Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MH1] Modern Horizons

TheRobinros
5 jaren geleden
Ik ben fan van de oplossing van het "we moeten kaarten in Modern krijgen, maar we willen ze niet twee jaar in Standard"-probleem. Maar toch hangt er voor mij een zuur smaakje aan. 255 kaarten is een hele hoop. Dat is echt maar iets minder dan 100000000 (kijken wie hem snapt)

Gaat dit het powerlevel van Modern niet te ver omhoog trekken, dat het basically Legacy wordt? Of willen ze de set zwaar underpowered maken, waardoor Modern ongeveer gelijk blijft maar de set een zware teleurstelling? Wat is het optimale scenario hier?

En dan: 50-ish Legacy-reprints die een vorm van impact moeten gaan hebben op Modern? Daze ofzo? Zit ik persoonlijk niet echt op te wachten. Maar ja, dit is alleen maar speculeren.
derooy89
5 jaren geleden
Ik call strix alvast denk dat soort kaarten als lagacy achtige reprints
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Natuurlijk gaan het niet alleen duds worden. Waarom zouden ze allemaal suffe kaarten in Modern duwen?

Modern is een erg populair format en het enige waarbij de kaarten die toegevoegd worden door Standard heen moeten gaan, terwijl het powerlevel van Modern hoger ligt dan Standard. Dat is een issue, en dat pakken ze nu op deze manier aan. Ik snap dat het eng kan zijn dat er in een keer een hele bups kaarten legal worden in Modern, maar daar hebben ze dus over nagedacht.
burtyoungsters
5 jaren geleden
Hopelijk maken ze wat landcycles af. Of introduceren ze nieuwe landjes. Bijvoorbeeld fetchlandjes die maar naar 1 land zoeken (EDIT: dus een Arid Mesa die je alleen naar een Plains laat zoeken)
 bijgewerkt door burtyoungsters 5 jaren geleden
nederland439
5 jaren geleden
Verwacht dat ze voor landcycles afmaken gaan of hooguit variant op de fastlandjes die untapped in play komen. De manabases in modern zijn natuurlijk al aardig decent met fetch en shocklandjes.

Nadeel van een nieuwe cycle is dat als deze landjes goed genoeg zijn om veel play te zien je 5 kleuren combinaties meer gaat zien, wat niet goed is voor de variatie in meta. Anders moet men 10 landjes gaan printen. Die 10 landjes nemen dan ongeveer de hele value in van de set. Neem aan dat ze ook graag wat andere toffe kaarten willen printen.
Dordledum
5 jaren geleden
De code MH1 impliceert dat er meer sets komen, ze kunnen ally en enemy cycles ook afwisselen.
nielsbap
5 jaren geleden
(ik snap hem TheRobinros) ik ben het eens ik denk dat modern nu heel erg gezond is. ik weet niet of zo'n set dit gaat verpesten of nog beter maken. we kunnen alleen maar afwachten.
kolonelnick
4 jaren geleden
Met pre-release van deze set op 8-9 juni, verwacht ik langzaamaan eigenlijk wel spoilers. Is hier al meer over bekend?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Spoilers beginnen aanstaande maandag (de 13e) of de week erna (20e), dat weet ik even niet meer . Nog even geduld dus.
Dordledum
4 jaren geleden
Oeh, dat is vrij snel alweer na WAR!
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Kan niet wachten!!
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Met pre-release van deze set op 8-9 juni, verwacht ik langzaamaan eigenlijk wel spoilers. Is hier al meer over bekend?


MH gaat een prerelease hebben?
Rody
4 jaren geleden
Quote:
11 minuten geleden
Quote:
8 uren geleden
Met pre-release van deze set op 8-9 juni, verwacht ik langzaamaan eigenlijk wel spoilers. Is hier al meer over bekend?


MH gaat een prerelease hebben?


Jazeker. Morgen komt er een topic online waar je je kunt inschrijven voor de Modern Horizons Prerelease bij Bazaar of Magic.
BluezamX
4 jaren geleden
Wizards moet stoppen met zo veel nieuwe sets uitbrengen... Had als voornemen voor 2019 om alle prereleases te bezoeken maar dat lijken er meer te worden dan verwacht
MagnusMagicus
4 jaren geleden
En als ze dat gaan doen gaan er andere mensen mopperen dat ze zo weinig sets uitbrengen
Triskelion88
4 jaren geleden
ben benieuwd naar deze set, komt er dit jaar ook nog een multplayer set a la batlebond of conspiracy?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ze hebben nog niet bekend gemaakt wat er allemaal aan gaat komen volgens mij. In augustus komt Commander, verder...geen idee
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De spoiler gaan beginnen op 20 mei, heeft MaRo net bevestigd.
nielsbap
4 jaren geleden
jeee dan heb ik weer wat doen op werk grapje. ik doe nooit wat op werk. grapje
Hemellicht
4 jaren geleden
Oef! dat prijskaartje van de boosterbox, losse boosters komen goedkoper uit. Zit er iets speciaals in de boosterbox waardoor de waarde van de box stijgt?

Het idee van de set vind ik erg leuk, maar de kosten wanneer ze elke keer komen met een set met sterke kaarten, schiet de prijs naar minimaal dubbel van de standard sets, erg jammer aangezien de zorg en welzijnsector zo weinig betaald
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 253 posts
  • Laatste post LeKrutes 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top