Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MH1] Modern Horizons

Dordledum
4 jaren geleden
Argh! Geen Snow legendary creature! Gemiste kans!

Geweldige set verder hoor
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Morph
4 jaren geleden
Hele set staat inmiddels online, dus Magnus heeft weer huiswerk
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Jep, en ik heb m'n huiswerk gedaan

De Bazaar of Magic Modern Horizons spoiler is compleet! Prijzen en voorraad worden z.s.m. toegevoegd!
Skywise
4 jaren geleden
Gave set, maar het hoge prijskaartje op het oog niet waard wat mij betreft. Desalniettemin zitten er wel wat aardige budget kaartjes tussen voor mijn Cube en Commander decks
Triskelion88
4 jaren geleden
Ontzettend gave set, echter het prijskaartje is fix en ik vraag mij oprecht af welke kaarten er echt impact gaan hebben op modern.

Gaat een Yawgmoth, Thran Physician of een Urza, Lord High Artificer welke qua prijs hoog zijn het redden of is het vooral lorewise en voor commander?

De canopies spreken voor zich maar Prismatic Vista die enkel basics zoekt?
derooy89
4 jaren geleden
Super set! Enig idee wanneer de foils toegevoegd worden?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Komende week!
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Ontzettend gave set, echter het prijskaartje is fix en ik vraag mij oprecht af welke kaarten er echt impact gaan hebben op modern.

Gaat een Yawgmoth, Thran Physician of een Urza, Lord High Artificer welke qua prijs hoog zijn het redden of is het vooral lorewise en voor commander?

De canopies spreken voor zich maar Prismatic Vista die enkel basics zoekt?


Toen Hapatra, Vizier of Poisons uitkwam is er een tijdje geweest dat iedereen aan het brewen was met -1/-1 counter gerelateerde decks. Wat soms tot verrassend speelbare resultaten leidde. Er zijn door de jaren heen vrij veel kaarten uitgekomen die snel -1/-1 counters droppen waardoor Hapatra en Nest of Scarabs als een malle tokens aan konden maken. Yawgmoth is voor zulke decks echt een enorme boost.

Voor Urza zie ik voornamelijk een rolletje in Blue Steel, een deck dat door een combinatie van Etherium Sculptor, Chief Engineer, Grand Architect en een paar 1-drops kaarten als Wurmcoil Engine, Lodestone Golem, Traxos, Scourge of Kroog en enorme Walking Ballista's zo vroeg mogelijk op tafel probeert te toveren. Het feit dat Urza met twee bodies (waarvan 1 een artifact!) de tafel raakt spreekt me heel erg aan; al ben ik momenteel meer gecharmeerd van Karn, the Great Creator. Maar Urza is voor meer vuiligheid inzetbaar. Zoals de jongens van The Command Zone al hebben geroepen: deze man verandert iedere 0-mana artifact in een Mox Sapphire! Infinite mana combo's met kaarten als Paradoxical Outcome worden hierdoor super makkelijk haalbaar.

Prismatic Vista is er denk ik voornamelijk om de monocolored decks een boost te geven. De huidige 2-of-meer-kleuren decks kunnen niet zo heel veel met een basic, al valt er wat voor te zeggen dat je er Blood Moons mee kan omzeilen. Echter, dat zal ie alleen goed kunnen als die prijs naar beneden gaat; zoals het er nu voor staat koop ik liever een Khans fetch dan deze.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Jep, en ik heb m'n huiswerk gedaan

De Bazaar of Magic Modern Horizons spoiler is compleet! Prijzen en voorraad worden z.s.m. toegevoegd!


Zijn de tokens uit deze set foil? Daar heb ik nog niet eerder van gehoord!
Dordledum
4 jaren geleden
OMG!!!!

Dat is cool!!!

Terzijde, copy/paste voor mensen die naar de prerelease komen zaterdagochtend:

"Komen er toevallig zaterdagochtend een beginnende/nieuwe speler op de Bazaar die ik gelukkig kan maken met een doosje willekeurige crap (un)commons?

