryfall dacht ik ook "Ik kan mijn woorden terug nemen". Ach ja, geninjad door Wizards.
Goscalyon
4 jaren geleden
Ik ga deze set weer pre-release mee doen en daarnaast misschien nog wel een bundeltje kopen, maar daar twijfel ik nog over. Ik ben wel geïnteresseerd een de 3 color legendaries (commander!). Ik kijk vooral weer uit naar de commander decks later dit jaar!! Ben ik altijd groot fan van geweest, zal er wss wel weer een aantal aanschaffen.
 bijgewerkt door Goscalyon 4 jaren geleden
Morph
4 jaren geleden
Nieuwe Omnath is wel grappig:

BluezamX
4 jaren geleden
Volgende Omnath wordt ?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic M20 Core Set spoiler staat online! Hij wordt dagelijks bijgewerkt en je kunt snel daarna kaarten ook preorderen!
BluezamX
4 jaren geleden
Steel Overseer Reprint! Huzzah!
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
56 minuten geleden
Steel Overseer Reprint! Huzzah!
zo, in Standard. Dat is niet mis.
BluezamX
4 jaren geleden
Holy shit...

Wolgoz
4 jaren geleden
Ik speel nog niet lang magic, maar lotus field ziet er wel heel goed uit.
Blasty
4 jaren geleden
Lotus Vale 2.0, ook door John Avon gemaakt
Dordledum
4 jaren geleden
De toevoeging van Hexproof is echt briljant!

Dit wordt een staple in meerdere formats denk ik!
LeKrutes
4 jaren geleden
bjornhuizer
4 jaren geleden
Waneer is de prerelease deze set is echt vet vooral omnath heb potentie in mijn ogen????
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De prerelease is op 5, 6 en 7 juli.

Die Lotus Field is wel cool zeg! Een even kijken hoe hij het doet tegenover Lotus Vale:

T1: land.
T2: land.

T3: tap beide landen, speel Lotus Field en sac de eerder gespeelde landen. Je heb deze beurt dus 2 mana tot je beschikking, die van meerdere kleuren kunnen zijn afhankelijk van wat je eerder speelde, maar je moet ze wel in je main phase opmaken.

T3: speel Lotus Vale, sac beide untapped eerder gespeelde landen. Je hebt deze beurt dus 3 mana tot je beschikking, van 1 kleur, maar wel naar jouw keuze welke kleur. Je kunt deze mana ook later in de beurt of in je tegenstanders beurt gebruiken.

T4: In beide gevallen heb je nu een Lotus landje dat tapt voor 3 mana of any color, maar de Field heeft Hexproof (wat erg nuttig is tegen targeted land destruction als Strip Mine.

Dus de Lotus Vale is de beurt dat je hem speelt beter, maar daarna is de Field beter.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Lotus Vale heb ik redelijk veel gespeeld en is echt een prima ik zie deze nieuwe echt wel play hebben in iets simics achtigs. Als de prijs een beetje fatsoenlijk is preorder ik er zeker een paar
StanleyW
4 jaren geleden
En wat wel interessant is, is dat in tegenstelling tot de Lotus Vale, deze wel een ETB trigger heeft waar je op kan reageren. Waarschijnlijk is het potentieel om dat te misbruiken wat minder omdat deze én tapped in komt én niet de keuze geeft zichzelf te saccen ipv de twee land. Maar wie weet, met een Amulet of Vigor of wat untappers is er wel wat leuks mee te verzinnen. Hij gaat in ieder geval werk verzetten in Titania, Protector of Argoth decks.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic M20 Core Set spoiler staat online! Hij wordt dagelijks bijgewerkt en je kunt snel daarna kaarten ook preorderen!

Ook staan alle coole nieuwe tokens en emblems van M20 op de site!
Skywise
4 jaren geleden
Gave set tot dusver!

Nog enkele interessante spoilers die niet op de site staan:









Creature - Human Rogue
Whenever Cheeky Thief attacks, draw a card and lose 1 life.


Instant
Search your library for up to two Creature cards with different names, reveal them, and put them into your hand. Then shuffle your library.


Creature - Elemental Knight
Reach
When Cavalier of Thorns enters the battlefield, reveal the top 5 cards of your library. You may put a land card from among them onto the battlefield. Put the rest into your graveyard.
When Cavalier of Thorns dies, you may exile it. If you do, put another card from your graveyard on top of your library.

De Planeswalker deck walkers:





Keflord
4 jaren geleden
Weet er iemand of er nog pre-release packs verkocht zullen worden van M20? Zie ze hier niet meer op de website staan.
Thnx!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top