Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M21] Core Set 2021

Gijsneus
3 jaren geleden
Quote:
29 minuten geleden
Nieuwe set released en de DPD is weer vertraagd, begint standaard te worden dat ze hun next day delivery niet waar kunnen maken. Irritant.


Je zou er bijna zelf voor naar Delft rijden, niet? :-)
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
9 minuten geleden
Quote:
38 minuten geleden
Nieuwe set released en de DPD is weer vertraagd, begint standaard te worden dat ze hun next day delivery niet waar kunnen maken. Irritant.


Je zou er bijna zelf voor naar Delft rijden, niet? :-)


Nah. Dan moet ik eerst mijn rijbewijs halen...
Gijsneus
3 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Quote:
21 minuten geleden
Quote:
50 minuten geleden
Nieuwe set released en de DPD is weer vertraagd, begint standaard te worden dat ze hun next day delivery niet waar kunnen maken. Irritant.


Je zou er bijna zelf voor naar Delft rijden, niet? :-)


Nah. Dan moet ik eerst mijn rijbewijs halen...


Joh, dat zag ik niet aankomen! Ik wil wel een keer als taxi fungeren hoor.
Dordledum
3 jaren geleden
Misschien voor een toernooi een keertje, zoals net geappt. Over het algemeen werkt bestellen prima, alleen jammer dat het wat langer duurt dan normaal de laatste tijd.
Blasty
3 jaren geleden
Same here, had gehoopt lekker met de nieuwe kaarten te kunnen rommelen. Wordt waarschijnlijk weer maandag of dinsdag
farden10
3 jaren geleden
Zelfde bij mij. Hopelijk komen ze maandag binnen.
Blizzardfox
3 jaren geleden
Vnadaag 10x Booster Core Set 2021 en 4x Collector Booster Core Set 2021 open gemaakt en dit waren de hoogte punten:
Ugin, the Spirit Dragon
Chandra, Heart of Fire
Terror of the Peaks
Stormwing Entity
Grim Tutor
Chandra's Incinerator
Solemn Simulacrum
Teferi, Master of Time
Stormwing Entity

Zo enorm blij!! Echt een enorm gave set hoor! Je kan ook serieus hoge en dure kaarten krijgen. Ik zie de borderless Planeswalkers foil een beetje als expeditions. Alleen dan zijn ze makkelijker te krijgen.
 bijgewerkt door Blizzardfox 3 jaren geleden
offspring
3 jaren geleden
Quote:
28 minuten geleden
Vnadaag 10x Booster Core Set 2021 en 4x Collector Booster Core Set 2021 open gemaakt en dit waren de hoogte punten:
Ugin, the Spirit Dragon
Chandra, Heart of Fire
Terror of the Peaks
Stormwing Entity
Grim Tutor
Chandra's Incinerator
Solemn Simulacrum
Teferi, Master of Time
Stormwing Entity

Zo enorm blij!! Echt een enorm gave set hoor! Je kan ook serieus hoge en dure kaarten krijgen. Ik zie de borderless Planeswalkers foil een beetje als expeditions. Alleen dan zijn ze makkelijker te krijgen.



Holy crap dat is een mooie vangst zeg! Goed bezig!
Dordledum
3 jaren geleden
Heb me ingehouden en me beperkt tot één bundle en één collector booster, highlights:

Baneslayer Angel
Gadrak, the Crown-Scourge

Brash Taunter
Azusa, Lost but Seeking
Liliana, Waker of the Dead
Chromatic Orrery

Zeker niet ontevreden!
Eclavyrr
3 jaren geleden
Ik heb het gehouden bij een Bundle, en was best tevreden met de pulls. Highlights:

Massacre Wurm
Terror of the Peaks
Heroic Intervention
Gadrak, the Crown-Scourge
Liliana, Waker of the Dead
Teferi's Tutelage

En verder solide rares.

Bijna alles hiervan heeft al gelijk een plekje in de Commander decks gevonden
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
Blizzardfox
3 jaren geleden
Hoe krijg je een Gadrak, the Crown-Scourge in een bundle? Dat is een extended art toch?
Eclavyrr
3 jaren geleden
Ik had die verkeerd gelinkt. Was de gewone. Maar ik had wel een extended art Massacre Wurm in de bundle. Kennelijk krijg je in reguliere boosters ook extended arts.
Rody
3 jaren geleden
Volgens mij is de Massacre Wurm showcase art en niet extended art (zie het verschil in art met Massacre Wurm). Extended art vind je inderdaad alleen in Collector Booster Core Set 2021. Showcase art kan je ook tegenkomen in reguliere (draft) boosters.
 bijgewerkt door Rody 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Massacre Wurm is niet showcase, maar borderless . En die kun je ook in gewone boosters vinden. Alleen de extended art kaarten zitten niet in gewone boosters.
Stalkative
3 jaren geleden
Verwarrend, al die termen
TwanusMcMad
3 jaren geleden
Wou eerst de set een beetje overslaan maar vandaag toch maar wat boosters gehaald, trek ik net een Grim Tutor EN Massacre Wurm uit één booster...
Dordledum
3 jaren geleden
wow
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top