Ik heb 2 doosjes momenteel klaarliggen en geef ze altijd aan de liefhebber. De eerste 2 die reageren mogen er 1tje hebben."
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Wat ik heb gezien is dat er 54 art cards in de set zitten. Best wel cool. Komen die ook op de site?
Shish
4 jaren geleden
Wat zijn art cards? *ben niet zo snugger haha*
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er zitten in sommige boosters kaarten die (ik weet niet of het in plaats van een token is of op de achterkant) volledig uit de art van kaarten uit de set bestaan. Dat zijn dus geen speelbare Magickaarten, maar gewoon kaarten die coole art hebben .
Shish
4 jaren geleden
Oh gaaf, zouden die ook foil kunnen zijn? Dat zou al helemaal awesome zijn I guess voor sommigen
LeKrutes
4 jaren geleden
Die zijn niet foil hebben wel speciale finish. Glossy dacht ik.
Zitten er in naast de tokens.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
4 dagen geleden
Ontzettend gave set, echter het prijskaartje is fix en ik vraag mij oprecht af welke kaarten er echt impact gaan hebben op modern.

Gaat een Yawgmoth, Thran Physician of een Urza, Lord High Artificer welke qua prijs hoog zijn het redden of is het vooral lorewise en voor commander?

De canopies spreken voor zich maar Prismatic Vista die enkel basics zoekt?


Toen Hapatra, Vizier of Poisons uitkwam is er een tijdje geweest dat iedereen aan het brewen was met -1/-1 counter gerelateerde decks. Wat soms tot verrassend speelbare resultaten leidde. Er zijn door de jaren heen vrij veel kaarten uitgekomen die snel -1/-1 counters droppen waardoor Hapatra en Nest of Scarabs als een malle tokens aan konden maken. Yawgmoth is voor zulke decks echt een enorme boost.

Voor Urza zie ik voornamelijk een rolletje in Blue Steel, een deck dat door een combinatie van Etherium Sculptor, Chief Engineer, Grand Architect en een paar 1-drops kaarten als Wurmcoil Engine, Lodestone Golem, Traxos, Scourge of Kroog en enorme Walking Ballista's zo vroeg mogelijk op tafel probeert te toveren. Het feit dat Urza met twee bodies (waarvan 1 een artifact!) de tafel raakt spreekt me heel erg aan; al ben ik momenteel meer gecharmeerd van Karn, the Great Creator. Maar Urza is voor meer vuiligheid inzetbaar. Zoals de jongens van The Command Zone al hebben geroepen: deze man verandert iedere 0-mana artifact in een Mox Sapphire! Infinite mana combo's met kaarten als Paradoxical Outcome worden hierdoor super makkelijk haalbaar.

Prismatic Vista is er denk ik voornamelijk om de monocolored decks een boost te geven. De huidige 2-of-meer-kleuren decks kunnen niet zo heel veel met een basic, al valt er wat voor te zeggen dat je er Blood Moons mee kan omzeilen. Echter, dat zal ie alleen goed kunnen als die prijs naar beneden gaat; zoals het er nu voor staat koop ik liever een Khans fetch dan deze.


Prismatic Vista zou ik inderdaad in bijvoorbeeld mono burn spelen. maar zie inderdaad niet een hele grote rol weggelegd in multicolor decks.

Urza is inderdaad een leuke optie in Blue steel

Yawgmoth lijkt mij absoluut een toevoeging voor dat deck maar is het een gamechanger.

welke kaarten vind men nog meer impact hebben op het formaat?
Behoort een leuke sliver brew tot de mogelijkheden daar ben ik erg benieuwd naar
Sunitram
4 jaren geleden
Slivers zijn nu al een under-the-radar deck! Met Cavern of Souls, Unclaimed Territory en Ancient Ziggurat in hetzelfde format hebben die een extreem solide mana base; Diffusion Sliver maakt ze moeilijk te verwijderen; Galerider Sliver geeft ze evasion; en Manaweft Sliver en Gemhide Sliver maken manadorks van je slivers. Tel daar de 2 mana Sliver lords bij op en je hebt een aggro deck dat vanuit het niets ontzettend uit de klauwen kan lopen.

Van de nieuwe vind ik vooral de Dregscape Sliver, Cloudshredder Sliver, Lavabelly Sliver (super naar met de Dormant Sliver/Intruder Alarm combo) en Spiteful Sliver heel interessant
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
Nissa333
4 jaren geleden
Ik wist niet maar ik het kan vragen maar,
kan je ook de Modern Horizons art series kopen op Bazaar of Magic?(Meschien in een complete set ofzo)
Maarten94
4 jaren geleden
Is het al bekend wanneer de foils op de site komen? ????
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 253 posts
  • Laatste post LeKrutes 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top