Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M20] Core set 2020

kolonelnick
4 jaren geleden
Hele spoiler staat online
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Sterker nog: de hele Bazaar of Magic M20 Core Set spoiler is bijgewerkt en alle M20 kaarten staan erop!
LeKrutes
4 jaren geleden
Ja alles staat online
Ronaldo19865
4 jaren geleden
Er zijn tijdens de release van Core 2020 ook promo packs beschikbaar. Weet iemand hoe je hier aan kunt komen? Zijn deze te koop of krijg je die bijvoorbeeld bij een bestelling?

Groeten, Glenn
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar heeft zelf promo packs gemaakt, maar ik neem aan dat je nu doelt op op de Promo Packs van Wizards. Deze zullen de plek innemen van FNM promos en andere lage instap evenementen. Daar kun je ze krijgen of winnen.
Ronaldo19865
4 jaren geleden
Inderdaad via Wizards. Oké! Bedankt voor de snelle reactie!
Ronaldo19865
4 jaren geleden
Hallo allemaal, ik ben een verzamelaar en ik weet dat deze set 344 kaarten bevat. Nu heb ik de planeswalkerdecks en de starterkit aangeschaft. Echter nu mis ik nog steeds een aantal kaarten zoals nummer 308 met naam Ironclad Krovod. Waar zitten deze kaarten dan weer in? Stoor me er een beetje aan dat je op deze manier 100 producten moet aanschaffen om een set compleet te krijgen. Sorry ik moet ergens mijn frustratie kwijt. Hopelijk krijg ik hier het antwoord. Groeten, Glenn
Nissa333
4 jaren geleden
De beste manier is om de kaarten los te kopen, dan weet je zeker dat je ze allemaal hebt uiteindelijk. Ik denk namelijk dat meeste (mythic)rares je uit Booster Core Set 2020 moet halen, als je ze allemaal wil hebben zou kan je een gok nemen en een Boosterbox Core Set 2020 kopen of gewoon alle missende kaarten los kopen
BluezamX
4 jaren geleden
Of een
halen! En evt extra 's bijkopen
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Hallo allemaal, ik ben een verzamelaar en ik weet dat deze set 344 kaarten bevat. Nu heb ik de planeswalkerdecks en de starterkit aangeschaft. Echter nu mis ik nog steeds een aantal kaarten zoals nummer 308 met naam Ironclad Krovod. Waar zitten deze kaarten dan weer in? Stoor me er een beetje aan dat je op deze manier 100 producten moet aanschaffen om een set compleet te krijgen. Sorry ik moet ergens mijn frustratie kwijt. Hopelijk krijg ik hier het antwoord. Groeten, Glenn


Die kaart zit in de gratis beginnersdecks die je in een Magic winkel kunt krijgen om mensen te leren spelen. Je kunt hier onderaan een lijst vinden met alle extra kaarten. Vanaf 302 zitten ze in die beginnersdecks. Die zijn niet te koop, maar wellicht dat je de kaart los kunt kopen, bv. hier: Ironclad Krovod.
Ronaldo19865
4 jaren geleden
Helder. Heb ze gevonden! Dank voor de reacties wederom! Groeten en fijn weekend!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Graag gedaan!
ActionHank
4 jaren geleden
De nieuwst aflevering van podcast Studio Magic gaat (uiteraard!) ook over M20. Hierin bespreken we tientallen nieuwe kaarten en hun mogelijke impact in Limited, Standard, Modern en Commander. Je kunt deze hier beluisteren.

Meer informatie over deze Nederlandse MTG-podcast vind je in dit topic.

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Laat Wizards horen wat je van M20 vindt in deze survey!

https://survey.marketpointsinc.com/wc0719gb4/Welcome
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Laat Wizards horen wat je van M20 vindt in deze survey!

https://survey.marketpointsinc.com/wc0719gb4/Welcome


Volgens mij zijn dit 'gerichte' surveys met unieke links per gebruiker die hem voorgeschoteld krijgt. Ik krijg in ieder geval dit bericht:

Quote:
Oops, you do not have an active survey session.
This can happen for the following reasons:

You have already completed this survey.
You started but did not complete the survey and your session has expired.
You started but did not complete the survey and your cookies for the survey were removed from your browser.
You clicked a link to the survey that does not start at the beginning of the survey.
There was an error and your previous session was not able to be restarted.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oh damn! Dat had ik niet door!

Dan zou deze wel moeten werken: https://t.co/Ul5taJQ8qe?amp=1
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
23 minuten geleden
Oh damn! Dat had ik niet door!

Dan zou deze wel moeten werken: https://t.co/Ul5taJQ8qe?amp=1


De survey-periode is voorbij:

Quote:
This survey is now closed. Thank you for your interest in this survey, but we are no longer taking any more responses.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oh jammer!
Jeff
4 jaren geleden
Ja, zeker, want ik had wel wat feedback om te geven
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top