[M20] Core set 2020

Sunitram
5 dagen geleden
Even op een iets lager niveau luchtfietsen: de laatste paar Core Sets draaiden altijd om een/meerdere personage(s). Denk aan Magic Origins dat de begindagen van de eerste 5 Gatewatch members behelsde en M19 dat min of meer Bolas Origins was.

De Gatewatch zou Wizards een tijdje laten rusten, Bolas is uitgeschakeld, maar MaRo heeft wel gezegd dat we binnenkort van Garruk zouden horen. Zal deze set om hem draaien?
MagnusMagicus
5 dagen geleden
Kan, maar M15 draaide ook al om hem
Flut123
5 dagen geleden
Ik hoop over Daretti ofzo, maar helaas is dat niet zo'n bekende...
derooy89
5 dagen geleden
Hoop indd garruk pas in de volgende set te zien. Hoop wel dat ze doorgaan met unc walkers.. Laatste core set was prima met elder dragons ????. Als we dan tog mogen verlangen. Elder.... Spirits?
Dordledum
5 dagen geleden
Quote:
18 minuten geleden
Kan, maar M15 draaide ook al om hem

En dat is inmiddels ook alweer 5 jaar geleden, tijd vliegt!
MagnusMagicus
5 dagen geleden
Ik zou geen uncommon walkers meer verwachten, dat was alleen omdat het een thema van de set was.
camothewolf
5 dagen geleden
Een belangrijk onderdeel van elke set die ik leuk vind: Draakjes, zoveel mogelijk draakjes. Core set 19 was heaven en een boosterbox van dragons of tarkir is ook al geopend
BluezamX
5 dagen geleden
Ik verwacht van de meeste Core sets dat ze een emphasis op lore hebben, en niet op specifieke Creature types (tenzij die er toevallig bij passen).

Dus niet specifiek een Dragon plane (Tarkir) bezoeken, maar misschien wel Dragonlords die een terugkeer maken. Zelf hoop ik op een soort Origins rondom de nieuwe PWs, (The Wanderer, Teyo, the Shieldmage, Davriel, Rogue Shadowmage, etc)
Dordledum
5 dagen geleden
Chandra dus. 4 versies in de set en in de link staan er 3.

De laatste ontbrekende is uit het planeswalker deck vermoed ik.
 bijgewerkt door Dordledum 5 dagen geleden
MagnusMagicus
5 dagen geleden
Quote:
5 uren geleden
Ik zou geen uncommon walkers meer verwachten, dat was alleen omdat het een thema van de set was.

En ik neem mijn woorden terug .
Jeff
4 dagen geleden

Vraag me wel af wat Chandra gerookt heeft voor ze model ging 'staan' (zitten?) voor deze art...
sbelfroid
4 dagen geleden
ik had gehoopt dat we de Gatewatch even los konden laten (en ja natuurlijk realiseer ik me dat WotC (in ieder geval de marketing) de planeswalkers als centrale figuren ziet).
maar we krijgen dus weer een origin story
BluezamX
4 dagen geleden
Ik dacht dat er ook was gezegd dat het niet om de Gatewatch zou draaien. Maar als het dan vervolgens niet om de Gatewatch gaat, maar om één member ervan, dat is wel een beetje flauw.
Juss1987
4 dagen geleden
Quote:
1 dag geleden

Boom, 3 Chandra's
Rody
4 dagen geleden
Al zit de hele set vol met Chandra's, mij maak je er wel blij mee . Zo te zien ook een Elementals thema?
MagnusMagicus
4 dagen geleden
Ik had m'n woorden een paar posts hierboven al teruggneomen, Juss1987...maar wrijf het er nog maar lekker een keer in
Bavelb
2 dagen geleden
In ieder geval geen statics op deze planeswalkers. Dat scheelt dan weer.
BluezamX
2 dagen geleden
Quote:
21 minuten geleden
In ieder geval geen statics op deze planeswalkers. Dat scheelt dan weer.

Bestudeer de Mythic Chandra nog een keer
Thedouwegames
2 dagen geleden
Ik zal je de moeite besparen, static: cant be countered
n4ppy
2 dagen geleden
Quote:
1 dag geleden
Vraag me wel af wat Chandra gerookt heeft voor ze model ging 'staan' (zitten?) voor deze art...

Of een "WOOOWWWW dat brilletje help toch wel" momentje
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL