Magic 30 Festival in a Box

ramond
1 maand geleden
Voor mensen die niet naar het Magic 30 event kunnen, komt Wizards met een Festival in a Box:
1x Virtual Ticket to Magic 30 Virtual Experience
1x Mystery Booster Convention Edition Booster Box
1x Li’l Giri Saves the Day Traditional Foil Edition
1x Traditional Foil Sol Ring
1x Foil-etched Arcane Signet
1x Kamigawa: Neon Dynasty Commander Deck (Buckle Up)
1x Kamigawa: Neon Dynasty Commander Deck (Upgrades Unleashed)
1x “Guardians of New Benalia” playmat w/ 30th Anniversary Logo
1x Dominaria United Stained Glass Deck Box w/ 30th Anniversary Logo
1x Set of 100 Li’l Giri Sleeves w/ 30th Anniversary Logo

Ik weet het niet. Ik had meer/anders verwacht. Het is zeker tof dat ze dit doen, en die Mystery Booster Convention Edition is zeker leuk, maar geven die 2 Kamigawa Neon Dynasty Commander decks echt dat 30 jaar Magic gevoel?
Wat vinden jullie?
jjbvd1993
1 maand geleden
wel een beetje karig ja, maar hangt ook heel erg van de prijs af. misschien komt er ook nog een Collector's Festival in a Box?
ramond
1 maand geleden
Staat geprijsd op 299,99
jelmerz77
1 maand geleden
Vind juist die 2 Kamigawa Commander decks “net niet”
Had dan 2 speciaal gethematiseerde decks gemaakt met “iconische” kaarten van de afgelopen 30 jaar. En dan hoeven het van mij nog geen eens dure kaarten / decks te zijn.
Maar dit voelt een beetje van: “Jongens we hebben vulling nodig voor een box. Jaap, kijk eens in het magazijn welke 2 commander decks het slechts verkocht zijn en we nog het meeste van op voorraad hebben”
ramond
1 maand geleden
Ik heb eigenlijk nooit goed gekeken naar die Commander Decks:
Commander Deck Kamigawa: Neon Dynasty - Buckle Up
Commander Deck Kamigawa: Neon Dynasty - Upgrades Unleashed
Vallen ze tegen?
offspring
1 maand geleden
Quote:
12 uren geleden
Vind juist die 2 Kamigawa Commander decks “net niet”
Had dan 2 speciaal gethematiseerde decks gemaakt met “iconische” kaarten van de afgelopen 30 jaar. En dan hoeven het van mij nog geen eens dure kaarten / decks te zijn.
Maar dit voelt een beetje van: “Jongens we hebben vulling nodig voor een box. Jaap, kijk eens in het magazijn welke 2 commander decks het slechts verkocht zijn en we nog het meeste van op voorraad hebben”

Hahaha Jaap ook echt. Maar helemaal eens, dit voelt ofwel als opvulling, ofwel als "oeps vergeten wat nu".
Veekeren
1 maand geleden
Quote:
12 uren geleden

Iconische kaarten van de afgelopen 30 jaar... daar zou echt iets enorm tofs mee te maken zijn! 4 Brawl-style deckjes, gold-bordered zodat het niet echt verder legaal is, maar dan wel helemaal los gaan met power nine en andere veel te dure iconische kaarten

Maar goed, dat is het dus niet, en wat het wél is vind ik niet echt interessant...
BluezamX
1 maand geleden
De twee Dominaria United decks zouden logischer geweest zijn...

Desondanks ben ik tempted om 'm te halen. Die Arcane Signet is denk ik een van de coolste kaarten die ik ooit heb gezien. Imagine het Vehicle deck van Kamigawa ombouwen naar een Iron Man deck met die erbij... En de convention edition boxes gaan vanaf de 180 op MCM (inc verzenden). De rest van het pakket is volgens mij wel 120 euro waard! Ik ga nog even 79 dagen goed nadenken.

Dat is trouwens wel zielig, ik zie nu dat 300 USD tegenwoordig 291 euro is... "in mijn tijd" was dat eerder 240!
jelmerz77
1 maand geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
16 uren geleden

Iconische kaarten van de afgelopen 30 jaar... daar zou echt iets enorm tofs mee te maken zijn! 4 Brawl-style deckjes, gold-bordered zodat het niet echt verder legaal is, maar dan wel helemaal los gaan met power nine en andere veel te dure iconische kaarten

Maar goed, dat is het dus niet, en wat het wél is vind ik niet echt interessant...

Reserved list is nog steeds een dingetje Gold Boarded of niet reprinten is nog steeds een No No. Maar ze hadden er veel meer mee kunnen doen.
Veekeren
1 maand geleden
Quote:
2 uren geleden
Reserved list is nog steeds een dingetje Gold Boarded of niet reprinten is nog steeds een No No. Maar ze hadden er veel meer mee kunnen doen.

Snap dat die World Championship decks van een miljoen jaar geleden zijn, maar daarna hebben ze de meningen bijgeschaafd dus?

Goed, maken we ze echt verder onspeelbaar: de kaarten dan ook net een ander formaat ofzo. Hoesjes er bij. Wordt dan wel een setje van 600 euro waarschijnlijk maar ach
ramond
1 maand geleden
Kaarten van de Reserved List zouden wel in ander formaat geprint kunnen worden. Maar of het lekker speelbaar blijft dan… ik denk dat iedereen hier het wel over eens is dat Wizards wel iets beters had kunnen doen met 30 jaar historie aan Magic kaarten
SceneFizza
1 maand geleden
Quote:
4 uren geleden
Kaarten van de Reserved List zouden wel in ander formaat geprint kunnen worden. Maar of het lekker speelbaar blijft dan… ik denk dat iedereen hier het wel over eens is dat Wizards wel iets beters had kunnen doen met 30 jaar historie aan Magic kaarten

Helemaal mee eens, ergens vind ik het zelfs schandalig dat ze met een aanbieding komen die enkel is gericht op easy money.
Die mystery convention boxen en commander decks zijn echt een aanfluiting.
Kennelijk hebben ze het te druk om er zoveel als mogelijk nieuwe sets uit te knallen, dat een mijlpaal van 30jaar eigenlijk inluid waar het allemaal om te doen is… heelveel centen maken en de markt overspoelen met producten. Ik ben bang dat dit de onomkeerbare ingeslagen weg is.

2 jaar geleden heb ik de game herontdekt, met een hele lange pauze van zeker een jaar of 15, maar goed het viel te “overzien”. Ik ben bang dat eind 2024 er meer nieuwe sets uit zijn in 4 jaar, dan in de 15 ervoor. Dat is wat mij betreft een soort van suicide. Aanvankelijk was ik bij elke nieuwe set super enthousiast, maar het volgt elkaar gewoon te snel op. Ik heb simpel weg geen tijd om ze bij te houden.

Kaldheim was amper een beetje eigen en toen kwam strixhaven er al aan, daarna is het snel gegaan, te snel.

Het jubileum is niets speciaals, het zit er gewoon tussen gepropt.
ramond
1 maand geleden
Inmiddels is de Box uitverkocht. Weet niet hoeveel er van zijn, maar die 80 dagen is bij lange na niet gehaald.
axlar
1 maand geleden
Quote:
15 uren geleden
Inmiddels is de Box uitverkocht. Weet niet hoeveel er van zijn, maar die 80 dagen is bij lange na niet gehaald.
Was in twee dagen al uitverkocht. Ook al laten ze de teller gewoon doorlopen…
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 14 posts
  • Laatste post axlar 1 maand geleden
  • Gemaakt door ramond 1 maand geleden
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL