Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[MH1] Modern Horizons

marcoboth
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Oef! dat prijskaartje van de boosterbox, losse boosters komen goedkoper uit. Zit er iets speciaals in de boosterbox waardoor de waarde van de box stijgt?


Er zitten 36 boosters in de boosterbox in tegenstelling tot de vorige master sets met maar 24 boosters.
Sunitram
4 jaren geleden
Serieus? Wat stoer!

Ik heb echt zin in deze set, al ben ik nog steeds wat huiverig voor wat ie met het format gaat doen.

Maar ik kon me eerder ook niet voorstellen hoe een set met 36 planeswalkers goed moest komen en nu is WAR een van m'n favoriete sets ooit
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Hier een linkje Boosterbox Modern Horizons
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
7 dagen geleden
De spoiler gaan beginnen op 20 mei, heeft MaRo net bevestigd.


Aanstaande maandag dus! Hype, Hype!
LeKrutes
4 jaren geleden
Dat zijn hoop kaarten in een korte tijd.
Hemellicht
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Oef! dat prijskaartje van de boosterbox, losse boosters komen goedkoper uit. Zit er iets speciaals in de boosterbox waardoor de waarde van de box stijgt?


Er zitten 36 boosters in de boosterbox in tegenstelling tot de vorige master sets met maar 24 boosters.


Ik bedoel waarom zijn 36 losses boosters goedkoper dan de boosterbox?
Dordledum
4 jaren geleden
Losse booster is 7 euro. 36x7=252. Dat is meer dan 220 (prijs van doos).
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Huatliño
4 jaren geleden
Quote:
10 dagen geleden
Spoilers beginnen aanstaande maandag (de 13e) of de week erna (20e), dat weet ik even niet meer . Nog even geduld dus.

Er zijn al twee kaarten gespoilerd op mithic spoiler. Je moet wel een klein beetje zoeken.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, die weten we al 2 maanden
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
Ja, die weten we al 2 maanden


Nee, er staan nog 2 nieuwe op. In het Spaans. Eentje met Cycling en eentje met Storm. Maar verder weet ik niet wat ze doen, want Spaans.

Edit: die ene is een Flusterstorm reprint.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
farden10
4 jaren geleden
Gelukkig vertaald Mythicspoiler die kaarten wel.


Flusterstorm reprint.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Ik snap de Flusterstorm reprint niet helemaal, was die niet al modern legal na de reprint in Iconic Masters?
BluezamX
4 jaren geleden
Die Spanjolen zijn wel lekker aan het spoilen zeg, zal Wizards blij mee zijn. Stille Willem heeft nog niet genoeg angst in geboezemd
nederland439
4 jaren geleden
Flusterstorm is nog niet legal in modern. In modern zijn tot nu toe alleen kaarten legal die geprint zijn vanaf 8th edition in een core set of expansion set. Vanaf nu komt er dus ook een speciale set bij die modern legal wordt.
kolonelnick
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik snap de Flusterstorm reprint niet helemaal, was die niet al modern legal na de reprint in Iconic Masters?


icon masters maakte kaarten niet modern legal. Flusterstorm had als eerste print in een commander set, hierdoor was deze alleen legal in commander, legacy en vintage.
Dordledum
4 jaren geleden
Ah, mijn fout. Ik speel ook geen Modern. Had het anders wel geweten.
Tomtg
4 jaren geleden
Al enkele spoilers bekend!
Typ gewoon MTG Modern Horizons in google in en er komen websites met wat nieuwe kaarten!
BuidingMage
4 jaren geleden
De Serra is wel tof
kolonelnick
4 jaren geleden
Full art snow-covered lands
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 253 posts
  • Laatste post LeKrutes 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top