[MH1] Modern Horizons

BluezamX
1 dag geleden
Die First en de zwarte zijn vet!
Koendert
1 dag geleden
Die first is niet normaal sterk
MagnusMagicus
1 dag geleden
kolonelnick
23 uren geleden
Slivers <3 ik zat al te hopen dat we ergens in de near future weer slivers zouden krijgen, en nu ineens dit! Overigens las ik in het spoiler artikel dat dit niet de enige slivers zullen zijn. Ik wordt hier heel erg enthousiast van.
Goscalyon
21 uren geleden
Oh my wat een leuke kaart weer
LeKrutes
14 uren geleden
Kaart die infinite gaat met persist. Verder leuk kaartje.
 bijgewerkt door LeKrutes 14 uren geleden
n4ppy
12 uren geleden
Een Unicorn en een Angel Horror ...... leuke combi

Atraxa, Praetors' Voice wil deze wel hebben
farden10
11 uren geleden
Die unicorn is super interessant. Lijkt een beetje op Juniper Order Ranger en Master Biomancer, maar de unicorn komt voor Atraxa, Praetors' Voice in het spel, wat het beter maakt.

Nog wat meer spoilers:

bijgewerkt door farden10 11 uren geleden
BluezamX
11 uren geleden
"chittering, skittering death" is nu al mijn favoriete flavourtext van de set, geweldig.

Verder nog:

"NooOHH, Charlie!"
Creature — Human Solider

: Tap target creature. Activate this ability only if a creature entered the battlefield under your control this turn.

1/3

Altar of Dementia reprint
 bijgewerkt door BluezamX 11 uren geleden
Morph
11 uren geleden
Knipoog naar Master Decoy !
Morph
4 uren geleden

LeKrutes
4 uren geleden
Witte beast within. Nice.
BigSmoke
4 uren geleden
Wat is precies het voordeel van Splice? Je betaald meer voor hetzelfde effect of mis ik iets (waarschijnlijk)?
BigSmoke
4 uren geleden
Wss voordeel dat je voor 1 mana meer er een instant van kan maken
Sunitram
4 uren geleden
Quote:
7 minuten geleden
Wat is precies het voordeel van Splice? Je betaald meer voor hetzelfde effect of mis ik iets (waarschijnlijk)?

De spell met splice blijft na het splicen in je hand, zodat je 'm later kan casten of nog eens kan splicen

Ennn we kunnen weer gaan zoeken waar die Impostor of the Sixth Pride nou precies vandaan komt, want die Changeling Outcast is duidelijk een Tormented Soul!
 bijgewerkt door Sunitram 4 uren geleden
Dordledum
3 uren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Wss voordeel dat je voor 1 mana meer er een instant van kan maken

En je raakt de kaart niet kwijt, je hoeft hem alleen maar te laten zien, niet te casten.
MagnusMagicus
3 uren geleden
De Bazaar of Magic Modern Horizons spoiler is bijgewerkt! Ik werk dagelijks de nieuwe kaarten bij en de Bazaar volgt dan snel met prijzen en presale voorraad!
Eclavyrr
3 uren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Quote:
30 minuten geleden

De spell met splice blijft na het splicen in je hand, zodat je 'm later kan casten of nog eens kan splicen

Ennn we kunnen weer gaan zoeken waar die Impostor of the Sixth Pride nou precies vandaan komt, want die Changeling Outcast is duidelijk een Tormented Soul!

Die Impostor is een copy van Blade of the Sixth Pride
Sunitram
3 uren geleden
Klopt, maar we waren ons in de commentaren bij de Impostor dus helemaal ongans aan het zoeken omdat die art iedereen zo bekend voorkomt
BigSmoke
3 uren geleden
Quote:
29 minuten geleden
Quote:
33 minuten geleden

Aaah duidelijk, dat maakt het idd een stuk beter dan ik oorspronkelijk in mijn hoofd had
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL