Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

March of the Machine

MitchDeBaas
11 maanden geleden
Quote:
32 minuten geleden
Is "battle" een nieuw kaart-type? Word Emrakul, the Promised End hier ook goedkoper van en Tarmogoyf een P/T sterker?

jazeker
BluezamX
11 maanden geleden
Er zijn leaks van Aftermath. Niet heel boeiend naar mijn mening. Nissa lijkt geen PW meer te zijn, maar er zijn ook een boel andere creature PWs dus not sure, ik ken de story ook niet helemaal.
Lavinius
11 maanden geleden
Ik heb gezien dat er al iemand is (weet de naam niet precies meer) die een YouTube filmpje met een opening van collector boosterbox heeft gepost. Ziet er betrekkelijk echt uit, maar de grootte van de pakjes en dergelijke zijn inderdaad niet heel interessant.
Circuitbreaker
10 maanden geleden
Er was inderdaad iemand die een aantal collector boosterboxes van Aftermath had bemachtigd, naar verluidt via reguliere kanalen.

Het lijkt erop dat de maker van de video' s en degene die de boosterboxes aanleverde niet in de gaten hadden dat dit product nog niet officieel was gereleased. Gezien de naam March of the Machines:Aftermath, niet geheel onlogisch ?!

Er zijn 3 video's gemaakt en gepubliceerd, die in feite de hele set hebben gespoiled - want het gaat hier om een microset. Inmiddels heeft Wizards gereageerd op deze situatie, Deze videos staan niet meer online en het product is inbeslag genomen of iets dergelijks. Op Internet zijn meer details te vinden, als je het echt wilt weten.

De vraag die ik heb, nav de video's, is vooral wat Wizards denkt te bereiken met deze release. Ik zag zeker wel een paar leuke kaarten, maar de opzet van deze set maakt het mijns inziens niet aantrekkelijk om iets anders te doen dan losse kaarten te kopen.
Lavinius
10 maanden geleden
Die video's heb ik ook gezien, het is spijtig te horen dat deze offline gehaald zijn.
Verder denk ik dat de set vooral voor commander spelers gemaakt is, aangezien er van de vijftig kaarten tientallen legendaries zijn.
offspring
10 maanden geleden
Quote:
6 uren geleden
Het lijkt erop dat de maker van de video' s en degene die de boosterboxes aanleverde niet in de gaten hadden dat dit product nog niet officieel was gereleased. Gezien de naam March of the Machines:Aftermath, niet geheel onlogisch ?!


Oh de maker van deze video's wist precies wat 'ie aan het doen was hoor. Ten eerste: als je dusdanig betrokken bent bij Magic dat je zelf content gaat creëren, dan volg je het goed genoeg om te weten wat welke set is. Maar belangrijker nog: als je een kanaal hebt wat zich specifiek richt op het openen van boosters, dan heb je écht wel in de gaten of je iets bijzonders openmaakt of niet. Ik heb de video's zelf niet gezien maar begrepen dat de maker duidelijk heeft gemaakt dat hij bepaalde dingen niet wist, en dat lijkt me vooral om zichzelf in te dekken.

Wat overigens allemaal niet wegneemt dat het zeer waarschijnlijk bij WotC zelf fout is gegaan (in bijvoorbeeld de logistiek of de beveiliging), want daar is ergens product uit een magazijn verdwenen wat nog niet de wereld in had gemoeten.

Quote:
5 uren geleden
Die video's heb ik ook gezien, het is spijtig te horen dat deze offline gehaald zijn.
Verder denk ik dat de set vooral voor commander spelers gemaakt is, aangezien er van de vijftig kaarten tientallen legendaries zijn.


Dit vind ik niet zo spijtig, beter zelfs, en ook een begrijpelijke actie vanuit WotC. Er is een flink team mensen wat bloed zweet en tranen in de set heeft zitten gedurende de ontwikkeling van de set, ook al is het in dit geval een heel kleine set. Er zijn hele marketingcampagnes opgetuigd, planningen gemaakt, en WotC kan denk ik prima aantonen dat wat er is gebeurd, nog niet de bedoeling is: er wordt altijd met een campagne naar een release toegewerkt, om nog maar te zwijgen van de content creators die eigenlijk een kaart mochten revealen die nu flink minder nieuwswaarde heeft: dat kost ze allemaal viewers waarvan ze moeten leven, en ze hebben hard moeten werken om zo'n preview kaart te mogen tonen.
 bijgewerkt door offspring 10 maanden geleden
Justian2002
10 maanden geleden
Van wat ik heb begrepen is dat de vork iets anders in de steel zit:

