Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MH2] Modern horizons 2

Flut123
2 jaren geleden
Omdat het over het algemeen best goede en gewilde kaarten zijn en de boosters ook gewoon een stuk duurder zijn...
LeKrutes
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Waarom zijn de kaarten uit deze set zo duur ?


Hoop dat de kaart heel snel zakken als de set wordt geopend
BluezamX
2 jaren geleden
Ik denk dat het merendeel gaat zakken, en een enkele nog stijgt. Maar we gaan het zien! Het zou ook kunnen dat er meer wordt geopend omdat mensen meer irl kunnen spelen.
Wodi!
2 jaren geleden
Die nieuwe
zou leuk zijn voor mijn piratendeck (nu moet ik het doen met de Ragavan token), maar niet voor dat bedrag! Hoop dat die flink zakt, of dat ik hem per ongeluk zelf uit een booster haal!
BluezamX
2 jaren geleden
Ja same, leek me leuk om een deck omheen te bouwen. Maar ach, wellicht zakt hij.
Dordledum
2 jaren geleden
Quote:
8 dagen geleden
mmm.... swords...

Toch maar een Set Boosterbox Modern Horizons 2 en Bundle Modern Horizons 2 besteld.


heb helaas mijn pre-order toch moeten cancellen, het leven in de laatste maandjes van Corona is duur. Duurt allemaal net ff te lang. Magic nog maar even wat langer op pauze.

Jammer, want het is een mooie set!
 bijgewerkt door Dordledum 2 jaren geleden
Veekeren
2 jaren geleden


Deze lijkt me wel écht heel interessant. Ik heb een Jund Death's Shadow deck met o.a. Thoughtseize, hij zou er zomaar in kunnen.
Eclavyrr
2 jaren geleden
Gisteren mijn setbox gepulled, en dat was best een feestje

De highlights waren

Cabal Coffers
Marsh Flats
[k]Misty Rainforest|cmh2|retro frame|[/k] Retro
Scalding Tarn
Arid Mesa
[k]Sword of Hearth and Home|cmh2||[/k] Borderless
Grist, the Hunger Tide
Geyadrone Dihada
Damn
2 Profane Tutor
[k]Ignoble Hierarch|cmh2|sketch|[/k]
2x Diamond Lion
Diamond Lion Retro
Sol Talisman
Sol Talisman RetroFoil
Gaea's Will
Asmoranomardicadaistinaculdacar
[k]Awakening|plist||[/k]
Thrasta, Tempest's Roar
Fury
Scion of Draco
Titania, Protector of Argoth
Sanctifier en-Vec
Sterling Grove
Rishadan Dockhand Foil

en nog meer spul, maar dit sprong er echt uit.
En ik krijg nog een collector booster binnen vandaag
 bijgewerkt door Eclavyrr 2 jaren geleden
Wodi!
2 jaren geleden
Zo, dat is niet verkeerd. In één keer bijna alle fetchlands en nog veel meer moois! Veel plz met de volgende box!
Blasty
2 jaren geleden
Is het iemand opgevallen dat sommige Sketch commons een foil stukje tekst hebben onderaan de kaart (artist, kaartnr., Copyright)?
jaccovdhoven
2 jaren geleden
Ja dat is mij ook opgevallen! Schijnt dat dat een fout is waarbij de hele kaart foil had moeten zijn.
farden10
2 jaren geleden
De set is zo goed dat ik maar een setbox gekocht had en kan daar zeer tevreden mee zijn.

Scalding Tarn
Misty Rainforest
Arid Mesa
Yavimaya, Cradle of Growth

Asmoranomardicadaistinaculdacar
Grief
Sanctifier en-Vec
Territorial Kavu

Geyadrone Dihada
Sword of Hearth and Home
Esper Sentinel
Profane Tutor
Dauthi Voidwalker
Titania, Protector of Argoth
Chatterfang, Squirrel General en Chatterfang, Squirrel General
Archon of Cruelty
En de tofste kaart [k]Ignoble Hierarch|cmh2|retro frame|1[/k]

Quote:
24 minuten geleden
Is het iemand opgevallen dat sommige Sketch commons een foil stukje tekst hebben onderaan de kaart (artist, kaartnr., Copyright)?

Niet alleen de commons, mijn Archon of Cruelty lijkt dat ook te hebben. artist, kaartnr., Copyright en rarity symbol
 bijgewerkt door farden10 2 jaren geleden
Roks1983
2 jaren geleden
Grappig om over die foutjes te lezen. Ik opende drie foils waarbij de hoeken van de kaart niet zijn afgerond... Ook vreemd genoeg 2 keer een [k]Phantasmal Dreadmaw|cmh2|sketch|[/k] die op exact dezelfde manier gekreukt uit hun boosters kwamen
Dordledum
2 jaren geleden
Dang, ik heb mazzel!

Last minute een bundel en een paar set boosters gekocht.

3 gewone fetches, een foil Verdant Catacombs, beide planeswalkers en [k]Temporal Manipulation|plist||[/k] (link werkt niet?)

Qua value ver in de plus ten opzichte van wat ik betaald heb.

 bijgewerkt door Dordledum 2 jaren geleden
Flut123
2 jaren geleden
2 boosters gekocht, en er een Verdant Catacombs, Cursed Totem en een Void Mirror uit gekregen
Blasty
2 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Dang, ik heb mazzel!

Last minute een bundel en een paar set boosters gekocht.

3 gewone fetches, een foil Verdant Catacombs, beide planeswalkers en [k]Temporal Manipulation|plist||[/k] (link werkt niet?)

Qua value ver in de plus ten opzichte van wat ik betaald heb.






Dat zijn evenveel fetches als ik uit twee set boosterboxen haalde, beetje genaaid voelt het wel.
nielsvd
2 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
Quote:
11 uren geleden
Dang, ik heb mazzel!

Last minute een bundel en een paar set boosters gekocht.

3 gewone fetches, een foil Verdant Catacombs, beide planeswalkers en [k]Temporal Manipulation|plist||[/k] (link werkt niet?)

Qua value ver in de plus ten opzichte van wat ik betaald heb.






Dat zijn evenveel fetches als ik uit twee set boosterboxen haalde, beetje genaaid voelt het wel.


Dat is de gok van een sealed product, helaas. Maar je eerste box was best goed
j.l.c.chabot
2 jaren geleden
Hoe zit het met deze set qua kaartkwaliteit? Persoonlijk geef ik de voorkeur aan draftboosters i.p.v. de set boosters. Ik vind de kaarten uit drafts beter van kwaliteit. Heeft dit te maken met printlocaties? Hoe zit dit met deze set?
Rody
2 jaren geleden
Dit heeft inderdaad te maken met print locatie. Er wordt geprint in Amerika, België en Japan. Draft boosters van alle recente sets komen altijd uit België. Set boosters wisselt per set. Dit keer bij Modern Horizons 2 komen zowel draft en set boosters uit België dus er zou geen verschil moeten zijn.
j.l.c.chabot
2 jaren geleden
Dat is goed om te weten. Bedankt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top