Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M20] Core set 2020

BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
23 minuten geleden
Weet er iemand of er nog pre-release packs verkocht zullen worden van M20? Zie ze hier niet meer op de website staan.
Thnx!


Ik acht de kans 99.9% aanwezig dat die gaan komen, maar wellicht zal je nog even moeten wachten. Desnoods kan je meedoen met de Prerelease Party?
DaanJamo
4 jaren geleden
Elemental tribal is coming to town...

Is het eerder gebeurd dat wizards zo duidelijk aanzet tot een tribal deck?
BluezamX
4 jaren geleden
Ligt aan de set. Ik heb het idee dat Ixilan Dinosaur Tribal namelijk best wel pushte...

Maar ja, sommige Core sets hebben duidelijkere thema's dan andere. Deze lijkt inderdaad wel een gedeeltelijk Elemental thema te hebben, maar aan de andere kant zit er ook genoeg Vampire synergy in.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Weet er iemand of er nog pre-release packs verkocht zullen worden van M20? Zie ze hier niet meer op de website staan.
Thnx!


Ze staan niet "niet meer" op de website, ze hebben er uberhaupt nog nooit opgestaan . Ze komen pas meestal na de prerelease online, omdat we dan weten of en hoeveel we er nog over hebben.
Thomas34
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Elemental tribal is coming to town...

Is het eerder gebeurd dat wizards zo duidelijk aanzet tot een tribal deck?


Sommige sets gingen zelfs uitsluitend om tribal decks. Zoals onslaught en en in andere sets hebben ze soms speciaal support uitgegeven voor ondervertegenwoordigde of nieuwe creature types, als extra thema. (Dinosaurussen in Ixalen en Illusions in een andere set en ninja's in modern horizons.)

Bij M 20 draait het om vijf verschillende driekleuren combinaties met ieder hun eigen thema: met flying, met enter the battlefield effects, met aggressieve beesten met tokens(?) en met elementals. Dus ze willen inderdaad voor +- 20% dat je elementals gaat spelen
BluezamX
4 jaren geleden
Zei iemand Hydra tribal commander?


Alleen jammer dat ie mono groen is en niet g/r. Maar ach, nog steeds een prima kaart
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Wordt denk ik wel een commander die ik ga maken.
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Die Lotus Field is wel cool zeg! Een even kijken hoe hij het doet tegenover Lotus Vale:
...


Het is zelfs nog erger:
T1: Forest, Arboreal Grazer, willekeurig ander land
T2: Lotus Field/Lotus Vale.

Je kan er in het huidige Standard zelfs voor kiezen om, voordat je je Field dropt, je eerste twee landjes te tappen voor Growth Spiral zodat je beurt 3 kan untappen met 4 mana. Toegegeven, het neigt nu wel erg naar het Magisch Kerstverhaal, maar het kan

Ik denk zo dat we nog veel van dit kaartje gaan horen...
Pelgrim1994
4 jaren geleden
Hierbij nog een aantal spoilers. Die flyer is wel erg nice voor die cmc. Hoop leuke kaarten in M20.


Creature — Elemental Knight

Flying

When “Rainy Knight” enters the battlefield, draw three cards, then put two cards from your hand on top of your library in any order.

When “Rainy Knight” dies, shuffle it into its owner’s library, then scry 2.





Creature — Human Knight

Flying

Whenever “Sir, are you aware there are men on the side of your hippogriff?” attacks, create a 1/1 white Soldier creature token that’s tapped and attacking.


MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic M20 Core Set spoiler staat online! Hij wordt dagelijks bijgewerkt en je kunt snel daarna kaarten ook preorderen!
Eclavyrr
4 jaren geleden
Herdruk van Grafdigger's Cage is bevestigd in M20
BluezamX
4 jaren geleden
Deze staat mooi naast mijn Sword of Dungeons & Dragons...


Deze dragon is ook wel vet!
Ariatus
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Weet er iemand of er nog pre-release packs verkocht zullen worden van M20? Zie ze hier niet meer op de website staan.
Thnx!


Ze staan niet "niet meer" op de website, ze hebben er uberhaupt nog nooit opgestaan . Ze komen pas meestal na de prerelease online, omdat we dan weten of en hoeveel we er nog over hebben.
Ik heb ze laatst volgens mij ook zien staan.
Ariatus
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Weet er iemand of er nog pre-release packs verkocht zullen worden van M20? Zie ze hier niet meer op de website staan.
Thnx!


Ze staan niet "niet meer" op de website, ze hebben er uberhaupt nog nooit opgestaan . Ze komen pas meestal na de prerelease online, omdat we dan weten of en hoeveel we er nog over hebben.
Ik heb ze laatst volgens mij ook zien staan.
Maar zal wel een ongelukje zijn.
kolonelnick
4 jaren geleden
Hele spoiler staat online
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Sterker nog: de hele Bazaar of Magic M20 Core Set spoiler is bijgewerkt en alle M20 kaarten staan erop!
LeKrutes
4 jaren geleden
Ja alles staat online
Ronaldo19865
4 jaren geleden
Er zijn tijdens de release van Core 2020 ook promo packs beschikbaar. Weet iemand hoe je hier aan kunt komen? Zijn deze te koop of krijg je die bijvoorbeeld bij een bestelling?

Groeten, Glenn
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar heeft zelf promo packs gemaakt, maar ik neem aan dat je nu doelt op op de Promo Packs van Wizards. Deze zullen de plek innemen van FNM promos en andere lage instap evenementen. Daar kun je ze krijgen of winnen.
Ronaldo19865
4 jaren geleden
Inderdaad via Wizards. Oké! Bedankt voor de snelle reactie!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top