WotC geeft de Pinkerton, een nogal beruchte detective groep, ingeschakeld in het verhaal. Deze hebben de producten in beslag genomen na binnendringen van de YouTubers woning, iets waarvoor zij geen rechten hebben om te doen. Daarbovenop zijn ook de buren van de Tuber in kwestie ondervraagd door deze Pinkertons

Of dit nu echt de waarheid is, idk, maar het zou zomaar een andere kant zijn van het verhaal dat nu heel makkelijk overkeken wordt
Lavinius
10 maanden geleden
Quote:
9 uren geleden


Quote:
15 uren geleden
Die video's heb ik ook gezien, het is spijtig te horen dat deze offline gehaald zijn.
Verder denk ik dat de set vooral voor commander spelers gemaakt is, aangezien er van de vijftig kaarten tientallen legendaries zijn.


Dit vind ik niet zo spijtig, beter zelfs, en ook een begrijpelijke actie vanuit WotC. Er is een flink team mensen wat bloed zweet en tranen in de set heeft zitten gedurende de ontwikkeling van de set, ook al is het in dit geval een heel kleine set. Er zijn hele marketingcampagnes opgetuigd, planningen gemaakt, en WotC kan denk ik prima aantonen dat wat er is gebeurd, nog niet de bedoeling is: er wordt altijd met een campagne naar een release toegewerkt, om nog maar te zwijgen van de content creators die eigenlijk een kaart mochten revealen die nu flink minder nieuwswaarde heeft: dat kost ze allemaal viewers waarvan ze moeten leven, en ze hebben hard moeten werken om zo'n preview kaart te mogen tonen.


Wat ik hiervan vooral spijtig vind, is dat het volk natuurlijk alle spoilers al gezien heeft, dat het kwaad geschied is. Dan kan het er net zo goed op blijven staan, denk ik dan.
SceneFizza
10 maanden geleden
Op de 1 of andere manier kan ik er wel van genieten, immers heb ik het filmpje ook gezien.
De beste man in kwestie wist inderdaad dondersgoed wat er aan de hand was, met het op die deugdelijke amerikaanse manier een beetje de schone onschuld uithangen en recht lullen wat krom is. Best een amusante video, hopelijk komt deze later weer online voor hen die het gemist hebben.

Dat de wereld zo ver is gekomen dat die video’s offline worden gehaald, is toch wel erg triest. De beste man maakt wat verpakkingen open, verder geen rare of vieze dingen, waar er nog genoeg van rondzwerven.

Kan ik dus concluderen dat wotc een droevig bedrijf is, wat op meerdere manieren de zaakjes niet op orde heeft?
BluezamX
10 maanden geleden
WotC zou die video nooit online laten staan. Met dit soort dingen wordt er over het algemeen een no-tolerance policy uitgevoerd. Lekker boeien dat de video al een paar dagen online stond en iedereen alle kaarten inmiddels al kent, als Wizards hier geen actie naar onderneemt lijkt het alsof ze het goedkeuren, en als ze het goedkeuren, waarom zouden distributeurs dit dan niet met iedere set gaan doen?

Ik sta niet vaak aan de kant van de miljardenbedrijven, maar in dit geval had de video wat mij betreft niet snel genoeg offline gehaald kunnen worden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb de video ook gekeken, maar zoals eerder aangegeven doet een video als deze meer kwaad dan goed voor de community as a whole.
Het is voor die ene guy wel grappig om wat publiciteit te krijgen, maar anderen verliezen de spotlight en WotC beheerst zo niet meer hoe het nieuws naar buiten komt, wat best belangrijk is om een beeld te scheppen rondom een product.

Quote:
53 minuten geleden
Kan ik dus concluderen dat wotc een droevig bedrijf is, wat op meerdere manieren de zaakjes niet op orde heeft?


Dat kan, maar als dit de reden is waarom, en niet de tientallen andere "schandalen" van WotC is van de afgelopen paar jaar, dan zou dat me verbazen
 bijgewerkt door BluezamX 10 maanden geleden
SceneFizza
10 maanden geleden
Quote:
5 uren geleden

Dat kan, maar als dit de reden is waarom, en niet de tientallen andere "schandalen" van WotC is van de afgelopen paar jaar, dan zou dat me verbazen


Gelukkig hoef je niet verbaast te zijn.
Left4Doner
10 maanden geleden
De card image gallery is er bij WotC

Ik ben blij met de nieuwe Samut. Haastige spoed is soms wel goed
BluezamX
10 maanden geleden


Nu Heliod neer is... Wordt Elspeth de nieuwe witte God op Theros?
FouteWillem
10 maanden geleden
Dat zou een mooie twist zijn op wat hij haar had aangedaan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top