Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

March of the Machine

BluezamX
1 jaar geleden
Alright, dus er zijn nu al spoilers van March of the Machines...


En ze zijn ongelooflijk vet!!!
Oa:
Heel veel team ups
Een 6 mana 18/6
Phyrexian Theros goden
Nieuwe Planechase planes
Nieuwe Praetors die ook Saga's zijn
Onze favoriete Elemental is terug
https://mythicspoiler.com/newspoilers.html
dcgardulf
1 jaar geleden
ja heb ze gezien. Nieuwe omnath zat ik al een tijdje op te wachten. Maar ik vind het moeilijk in te schatten. Wel paar hele sterke beestjes die een beetje te goedkoop lijken, of ligt dat aan mij?
 bijgewerkt door dcgardulf 1 jaar geleden
Eclavyrr
1 jaar geleden
Er gaat ook een gerucht in de rondte dat Elspeth er uit eindelijk voor kiest om zichzelf te compleaten (zonder haar individu te verliezen) en dan Elesh Norn verslaat om haar positie in te nemen maar dan vanuit een meer menselijke zijde maar dat zijn slechts geruchten. Het zou wel een gave story hook zijn.
Lavinius
1 jaar geleden
Wow, ze zien er écht heel leuk uit! Die Theros gods, daar ben ik heel benieuwd naar. Ik weet niet hoe ik me over de team-ups voel, maar ze geven wel wat interessante kaarten... Ik ben heel blij alvast!
 bijgewerkt door Lavinius 1 jaar geleden
xEternalTears
1 jaar geleden
Het lijkt wel Avengers: Endgame met de teamups!
Eclavyrr
1 jaar geleden
Ik denk dat na aftermath heel veel story en game technisch gaat veranderen, vooral op het gebied van planeswalkers en de multiverse
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik denk dat na aftermath heel veel story en game technisch gaat veranderen, vooral op het gebied van planeswalkers en de multiverse


Mee eens. Heel benieuwd wat er allemaal gaat komen. Sowieso zijn er in New Phyrexia 2 een heleboel main characters compleated, dus dat moet ook wel
Lavinius
1 jaar geleden
Ik denk dat ook, Eclavyrr. Ik ben niet honderd procent zeker, maar ik meende MaRo iets vergelijkbaars te hebben horen zeggen.
xEternalTears
1 jaar geleden
Die "Phyrexian Worldtree" zorgt voor een heleboel mogelijkheden qua reizen tussen planes.
Circuitbreaker
1 jaar geleden
De powercreep begint wel heel bedenkelijke vormen aan te nemen, als ik deze spoilers moet geloven. Ik ben juist aan het kijken om weer actief constructed te gaan spelen en dit soort zaken helpt dan niet echt. Ook de trend dat kaarten steeds meer tekst bevatten stemt mij niet vrolijk.

Wat betreft de teamups. Op zich een leuk idee, jammer dat het uitmondt in fantasieloze kaarten die bijna letterlijk de twee originele kaarten combineren.
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
6 uren geleden
Wat betreft de teamups. Op zich een leuk idee, jammer dat het uitmondt in fantasieloze kaarten die bijna letterlijk de twee originele kaarten combineren.


Oh, ik vind de meeste tot nu toe juist wel leuk! Ze combineren de kaarten inderdaad wel vrij letterlijk, maar bijvoorbeeld Slimefoot & Squee en Drana en Linvala vind ik best leuk en divers!
Braille
1 jaar geleden
Een 6 mana 18/6?! Dat wordt veel Borrowed Time in het deckje stoppen!
Rody
1 jaar geleden
Wie vindt het leuk dat Planechase weer terugkomt? Elk commander deck bevat 10 Planechase kaarten
Lavinius
1 jaar geleden
Nope, ik ben nooit dan geweest van planechase... Zo'n precon zal ik dan ook nooit Kopen (niet dat ik überhaupt precons koop, maar de boodschap is begrepen )
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Wie vindt het leuk dat Planechase weer terugkomt? Elk commander deck bevat 10 Planechase kaarten


Jaaaa geweldig! Heel blij mee!
Circuitbreaker
1 jaar geleden
Quote:
8 uren geleden
Wie vindt het leuk dat Planechase weer terugkomt? Elk commander deck bevat 10 Planechase kaarten

Helaas nooit veel gedaan met Planechase kaarten.

Maar wat mij betreft hebben de Planes heel veel flavor, dus nieuwe Planechase kaarten zijn zeker een goede zaak.
BluezamX
1 jaar geleden
Ik zie nu pas dat je in je Prerelease kit de mogelijkheid hebt om kaarten te openen die niet legal zijn om te spelen tijdens de prerelease... Dat wordt lekker verwarrend...

"These cards are part of the March of the Machine Commander set and cannot be used to play in Prerelease events—but are a Prerelease Pack–exclusive bonus to celebrate and show more of the battle against Phyrexia in March of the Machine (and to add to or inspire your next Commander deck)."
Rody
1 jaar geleden
Je krijgt er altijd één in elke prerelease pack. Het is een team-up van legendaries die gemaakt zijn voor commander. Hij zit samen in de pack met je prerelease promo dus verwarrend zal wel meevallen. Tijdens de prerelease zullen we het sowieso van te voren melden dat de commander kaart niet in je deck mag. De kaart heeft ook een ander set symbool dus hij valt zeker op, Zie het gewoon als een leuke bonus
Luctor
1 jaar geleden
Ik ken Planechase helemaal niet. En heb zojuist de uitleg gelezen, maar ik zie nog niet echt voor me hoe dit werkt bij Commander.
SceneFizza
1 jaar geleden
Er gaan in het vervolg (aftermath) wel vreemde dingen gebeuren, vooral betreft de producten. Een draftboosterbox met 24boosters, een bundel met 8 draftboosters. Zelfs de prijzen lijken wederom verhoogd te gaan worden.
Ik ben benieuwd naar de spoilers, ergens hoop ik op minder craprares en meer knallers.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top