Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MH1] Modern Horizons

Sunitram
4 jaren geleden
Tainted Remedy+A Song of Just Fire. Ik twijfel alleen ook een beetje aan de echtheid van deze kaarten, vooral die Giver of Runes ziet er totaal niet uit als iets wat Seb McKinnon zou maken...

Ik weet nog niet echt zeker hoe erg ik Urza als commander vind. Ja, het is een bijna strikt betere Inspiring Statuary en ik geloof dat ie in combinatie met Sai, Master Thopterist de duivel in eigen persoon is; maar de meeste artifacts die monoblauw speelt zijn toch al mana rocks. En die laatste ability is random, want je moet vantevoren je deck schudden. Dan is , ongeacht hoeveel daarvan van artifacts af komt, nog best veel.

En als ie banned wordt vind ik het eigenlijk alleen maar beter, want dan kost ie minder als ik 'm voor Blue Steel wil hebben
Dordledum
4 jaren geleden
en


Reprints
Morph
4 jaren geleden


If it's not your turn, you may exile a white card from your hand instead of paying this card's mana cost.
Flash.
Creatures you control get +1/+1


Iets minder goed dan de andere in deze cycle

 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Song of Just fire is ergens anders vertaald naar "Fire Breath"

Vind song of Just fire vetter
Morph
4 jaren geleden
Song of just fire is Blazing Chant.
Maar eens dat de naam "Song of Just fire" vetter is!



Deze is ook nog gespoiled:
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Goscalyon
4 jaren geleden
Astral Drift en Fists of Flame staan nog niet op de site. Ben zeker geinteresseerd in deze 2 in ieder geval en ook Blazing Chant klinkt wel leuk, ik ga wss mijn Feather deck maar eens flink updaten
farden10
4 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik weet nog niet echt zeker hoe erg ik Urza als commander vind. Ja, het is een bijna strikt betere Inspiring Statuary en ik geloof dat ie in combinatie met Sai, Master Thopterist de duivel in eigen persoon is; maar de meeste artifacts die monoblauw speelt zijn toch al mana rocks. En die laatste ability is random, want je moet vantevoren je deck schudden. Dan is , ongeacht hoeveel daarvan van artifacts af komt, nog best veel.


Urza heeft het grote probleem dat het een legendary creature is, waardoor je altijd toegang tot hem hebt en je deck er helemaal omheen kunt bouwen. Dan is het niet moeilijk om op beurt 5/6 ineens infinite mana te maken, waardoor je met de laatste abillity even je hele deck speelt en dan wint met Aetherflux Reservoir of iets dergelijks.
Morph
4 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Astral Drift en Fists of Flame staan nog niet op de site. Ben zeker geinteresseerd in deze 2 in ieder geval en ook Blazing Chant klinkt wel leuk, ik ga wss mijn Feather deck maar eens flink updaten

Bij deze


 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
JEV
4 jaren geleden
Quote:
19 minuten geleden
Urza heeft het grote probleem dat het een legendary creature is, waardoor je altijd toegang tot hem hebt en je deck er helemaal omheen kunt bouwen. Dan is het niet moeilijk om op beurt 5/6 ineens infinite mana te maken, waardoor je met de laatste abillity even je hele deck speelt en dan wint met Aetherflux Reservoir of iets dergelijks.


Met infinite mana zou ik gewoon met Urza m'n hele deck spelen inclusief Jace, Wielder of Mysteries/Laboratory Maniac.
Morph
4 jaren geleden

Slivers!




 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
Shish
4 jaren geleden
Ik vind die First Sliver echt zo amazing, holy moly wat is die gaaf zeg
Dordledum
4 jaren geleden
Slivers, mmm. Leuk om mee te spelen, maar een tikkeltje saai. Vreselijk om tegen te spelen.

The first kan wel een flinke cascade waterval oplevert trouwens.
BluezamX
4 jaren geleden
Die First en de zwarte zijn vet!
Triskelion88
4 jaren geleden
Die first is niet normaal sterk
MagnusMagicus
4 jaren geleden
kolonelnick
4 jaren geleden
Slivers <3 ik zat al te hopen dat we ergens in de near future weer slivers zouden krijgen, en nu ineens dit! Overigens las ik in het spoiler artikel dat dit niet de enige slivers zullen zijn. Ik wordt hier heel erg enthousiast van.
Goscalyon
4 jaren geleden
Oh my wat een leuke kaart weer
LeKrutes
4 jaren geleden
Kaart die infinite gaat met persist. Verder leuk kaartje.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
n4ppy
4 jaren geleden
Een Unicorn en een Angel Horror ...... leuke combi

Atraxa, Praetors' Voice wil deze wel hebben
farden10
4 jaren geleden
Die unicorn is super interessant. Lijkt een beetje op Juniper Order Ranger en Master Biomancer, maar de unicorn komt voor Atraxa, Praetors' Voice in het spel, wat het beter maakt.

Nog wat meer spoilers:




 bijgewerkt door farden10 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 253 posts
  • Laatste post LeKrutes 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top